den är inte rak

  • Thread starter anders89 [under18]
  • Startdatum
A

anders89 [under18]

Gäst
min penis är inte rak vet någon vad jag skall göra.:(:eek:
jag har sett och hört om andra killar som också har det här problemet.
snälla hjälp
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Min är inte heller alldeles rak. Det är inget som helst problem bara den inte är så krokig att du inte *kan* ha samlag. Inget att bekymra sig över alltså.

Den funkar alldles utmärkt i alla fall :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
min penis är inte rak vet någon vad jag skall göra.:(:eek:
jag har sett och hört om andra killar som också har det här problemet.
snälla hjälp

87 procent är mer eller mindre sneda. Så det är alltså mer normalt att inte ha en rak penis. Hur man onanerar eller lägger den i byxan påverkar inte detta alls trots alla myter på området.

Är din penis krftigt sned, så kraftigt sned att det inte går att genomföra ett normalt samlag kan man korrigera detta kirurgiskt, men det är inte att rekommendera av annat än helt nödvändiga skäl efter som operationer av den typen inte alltid är komplikationsfria.

Har du problem med detta tycker jag att du ska börja med att gå till skolsyster, hon har sett en och annan under sina år och kan ge dig lugnande besked.


/Charles
 
A

anders89 [under18]

Gäst
jag kan väll säga att den är, kanske 70-80 grader.:eek:
så det känns ganska mycket.
 
A

anders89 [under18]

Gäst
jag vill bara tacka alla som har sagt något men nu har jag fått den hjälp som jag behövde:D

men tack i alla fall
 

error_cam

Ny medlem
Kön
Man
Min är rätt stor och lutar lite som ni ser.
har aldrig varit nått problem, tvärtom, eftersom den är vinklad kan man lättare komma åt alla sköna punkterna där inne på tjejen.
Testa att ligga lite på sidan och ta tjejen, du kommer dels kunna köra in den enda till roten och dels kommer den smeka riktigt skönt på henne upptill, brukar ge njutning om du vinklar den neråt också :)
Lycka till du !
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Fick lära mej att om snoppen lutar mer än 30 grader ska man gå å söka hjälp

Var fick du lära dej det? Så vitt jag kan komma ihåg är det inget man lär ut på KI i alla fall.

/Ch
 
S

spawnfestis [under 18]

Gäst
min penis är inte rak vet någon vad jag skall göra.:(:eek:
jag har sett och hört om andra killar som också har det här problemet.
snälla hjälp

Det är Mer eller mindre mer normalt än att den e rak!
Helt rak penis är inte majoriteten som har
 

mammsen

Medlem
Kön
Kvinna
Har en tjej kompis som uppskattar en sned penis mer än en rak, säger att den stimulerar G punkten lättare .Vet dock inte om det stämmer
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
De flesta kukar är böjda vid erektion. Uppåt, nedåt, höger eller vänster. Det är väl ovanligare att ha en helt rak kuk. Fittan kan anpassa sig till de flesta former och storlekar. Tror också att en böjd kuk kan stimulera hennes g-punkt lättare.
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Är själv lite böjd men den funkar utmärkt! Allt för många killar och tjejer funderar för mycket på småsaker som ingen annan bryr sig om eller ens märker. Det är bara att slappna av och ha roligt!

Och ja, jag tror faktiskt att en böjd penis sitmulerar G-punkten lite mer... ;)
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Min ex sambos kuk är ganska kraftigt nedåtböjd i erektion.. de flesta har ju en som pekar uppåt.. men med honom var det extra skönt att bli knullad bakifrån!! Framdelen i vaginan är på något sätt väldigt känslig.. där ligger väl det som heter g-punkten..
 
Toppen