Chefens fru och jag på uppdrag!!

fernis(<!8år)

Ny medlem
Kön
Man
det här kommer bli min novel premiär som kommer handla om ett vanligt knull på landet mellan några kåta bönder :)

lite på hittade men personerna finns på riktigt fast med andra namn.

det är en varm sommar dag på gården där allt arbete rullar på enligt ritningar och stress... det som pågår just nu är att det ska byggas ut till höger och vänster.

för dagen är jag beväpnad med en spade i en grus hög som ska jämnas ut med marken för att sedan bli golv i en ny ladugård, solen steker i slutet på juni och man ser fram emot en rast med en kopp kaffe.

chefen (micke) kommer och frågar hur det går och säger samtidigt att det är fika, jag släpper spaden och följer med. väl där sätter vi oss ner alla arbetare och pratar lite skit och njuter av skuggan.

rasten är slut och jag börjar gå mot min grus hög för att fortsätta.

Klockan är nu strax över tio på förmiddagen och det börjar redan bli otroligt varm. det går inte många minuter innan micke kommer och säger till mig att jag ska ska följa med han fru (anna) till ett ställe ute i skogen där dem har kalvar som går över sommaren.

Anna är en vacker kvinna på ca 35 år med naturligt brunt hår, väldigt stora bröst och en väldigt vältränad kropp för att vara mamma. jag möter upp anna på gårds planen och vi börjar åka den dryga milen för att komma till djuren.

på vägern hinner jag kolla in anna lite diskret, hon har ett tajt linne på sig samt lågt skurna kortbyxor. vi små pratar lite till och från om allt möjligt, när vi kommer fram så börjar vi gå den lilla biten ner till djuren, väl nere så ser vi att allt är bra och vi börjar gå mot bilen igen.

när vi har ca 150 meter kvar till bilen så säger anna vänta lite. jag måste kissa. hon knäpper upp sina kort byxor och drar ner dem. under visar det sig inte finnas någonting. jag tappar hakan totalt, hon tilttar på mig och fnittrar lite har du aldrig sett en halvnaken kvinna ?..

joo svarar jag men inte som är så jävla läcker somdu.. hon skiner upp i ett leende och säger vänta lite. hon går av stigen vi går på för att göra det hon ska var på hon kommer upp snart igen. så du tycker att jag är snygg frågar hon.. jag svarar med lite darr på rösten jaa visst helt otroligt snygg. nej men oj då säger hon glatt och går mot mig.

hon börjar smeka mig utan på mina byxor och frågar snabbt om du inte säger detta till någon så får ju gärna knulla med mig här och nu. hon ler som aldrig förr.. jag svarar med att med båda mina händer greppa tag om hennes skinkor och lyfta henne mot mig, hon kysser mig samtidigt. jag släpper ner henne var på hon knäpper upp mina byxor och drar fram min kuk som nu har blivigt sten hård och är villig för allt.

hon faller ner på knä och omfamnar kuken med hennes fylliga läppar och suger när hon gör det så passar jag på att dra av hennes linne och knäppa upp hennes bh, brösten studsar mot mina knänvilket verkar göra anna änu kåtare..

efter en stund så sätter hon sig ner på marken och särar på hennes knän hon flämtar KOM KOm. så vad ska man göra då joo det är bara att göra som man blir tillsagd glider ner försiktigt med handen och ska joba lite med fittan mina fingrar möter en genom våt fitta som inget annat vill ha mer än kuk. så jag låter kuken glida in mellan de spända blygläpparna hon suckar djupt... vi knullar hårt en längre stund.

plödsligt lägger anna sin hand på min axel och säger låt mig rida! i en snabb rörelse så rular vi runt och hon börjar rida snabbt hårt och skonings löst jag känner att jag snart inte kan hålla mig längre och säger då till... hon stönar då "jag kommer NU". fittan kramar om kuken och jag drar mig ur och tar tag i kuken för att dra det sista över hennes bröst var på hon med sin hand tar tag över min och säger nejj den där ska vara kvar där inne tills det är klart.

jag stoppar in kuken igen till hårda stön från annas sida och det dröjer inte länge innan jag exploderar med en enorm sats i henne, anna skriker nästan till och hon sjukner på mig min kuken kvar inuti henne, hennes bröst vilar på mitt bröst och hon kysser mig långsamt...

kuken börjar nu krypa sig ur den genom våta fittan men anna ligger kvar en lite stund. efter några minuter så sätter hon sig upp och säger å så skönt med lite annan kuk fö en gångs skull och ler sen drar vi på os kläderna och går till bilen och åker tillbaka till gården. på vägen så säger hon att om tillfälle ges så ska det nog gå att göra om samma sak igen. efter den dagen har jag altid tyckt om att gå till jobbet.


så där säg gärna vad ni tyckte somsagt det var första gången. vill ni ska kan jag nog fixa fram en fortsättning om det finns intresse :) MVH freede
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
så där säg gärna vad ni tyckte somsagt det var första gången. vill ni ska kan jag nog fixa fram en fortsättning om det finns intresse :) MVH freede

Hej

Testa gärna att läsa en novell som någon annan har skrivit. Du kan även läsa en eller ett par böcker. Gör du det kommer du att upptäcka lite nya saker; Stor bokstav, stavning, meningsbyggnad och andra små finesser som gör det lättare och behagligare att läsa dina alster.

Skriv mer så blir det bättre, men glöm inte att läsa så du utvecklar dig.

/C
 
Toppen