Cuckold som gick för långt

  • Thread starter Deleted member 68599
  • Startdatum
D

Deleted member 68599

Gäst
Det händer verkligen, det här är helt sjukt!” tänkte jag när vi alla tre hade kommit in i hallen till vår lägenhet.
– Så… från och med nu är det jag som bestämmer här? Meningen var ställd som en fråga men Mikael visste redan svaret. Min flickvän nickade tyst och jag mumlade fram ett ja.
-Bra, då tycker jag att vi går in i vardagsrummet och gör det mer bekvämt för mig.
Mikael satte sig bredbent ner i vår soffa och sa åt min flickvän att hämta något stärkande att dricka. Att han verkligen hade pondus var inget att orda om. Han visste vad han ville få ut av den här kvällen. Så när jag försökte sätta mig bredvid honom i soffan tog han ett hårt grepp om min arm och tryckte bort mig från soffan.
-Har jag gett dig tillåtelse att sitta ner?
-Nej…förlåt mig.
-Ok, ta nu av dig helt naken, håll armarna bakom ryggen och vänd dig från mig.
Jag gjorde som Mikael sagt åt mig och när jag stod där naken med armarna på ryggen kände jag plötsligt hur han satte handfängsel på mig. ”Men vad…” försökte jag men blev snabbt avbruten då jag för första gången för kvällen fick en bestämd handflata på min högra skinka. Precis samtidigt kom min flickvän tillbaks med ett glas bourbon till Mikael.
-Jag vill inte höra något gnäll, ifrågasätt inte något jag gör men kom ihåg att fråga mig om det är något ni vill göra. Visst var det jag som skulle bestämma här ikväll?

Jag och Elin är båda 24 år, vi ser bra ut och är tämligen framgångsrika. Elin är 165 cm och väger 52 kg, hon är ett blont bombnedslag med perfekta kurvor och uppnosiga tuttar. Hon är den bästa blandningen av söt och sexig men också den mest omtänksamma person jag träffat. Jag vet att om jag förlorade henne skulle jag aldrig träffa någon lika bra. Vi älskar varandra men efter att ha varit tillsammans i 6 år var sexlivet inte på topp. Rättare sagt i botten. Jag ville definitivt ligga oftare än Elin som numer släppte till endast ett par gånger i månaden, om jag hade tur. Detta ledde till att jag allt oftare tog hjälp av datorn och internets stora utbud av porr. Vad som kan tilläggas detta är att jag alltid haft bra självförtroende på nästan alla plan. Jag hoppade i rätt genpol vad gäller både utseende och intelligens om man säger så. Två ömma punkter finns dock. Dels är jag knappt 1,70 lång vilket var väldigt jobbigt när jag var yngre. Men min riktiga akilleshäl var min penis. Det var väl inte så konstigt egentligen, den matchade min kropp i övrigt. Vilket betyder att den en bra dag mätte knappt 12 cm i längd och ungefär det samma i omkrets. Så när Elin inte längre var sugen särskilt ofta var det lätt att tro att detta var en faktor trots att hon aldrig klagat, snarare tvärt om. Men Elin var inte den första tjej som bedyrat att den ”var perfekt för henne, alldeles lagom stor”. Så sa Malin också men det hindrade henne inte från att knulla med två andra killar under tiden vi var tillsammans. Killar som vi kände lite avlägset genom andra vänner, med ett rykte som föregick dem båda. ”Inte världens vackraste men stor kuk har han i alla fall” var en bra beskrivning på var och en av dem.
När det kom fram att Malin varit otrogen kom det dock inte som någon chock. Hon hade gett mig ”hintar” om att min snopp inte var till full belåtenhet genom syrliga kommentarer både om hur sällan hon kom av att jag satte på henne och om hur hon ibland kunde sakna att känna sig helt uppfylld.
Med Elin var det annorlunda. När hon sa att jag var perfekt precis som jag var, trodde jag verkligen på henne.

En kväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av min leende flickvän. Jag frågade om hon var glad av någon särskild anledning men det sa hon att det inte var. När vi några timmar senare skulle gå och lägga oss och jag gjorde ett av mina allt
Resten här forumet tar bara 10000 ord
 
Toppen