DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Hej!

Finns en populär tråd där länkar delas till filmer man runkar till just nu och det är riktigt hett att veta vad som får er att spruta! Tycker om tanken på att vi alla sprutar till samma klipp och det pirrar lite extra i pungen av att veta vad som faktiskt får er kuksaft att rinna lite extra.. :p

Dock är det mest kvinnor i klippen så jag ville starta en tråd för oss som kollar på bögporr :D

Klistra in länkar till era absoluta favorit bögfilmer eller porrstjärnor och motivera gärna!

Hoppas att även hetrokillar kan bidra då ni säkert stött på gayporr som ni tyckt verkar lite hett ;)

Min personliga favorit från Sketchysex hittar ni i kommentarerna ;)

Låt länkar och sperma flöda mina onanistvänner!
 

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
https://www.waybig.com/video/mouth-breeder-extended-clip-sketchy-sex-474207.html

Jag kickar igång tråden med ett av mina ABSOLUTA favorit klipp!

Killen att hålla ögonen på är Grey Gold, en riktigt söt kille som får kuk och sperma i både mun och röv och han är riktigt hungrig! Han suger kuk som en gud och ber om att killarna ska spruta i honom! En riktig cumwhore.. önskar att jag va med honom och fick dela dessa kukar med honom ;)

Jag sprutar alltid när han rider killen i slutet och sperman rinner ur hans nyknullade pojkfitta och ner på kuken som han sedan villigt hoppar på igen!

Tycker ni om klippet?
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
https://www.waybig.com/video/mouth-breeder-extended-clip-sketchy-sex-474207.html

Jag kickar igång tråden med ett av mina ABSOLUTA favorit klipp!

Killen att hålla ögonen på är Grey Gold, en riktigt söt kille som får kuk och sperma i både mun och röv och han är riktigt hungrig! Han suger kuk som en gud och ber om att killarna ska spruta i honom! En riktig cumwhore.. önskar att jag va med honom och fick dela dessa kukar med honom ;)

Jag sprutar alltid när han rider killen i slutet och sperman rinner ur hans nyknullade pojkfitta och ner på kuken som han sedan villigt hoppar på igen!

Tycker ni om klippet?
Bra klipp! Gillar när den som blir knullad har hård kuk.
 

Anders1960

Aktiv medlem
https://www.waybig.com/video/mouth-breeder-extended-clip-sketchy-sex-474207.html

Jag kickar igång tråden med ett av mina ABSOLUTA favorit klipp!

Killen att hålla ögonen på är Grey Gold, en riktigt söt kille som får kuk och sperma i både mun och röv och han är riktigt hungrig! Han suger kuk som en gud och ber om att killarna ska spruta i honom! En riktig cumwhore.. önskar att jag va med honom och fick dela dessa kukar med honom ;)

Jag sprutar alltid när han rider killen i slutet och sperman rinner ur hans nyknullade pojkfitta och ner på kuken som han sedan villigt hoppar på igen!

Tycker ni om klippet?
Så härligt att få ta emot där
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag är helt såld på BBC.

Här är en av mina absoluta favoriter:

Skulle gärna vilja ta emot den stora kuken!

Eller denna:


Tänk att ha en härlig kk som får en att spruta på jobbet!
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Det här är det största problemet med bi och bög-porr. Många av killarna är inte hårda eller kan hålla ståndet. Men denna var sjukt het!
Säkert många av de som sätter på i filmerna som tar piller för ståndet Är många timmar och avbrott när de filmar .inte för jag sett när de gör porrfilm men i vanliga filmer kan en kort sekvens ta flera timmar att filma
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är helt såld på BBC.

Här är en av mina absoluta favoriter:

Skulle gärna vilja ta emot den stora kuken!

Eller denna:


Tänk att ha en härlig kk som får en att spruta på jobbet!
BBC är kul fast jag gillar inte producerad porr så mkt som sånt folk själva lägger ut.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
BBC är kul fast jag gillar inte producerad porr så mkt som sånt folk själva lägger ut.
Samma här. Amatörfilmer är bäst! Och gärna de som är mer fokuserade på underliven, penetreringen, hårda kukar, försatser och framför allt hands free.

Aktiva BBC och shemale tops är det som gör mig hårdast. Kanske för att det är mina största drömmar. Älskar att få komplimanger för min släta röv av sådana personer.
 

Rogerboy

Medlem
Kön
Man
https://www.waybig.com/video/mouth-breeder-extended-clip-sketchy-sex-474207.html

Jag kickar igång tråden med ett av mina ABSOLUTA favorit klipp!

Killen att hålla ögonen på är Grey Gold, en riktigt söt kille som får kuk och sperma i både mun och röv och han är riktigt hungrig! Han suger kuk som en gud och ber om att killarna ska spruta i honom! En riktig cumwhore.. önskar att jag va med honom och fick dela dessa kukar med honom ;)

Jag sprutar alltid när han rider killen i slutet och sperman rinner ur hans nyknullade pojkfitta och ner på kuken som han sedan villigt hoppar på igen!

Tycker ni om klippet?
Jag såg på klippet nu, Kuken stog som ett hammar skaft. Klart se värd
 
Toppen