Den enorma tråden om nakenbad

Chan

Medlem
Kön
Man
Nämnde tidigare att jag "rekat" på Brunnsviken

Nu har jag gjort betydligt mer
Och det vart delade meningar

Jag är absolut inte avancerad inom sex med samma kön
Är heller inte erfaren gällande "udda"

Nu är jag mer erfaren i alla fall
Men håller mig gärna till det mindre avancerade
Men han accepterad ett nej utan krusiduller

Så nu har jag varit helt näck med publik och då menar jag inte att jag solade
Grymt häftigt

Dock tycker jag det är synd att det inte finns några små spelregler typ

Så man vet om någon är intresserad och av vad

Känner att ibland kan det ju räcka med titta på

Har nog varit alldeles för lite På bad
Men mersmak
Absolut

Sen har jag förstått att det är skillnad på "nakenbad" och "händelserika nakenbad"

Det finns ju faktiskt dom som njuter av att sola näck
Vilket jag gärna gör utan att ha sex i åtanke... eller

Nåja hoppas på mer sol och helst när jag är ledig då
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Låter härligt Emmy!
Jag har också varit på nakenbad sedan jag var barn. Det var härligt att bada naken. Men som kille var det jobbigt att hela tiden få erektion. Jag minns att jag ofta behövde smitta iväg och runka av mig så att jag inte behövde ha hård hela tiden.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Mina föräldrar är naturister och vi var ofta med dem på naturiststränder, då de har en väldigt liberal inställning till nakenhet och sex så såg vi inte det som nåt märkvärdigt och solade nakna precis som dem.
När man började bli lite mer medveten om sin kropp och att män gillade vad de såg så tyckte man det va kul att visa sig i lite mer utmanande ställningar, bakom solglasögonen så kunde man ju lätt se hur gubbarna föste ögonen mellan mina ben, likaså såg man ju reaktionen på deras snoppar. Även pappa glodde ju så klart både på mig men även på andra och smygrunkade ju en del.
Jag går gärna till naturiststränder även nu men mina vänner är inte så förtjusta i det så därför blir det inte så ofta.
Har liknande erfarenheter....
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Låter härligt Emmy!
Jag har också varit på nakenbad sedan jag var barn. Det var härligt att bada naken. Men som kille var det jobbigt att hela tiden få erektion. Jag minns att jag ofta behövde smitta iväg och runka av mig så att jag inte behövde ha hård hela tiden.
Haha. Det kommer jag också ihåg. Det va inte jättemånga i min ålder men de killar man såg va de kul å retas med. :p
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Mina föräldrar är naturister och vi var ofta med dem på naturiststränder, då de har en väldigt liberal inställning till nakenhet och sex så såg vi inte det som nåt märkvärdigt och solade nakna precis som dem.
När man började bli lite mer medveten om sin kropp och att män gillade vad de såg så tyckte man det va kul att visa sig i lite mer utmanande ställningar, bakom solglasögonen så kunde man ju lätt se hur gubbarna föste ögonen mellan mina ben, likaså såg man ju reaktionen på deras snoppar. Även pappa glodde ju så klart både på mig men även på andra och smygrunkade ju en del.
Jag går gärna till naturiststränder även nu men mina vänner är inte så förtjusta i det så därför blir det inte så ofta.
Vi har haft samma uppväxt min vän! :)
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min sambo var medlemmar li en naturist förening i Stockholm för många år sen och dom hyrde en badhus anläggning på vintern där föreningens medlemmar kunde komma och bada nakna. Det var härligt att få bada bastu tillsammans och bada i bassängen, en söndag när vi var där så var det inte så många besökare och det var mest män sån min sambo vart medelpunkten i bastun och fick många kommentarer för sina enormt stora bröst.
Några av männnen fick rejäla stånd och när det började bli dags att gå hem och min sambo stod inne duschen så kom det fram en man och ställde sig bredvid henne duschen och började smeka hennes kropp och bröst och min sambo tillät honom att fortsätta och det tog inte lång stund innan vi var fem män som smekte hennes kropp.
Och det slutade med att hon runkade av oss alla och vi fick spruta på hennes kropp och det var en härlig känsla att se henne i full action!!!!!!
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min sambo var medlemmar li en naturist förening i Stockholm för många år sen och dom hyrde en badhus anläggning på vintern där föreningens medlemmar kunde komma och bada nakna. Det var härligt att få bada bastu tillsammans och bada i bassängen, en söndag när vi var där så var det inte så många besökare och det var mest män sån min sambo vart medelpunkten i bastun och fick många kommentarer för sina enormt stora bröst.
Spännande - vilket badhus var det?
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Högdalens badhus i Stockholm som senare stängdes för renovering men har öppnat igen men den går inte att hyra längre för nakenbad det är över 20 år sen vi var där och badade nakna!
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi var medlemmar i en förening som heter EOS naturistförening det nästan 20 år sen vi gick ut föreningen, det var dom som hyrde badet på söndags kvällar!
 

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Även jag växte upp med föräldrar som gillade att "näcka" som det hette, vi talat alltså om 70-80-talet... Jag var sålunda van att se mor och far nakna så det var inget konstigt. Men när jag blev sådär 12-13 år så började det bli jobbigt eftersom det inskärptes att nakenbad absolut inte hade något med sex att göra! Och jag blev övertygad om att det var något fel på mig som blev upphetsad av att se blottade underliv.

Jag hade en äldre faster som var ogift men det skvallrades lite om henne för hon träffade tydligen olika män och det viskades att hon var extra förtjust i invandrare vilket ansågs udda. Men faster var ofta med på landet där det fanns en liten strand som enbart våran släkt besökte och alla badade nakna, såklart. När jag kom i puberteten så blev jag alltid extremt kåt på faster som hade den yvigaste fittbuske jag nånsin sett.

Detta var inte helt oproblematiskt. Mamma ansåg att faster "bjöd ut sig". Jag var äldst av alla barn, brorsorna och kusinerna var ännu inte i puberteten och jag tror inte att de brydde sig men själv kunde jag inte sluta stirra på faster. En gång, jag var kanske 14 år, så låg hon på mage och solade, visserligen med benen tätt ihop men könshåret tittade ändå fram mellan låren och skinkorna (det här var i en annan tid, jag tror inte att någon av kvinnorna jag såg på badet rakade sig, möjligen bikinilinjen i så fall).

Fast när faster märkte att jag glodde på henne så särade hon på benen så att jag fick full insyn. Jag glömmer aldrig de där rynkiga blygdläpparna som öppnade sig i det kraftiga krullet... Hon såg inte alls ut som tjejerna i Lektyr. Naturligtvis hade jag en handduk över skrevet men strax var jag tvungen att springa upp i skogen och runka av mig, det krävdes typ två drag innan jag sprutade i blåbärsriset. När jag till sist vågade mig tillbaka så var det dålig stämning på stranden. Och jag skämdes något oerhört.

Egentligen var det hela väldigt oskyldigt. Faster brukade krama mig och säga att jag var hennes favoritkille men mer än så var det inte. Jag tänkte ofta på henne när jag runkade, under hela min tonårstid var hon fantasi nr 1. Men det där med nakenbad var inte okomplicerat. Min pappa brukade berätta om den gången han hade bevittnat en hemsk händelse, ett par som "skamlöst hade älskat" på en strand. Det tyckte han var helt sjukt, han sa alltid att man borde ha ringt polisen. Mina föräldrar tyckte också att ensamma män borde portförbjudas på nakenbaden. Ingen fick ens antyda att nakna kroppar kunde associeras med sex.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja - usch ja, folk hade ett så avigt förhållande till sex på den tiden och tidigare. Det mesta beroende på kyrkans makt, som dikterade vad som var osedligt,otukt och djävulens ränkor. Jag blir alldeles förbannad när jag tänker på hur människor hunsats, plågats och förföljts genom skenheliga prällars egenpåhittade infall. Det som är minst lika beklämmande är att fortfarande idag finns en hel folkgrupp som slaviskt följer dessa förespråkare och tolkare av skrifterna.
 
Toppen