Dela rum = svårt att komma

GirlieDoll

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har ett problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Nyligen så flyttade min mammas kille in till oss och eftersom vi inte har så stort hus så fick hans son flytta in i mitt rum som är ganska stort. Allt går bra, vi kommer överens och så, men problemet är att jag oftast onanerar på kvällen/natten och nu vågar jag inte utifall han ska höra. Jag kan inte göra det i badrummet eller utomhus för jag är ärdd att bli påkommen. Vad ska jag göra?
 
T

Trauma - stängd på egen begäran

Gäst
Jag har ett problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Nyligen så flyttade min mammas kille in till oss och eftersom vi inte har så stort hus så fick hans son flytta in i mitt rum som är ganska stort. Allt går bra, vi kommer överens och så, men problemet är att jag oftast onanerar på kvällen/natten och nu vågar jag inte utifall han ska höra. Jag kan inte göra det i badrummet eller utomhus för jag är ärdd att bli påkommen. Vad ska jag göra?


... men om du låser om dig i badrummet e det väl inge problem...?
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Du får antingen vara väldigt tyst eller låsa in dig i badrummet.... Ett annat alternativ är väl att försöka hitta en annan tid att onanera på.
 

godbit

Ny medlem
Kön
Man
badrummet låter som en utmärkt ide, använd duschen om du vill dölja ljud.
du kan tappa upp ett bad och onanera medans vattnet forsar.

lycka till
 

Little_one

Medlem
Kön
Man
Hur gammal är han den andra killen?...om han är i samma ålder som du kan du ju kolla i fall ni skall onanera tilsammans, det känns lite konstigt i början men det är upphetsande som faan att kolla på någon annans kuk när man onanerar.

Om det nu inte går att göra så, så låter toaletten som en bra ide...eller duschen är också bra.
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Hur gammal är han den andra killen?...om han är i samma ålder som du kan du ju kolla i fall ni skall onanera tilsammans, det känns lite konstigt i början men det är upphetsande som faan att kolla på någon annans kuk när man onanerar.

Om det nu inte går att göra så, så låter toaletten som en bra ide...eller duschen är också bra.

Av alla konstiga förslag jag hört så tar denna priset. Det låter väldig mycket som en kåt fantasi från din sida. Jag skulle verkligen vilja se dig fråga det!
Haha, förlåt.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Hur gammal är han den andra killen?...om han är i samma ålder som du kan du ju kolla i fall ni skall onanera tilsammans, det känns lite konstigt i början men det är upphetsande som faan att kolla på någon annans kuk när man onanerar.

Konstigt förslag, ja. Helkorkat. Blir nån jävla halvincest av det. Ligga och stirra på en kuk som sen ska köras in i ens morsa. Om det är något man inte vill ha att göra med så är det väl ens föräldrars sexliv. Avtändande.
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Konstigt förslag, ja. Helkorkat. Blir nån jävla halvincest av det. Ligga och stirra på en kuk som sen ska köras in i ens morsa. Om det är något man inte vill ha att göra med så är det väl ens föräldrars sexliv. Avtändande.

Read again Gustav. Det är morsans pojkväns son han delar rum med. Men jag måste dock hålla med om att det var ett "Helkorkat" förslag.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag svarar som dom ovanstående, du får väl helt enkelt göra det i badrummet om du inte vill göra det när han sover. Men jag undrar lite över hur gammal sonen (och du) är?...
För mej låter det lite orimligt att behöva dela rum med någon annan, men det är klart, finns det ingen plats så finns det ju inte! Jag anser bara att alla, om man bor flera st ihop, så behöver man ett eget rum oavsett ålder. Alla har ju rätt till sitt privata...
 

Ponte

Ny medlem
Ålder
18
Kön
Man
Hur gammal är han den andra killen?...om han är i samma ålder som du kan du ju kolla i fall ni skall onanera tilsammans, det känns lite konstigt i början men det är upphetsande som faan att kolla på någon annans kuk när man onanerar.

Om det nu inte går att göra så, så låter toaletten som en bra ide...eller duschen är också bra.

Jag håller faktiskt med här, tror faktiskt att han skulle gilla det :)
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Hur gammal är han den andra killen?...om han är i samma ålder som du kan du ju kolla i fall ni skall onanera tilsammans, det känns lite konstigt i början men det är upphetsande som faan att kolla på någon annans kuk när man onanerar.

Om det nu inte går att göra så, så låter toaletten som en bra ide...eller duschen är också bra.

Vilken konstig relation får inte de två sen när de haft sexuell spänning mellan varandra? Och dessutom måste de bo ihopa? Nej, det låter mer som en fantasi, alldeles för riskabel att göra till verklighet!
 

puckot

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag har ett problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Nyligen så flyttade min mammas kille in till oss och eftersom vi inte har så stort hus så fick hans son flytta in i mitt rum som är ganska stort. Allt går bra, vi kommer överens och så, men problemet är att jag oftast onanerar på kvällen/natten och nu vågar jag inte utifall han ska höra. Jag kan inte göra det i badrummet eller utomhus för jag är ärdd att bli påkommen. Vad ska jag göra?

Jag har egentligen inte så mycket råd och hjälp att bidra med, mer än det som redan har nämts i tråden.

Jag ville bara skriva en rad då jag känner igen situationen från min barndom och förstår ditt dilemma, och ville ge dig mitt stöd. Fast för mig var det min lillasyster. Vi hade helt enkelt inte plats för egna rum åt mig och min syster, förrens vår gemensamma storebror flyttade ut. Och då var jag typ 12-13 när jag äntligen fick ett eget rum.

Det var jättejobbigt. Men jag var iallafall så pass modig att jag vågade göra det samtidigt när hon var i rummet, fast oftast på nätterna när hon sov då. Vi hade en snådär våningssäng, och jag låg överst. Fast jag kan inte påstå att jag var särskilt diskret, jag brukade ha sänglampan tänd, plus att sängen skakade lite, fast till viss del var det oundvikligt, då sängen var lite ostbil sådär. Fast jag vet inte om hon någonsin vaknade och upptäckte mig.

Annars var det ju toan som gällde, eller när man fick någon stund för sig själv.

Det var verkligen en stor grej och en enorm lättnad när man äntligen fick ett eget rum sen, så man kunde runka i lugn och ro, och när jag kände för det.

Hoppas det har löst sig för dig och att du har fått många fina och sköna onanistunder trots den jobbiga situationen. Skriv gärna och berätta hur det har gått och hur du har löst det!
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag delade rum med min lillasyster när jag var liten och hade i princip inga problem med att leka med mig själv trots det, jag väntade bara tills hon somnat. Kan ni så kan jag dock rekommendera att på något vis dela rummet, exempelvis med en bokhylla intill din säng. Man kan slappna av lite mer då, även om det kanske egentligen inte döljer så mycket direkt. För eventuella ljud så kan man ju envisas med att ha på radion, många vill sova så oavsett så det är ju inget konstigt.

Jag hade för övrigt sex ett antal gånger när lillasystern sov. Funkade fint det också ;)
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Apropo det så kom brorsan när jag var liten med sina tjejer hem till oss och i våran rum (vi delade samma rum) och körde hela dansen där. Jag låtsades sova naturligtvis.

Tidigare på kvällen pratade han om att hans tjej skulle komma över och jag fick smygtitta men bara jag lovade inte göra något ljud. (och nej... detta var på riktigt)

En kväll vaknade farsan och skulle gå till köket för att dricka vatten. Ur badrummet kliver en naken tjej som ska också hämta vatten till henne och brorsan... Jo... Farsan tappade hakan, men dagen efter skrattade han med brorsan och allt var lungt. Det var bara en komisk situation att en naken tjej kommer in till köket och stirrar farsan med kallingarna som dricker vatten...



Toppentjej: Jag antar din lillsyster låtsades sova också... Det funkar inte att bara sova, såvida hon inte sov djupt, vilket händer väldigt sällan hos folket.


Ok... För att svara till första inlägget. Jag tycker du ska köra din race. Det var ditt rum från början. Antingen väljer du duschen/badkar eller fortsätter du som förr.. Du måste acceptera att dessa nya medlemmar tillhör familjen nu. Förr eller senare kommer du att få upptäcka när din plast-brorsa leker med sig själv. Det händer inom de flesta familjer. Visst är det pinnsamt med så är livet.. Jag har varit om mycket pinsamma saker förrut.
 

metalboy24

Ny medlem
Kön
Man
Jag har ett problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Nyligen så flyttade min mammas kille in till oss och eftersom vi inte har så stort hus så fick hans son flytta in i mitt rum som är ganska stort. Allt går bra, vi kommer överens och så, men problemet är att jag oftast onanerar på kvällen/natten och nu vågar jag inte utifall han ska höra. Jag kan inte göra det i badrummet eller utomhus för jag är ärdd att bli påkommen. Vad ska jag göra?

Du kan ju alltid komma bort till mig och onanera lite ;)
 

rewnk

Ny medlem
Kön
Man
Jag delade rum med min lillasyster när jag var liten och hade i princip inga problem med att leka med mig själv trots det, jag väntade bara tills hon somnat. Kan ni så kan jag dock rekommendera att på något vis dela rummet, exempelvis med en bokhylla intill din säng. Man kan slappna av lite mer då, även om det kanske egentligen inte döljer så mycket direkt. För eventuella ljud så kan man ju envisas med att ha på radion, många vill sova så oavsett så det är ju inget konstigt.

Jag hade för övrigt sex ett antal gånger när lillasystern sov. Funkade fint det också ;)

Delar rum med brorsan. Är väl ingen storrunkare, men har dragit ett antal, samt haft sex när han sover. Så det ska väl inte vara några problem ;p
 
Toppen