Buttplugg?

Stefan20

Medlem
Kön
Man
Hej!

Har funderat på att testa en buttplugg.
Är det någon som har nån erfarenhet av det, och kanske också kan tipsa om någon bra modell att testa lite med.
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Rekommenderar dom i metall har ett par stycken. Bara lite glidmedel och dom glider in så bra.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
När du ändå investerar så släng med en analdusch. Så kan du njuta av att vara helt ren. Ett skönt glidmedel. Storleken på pluggen ska vara lite större..utan att vara extrem. Tillräckligt stor att du får ta lite tid på dig..när du känner den inre muskeln slappna av sjunker pluggen på plats. kommer att uppleva en riktigt skön känsla. Om du får orgasm kommer den vara mer intensiv än vad du är van vid.
Lycka till!
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Båda är skönt tycker jag, så länge de har kraftig vibrator. Butplug är ju bra ur aspekten att man kan ha den uppkörd, fast man har kläder på sig :)
 
  • Gilla
Reactions: jm

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Båda är skönt tycker jag, så länge de har kraftig vibrator. Butplug är ju bra ur aspekten att man kan ha den uppkörd, fast man har kläder på sig :)

Går gärna runt med min vibrerande, kan styra den via mobilen. Senast förra veckan gick jag en promenad med den tillsammans med en tjejkompis. Hon visste inget. Hade dock inte på vibrationen då.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Köpte mig en Nomi Tang Pluggy, en trådlös batteridriven plugg formad för P-punkten och med både vibrationer och snurrande beeds i. Den var stor men riktigt skön.
Annars är det mest pluggar för e-stim som används.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Köpte mig en Nomi Tang Pluggy, en trådlös batteridriven plugg formad för P-punkten och med både vibrationer och snurrande beeds i. Den var stor men riktigt skön.
Annars är det mest pluggar för e-stim som används.
Spännande med estim. Går det att få ringmuskeln att "jobba" ?
Dra ihop sig..slappna av..dra ihop sig?
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Ja. Sålänge strömkällan har puls-funktion och pluggen är bipolär så åker den in och ut i takt med pulserna. Det tillsammans med en kukring och någon form av ollonring gör att det känns som att bli knullad samtidigt som man får en ordentlig kukbehandling. Otroligt intensiva orgasmer!
 

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Någon som testat Lovense Hush? Finns i två storlekar, har läst att även small kan vara lite stor för nybörjare. Har en Lovense kukring, glömt namnet på den nu, som är helt underbar. Man kan ha den på sig under kläderna vart man än är. Relativt tystlåten, går styra med app i mobilen. Finns användarpresets att ladda ner, eller köra manuellt, eller synka till någon skön låt på Spotify. Går tydligen styra flera leksaker samtidigt. Lite sugen att testa den tillsammans med Hush…
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon som testat Lovense Hush? Finns i två storlekar, har läst att även small kan vara lite stor för nybörjare. Har en Lovense kukring, glömt namnet på den nu, som är helt underbar. Man kan ha den på sig under kläderna vart man än är. Relativt tystlåten, går styra med app i mobilen. Finns användarpresets att ladda ner, eller köra manuellt, eller synka till någon skön låt på Spotify. Går tydligen styra flera leksaker samtidigt. Lite sugen att testa den tillsammans med Hush…

Jag har en Hush, mindre varianten. Bästa buttpluggen jag har. Synkning med mobilen, musik och remoteplay är riktigt bra. Stark och bra vibrationer. Den kan kännas lite stor att få in, men mycket glidmedel och avslappning så är det inga problem. När den väl sitter inne är den otrolig bekväm och jag har inga problem att gå runt med den under en längre period.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Någon som testat Lovense Hush? Finns i två storlekar, har läst att även small kan vara lite stor för nybörjare. Har en Lovense kukring, glömt namnet på den nu, som är helt underbar. Man kan ha den på sig under kläderna vart man än är. Relativt tystlåten, går styra med app i mobilen. Finns användarpresets att ladda ner, eller köra manuellt, eller synka till någon skön låt på Spotify. Går tydligen styra flera leksaker samtidigt. Lite sugen att testa den tillsammans med Hush…

Håller med Hush är grym. Första gången jag använde den vek sig benen när den maxade vibrationerna
Köp.
 
Toppen