Har du haft Covid-19?

  • Ja, provtagen och konstaterad

    Votes: 0 0,0%
  • Ja, baserat på symptom diagnostiserad av vårdpersonal

    Votes: 0 0,0%
  • Ja, baserat på symptom diagnos ställd av mig eller anhörig

    Votes: 0 0,0%
  • Nej

    Votes: 14 100,0%

  • Total voters
    14

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Tjena!
Jag undrar lite om hur vi har det med virus på forumet. Tacksam för seriösa svar.
 

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
Borde funnits en "Vet ej". Jag pendlar mellan att trycka i "Ja, baserat på symptom diagnos ställd av mig eller anhörig" eller "nej", men inget känns klockrent. Jag tror att jag kan ha haft det så tidigt som slutet januari, men vet inte....
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Nej, jag är ännu så länge frisk och arbetar.

Det här ställer ju till det för mej med spontana runkmöten med andra killar - visserligen smittar Covid-19 inte via andra kroppsvätskor än dom från andningsvägarna. Sommarsäsongen bjuder ju annars på många möjligheter till kul spontanträffar - men det får nog anstå nu till vi är av med viruset.

Hur tänker ni andra kring spontana sexmöten??
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag är inte rädd, och tror att jag haft det. Annrs vill jag ha det så det blir överstökat.

Min plan är att gå på typ som vanligt, och hoppas på fint väder så man kan åka och 'bada' naken.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..näää men har diabetes 2 så jag går å skakar (ja, inte d e n!!) :eek:
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet ej vore ett bra alternativ. Jag har gått och snorat en längre tid, det har i och för sig varit lite upp och ner, men mesta dels så känner jag mig hyfsat med på banan även om avbytarbänken passar mig bäst. Hade en kort omgång feber över en kväll och natt vilket lätt kurerades med varm filt och Bamyl. Precis som Alex så har jag diabetes typ-2 så jag borde vara mer försiktig, men jag låter det inte gå till överdrift.(n)(n)(n)
 
Toppen