Äntligen är värmen här och med den även möjligheten till naken bad, så jag åkte ut till nakenbadet idag och där var det mest gamla gubbar.
Men efter nån timme dyker det upp några enstaka kvinnor i 45-55 års åldern, och efter ytterligare en stund kommer några tjejer i 25-30 års åldern. Så där ligger man och får en väldigt vacker tjej en bit bredvid sig, spanar lite men tycker själv att det inte är så roligt när folk stirrar så jag tar på mig lurarna och somnar snabbt liggandes på rygg.
Vaknar efter en stund och känner att jag har ett stånd på gång och sätter mig snabbt upp för att nå handduken så jag kan täcka över lite när jag ser hur hon ligger och tittar på mig och min otäcking som pekar rakt upp. Jag visste inte vart jag skull ta vägen så jag vänder mig åt andra hållet, och där ligger det en lite äldre kvinna som pratar i telefon och när hon ser mig och min grej så säger hon plötsligt till den hon pratar med att "åh fan, här ligger man bredvid årets första nybörjarstånd" och så skrattar hon.
Då vänder jag mig på magen och tittar generat åt andra hållet och där ligger den yngre tjejen och asgarvar åt det hela. När sen ståndet gått ner så går jag snabbt ner till vattnet och vadar ut en bit för att kyla ner mig, och då kommer den yngre tjejen ut till mig och börjar prata, hon frågar om det var första gången jag var här med tanke på reaktionen, där står hon en meter ifrån mig helt näck med en fantastisk kropp och en helt rakad mus, vad som händer då är väl inte så svårt att förstå, den reser sig i givakt igen, och hon tittar lite generat på den och säger att hon ska nog gå nu men undrar om jag kommer att vara där även på lördag.
Så nu ska jag dit igen på lördag på en nakendejt, den pinsammaste dagen i mitt liv kanske visar sig bli bra ändå.