Buttplugs

G

Guest

Gäst
Nån som testat en buttplugg samtidigt som man "drar i snöret" garanterat oerhört skönt.

/Steffo
 

ozz

Ny medlem
Kön
Man
vad e det för något?
En buttplugg är en "kon-formad" dildo som är bredare nertill och smalare upptill. Den används mestadels i rumpan. När den har kommit in helt så sitter den kvar där tills den tas ut. Mycket omtyckt bland många killar och tjejer.

//Ozz
 
G

Guest

Gäst
Ett litet tips. Använd rikligt med glidmedel så blir det mycket skönare.

/Steffo
 

Tussse

Ny medlem
Kön
Man
Håller med Steffo, e rikigt skönt faktiskt... så kom över homofobi tankarna och prova. Om inte annat så kan man ju inte kräva att tjejen skall göra nått du inte kan göra själv ;)
 
G

Guest

Gäst
Tror att det är som Tussse skriver att om man bara kommer över sin homofobi och vågar testa så...

/Steffo
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
Nu har jag provat med en liten vibrerande dildo i röven, det va inget speciellt tycker jag o när jag kom så va de ingen speciell skillnad på orgasmen heller för den delen, ska man göra annorlunda eller?
 

SOLO

Medlem
Nyfiken,vet tjejen om att du har tryckt upp hennes intimprylar i prutten? Å va tyckte hon om det?

Master Bate!
 

DeDude

Ny medlem
Kön
Man
Det är tokskönt när min tjej "drar i snöret" och leker med en buttplugg i mig samtidigt.. Testa!

Roc´n roll
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Rent fysiskt sett så ska vi ha en G-punkt en bit upp i anus, därför bör en plugg förhöja orgasmen. Har aldrig testat en plug, men exet brukade stimulera anus när hon sög av mig eller runkade och det är en helt annan känsla då :)
 

Dick

Ny medlem
Kön
Man
jag har använt en analvibrator med mycket glidmedel det är störtskönt kan verkligen rekomenderas
 

daol

Ny medlem
Kön
Man
hej

ni som brukar ha nått i analen typ ett finger är ni inte rädda för att få bajs på det o.s.v? Hur långt in vågar man stoppa in fingret?
 

Nr_one

Ny medlem
Kön
Man
Min fru brukar suga och runka mig samtidigt som hon sakta för in buttpluggen i mig.
Kan garantera att det förhöjer känslan!
Jag sprutar nästan alltid direkt när pluggen glider förbi de tjockaste stället och "sätter sig på plats".

// Nr One
 
Toppen