Dammsugare….

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Någon som testat dammsugare som sexleksak?

Nä, men hörde om den storkukade bonddrängen som provade med mjölkningsmaskinen. Applicerade spensalva för friktionen osv.
När det varit gött en stund, så började han leta efter avstängningsknappen och såg skylten - Helautomatisk funktion som stänger av sej själv efter 20 liter."

Häpp! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Skaffade ny dammsugare ett tag sedan....marknadens tystaste modell och har bra möjligheter att justera effekten. Naturligtvis kunde inte motstå frestelsen att testa. Körde in kuken direkt in i slanganslutningshålet...körde med lägsta effekt och med lite finjustering fick det att fladdra i riktigt skönt i förhuden! Första testet varade kanske 20-30 sekunder innan jag sprutade...jäkligt effektivt! Kan verkligen rekommendera att prova.....kan kännas lite fånigt i början men funkar garanterat
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Nä, men hörde om den storkukade bonddrängen som provade med mjölkningsmaskinen. Applicerade spensalva för friktionen osv.
När det varit gött en stund, så började han leta efter avstängningsknappen och såg skylten - Helautomatisk funktion som stänger av sej själv efter 20 liter."

Häpp! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Garanterat påhittat av någon som aldrig på något sätt använt ett mjölkmaskins aggregat.
 

malmörunk

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Skaffade ny dammsugare ett tag sedan....marknadens tystaste modell och har bra möjligheter att justera effekten. Naturligtvis kunde inte motstå frestelsen att testa. Körde in kuken direkt in i slanganslutningshålet...körde med lägsta effekt och med lite finjustering fick det att fladdra i riktigt skönt i förhuden! Första testet varade kanske 20-30 sekunder innan jag sprutade...jäkligt effektivt! Kan verkligen rekommendera att prova.....kan kännas lite fånigt i början men funkar garanterat
Släpp gärna en videorecension av dammsugaren. :)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det var med en dammsugare jag fick mitt livs första orgasm. Använde dammsugaren i flera år ända tills kuken växte sig för stor för röret och det började skava rejält, och naturligtvis att man började runka manuellt. Det var mycket tystare och krävde mindre prep.
Nu har jag en verkstadsdammsugare i garaget med en slang med lite större omkrets. Kör med den ibland när jag är där ute och fixar och kåtheten faller på. Den suger starkt som fan och förhuden fladdrar så intensivt att man känner vibrationerna skaka om hela bäckenbotten. Kommer på mindre än 15sek.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror alla killar i nedre tonåren testa dammsugaren. Lite förvånad att sexleksakstillverkarna inte utvecklat något speciellt munstycke för ändamålet.
 

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
Läste kommentarerna i denna diskussion och var först lite skeptisk måste jag säga. Hade nog som det nämndes i tonåren testat på det men var ingen höjdare. Men då jag läste om Orros kommentar om industri dammsugare i garaget så var jag ju tvungen att smyga mig till mitt garage och testa. Oj oj oj får man säga....... Det tog int länge efter att förhuden började fladdra innan satsen flög iväg. Tror bestämt att jag börjar dammsuga oftare ;)
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Som kåt tonåring testade jag nog allt , även makaroner i en termos . Men blev inte många ggr med dammsugare . Blev mer fingra sig i rumpan typ .
 

Cramo72

Medlem
Kön
Man
Har aldrig testat dammsugaren men kör ni in kuken i röret/slangen och låter den suga sig fast eller håller ni den på lagom avstånd så att luften drar i kuken?
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har aldrig testat dammsugaren men kör ni in kuken i röret/slangen och låter den suga sig fast eller håller ni den på lagom avstånd så att luften drar i kuken?

Alternativ 2. Man håller röret liksom in en vinkel så att luft fortfarande kan ta sig förbi. Detta får förhuden att fladdra, säkert tusentals svängningar per minut, vilket får samma effekt som starka vibrationer. Det är en otroligt skön känsla och som sagt, det vibrerar så starkt att man känner det i hela bäckenbotten. Ibland om man har otur kan det brista ett blodkärl i förhuden, men det läks väldigt snabbt och du känner det inte ens medan du håller på. En annan nackdel är att det låter väldigt mycket om just denna aktivitet. Testa och se själv. :)
 
Last edited:
Toppen