Den slags kuk jag avundas ;-)

Åker din förhud tillbaka hela vägen automatiskt när du får ett riktigt praktstånd?

  • Yes- hela vägen av sig självt

    Votes: 34 45,3%
  • Nja -- Ollonet delvis täckt

    Votes: 24 32,0%
  • Nej --- ollonet helt täckt vid stånd om jag inte rör den

    Votes: 17 22,7%

  • Total voters
    75
K

Knubben86

Gäst
Tjena, ganska straight kille här ...tänkte bara dela med mig om en liten hangup jag har på kukar.

Är inte välhängd eller så men gillar utseendet på min kuk.
Men det finns en slags kuk jag verkligen är avundsjuk på. Det är den slags kuk som förhuden åker tillbaka helt av sig självt när killen får ett praktstånd.

Just den grejen är jag så jävla avundsjuk på, den ser liksom så redo ut .
Kollar på en del "soft to hard" , gillar att se när dom växer av sig själva.
Kan hålla på och smårunka länge till det, jämföra olika men när jag trillar över en gif eller filmsnutt där man får se en slapp kuk långsamt vakna till liv och börja växa tills dess att den precis i sista steget av hårdnandet av sig själv pressar tillbaka förhuden och ollonet är helt blottat,...ja då brukar jag tappa kontrollen å spruta hej vilt.

Om du är en av dom som har en sån kuk, grattis! Det haglar inte av filmer på just detta fenomen tyvärr så om ni känner till vart man kan hitta eller om ni vill visa upp eran egna lem så gör det en dag ni behöver en egoboost ;).

Är helnöjd med min kuk i övrigt, den skulle va ännu snyggare om den kunde fälla bak förhuden själv, vid stånd är fortfarande 2/3 av ollonet täckt.

Peaceout!
 

tralala

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns tyvärr ingen site att lägga upp något längre. Alla siter ska ha id och kontonummer och skit.
 
K

Knubben86

Gäst
hmm hur är det reddit då? tror inte man behöver nåt kontonummer där, räcker med å skaffa en anonym epost tror jag
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Åh, gillar också soft to hard-grejer. En bra sån video/gif är otroligt tändande trots att jag inte är det minsta intresserad av killar.

Har inte riktigt tänkt på hur min kuk/förhud gör eftersom jag ofta börjar smeka innan jag är helt hård. Får göra ett experiment nån gång när jag är riktigt kåt för att kontrollera.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min gör inte heller så... Jag röstade att förhuden helt täcker mitt ollon vid fullt stånd, men jag vet inte exakt om det är så, för kuken får sällan ett så kraftigt stånd av sig själv. Jag behöver ge den extra stimulans och det innebär att förhuden dras fram o tillbaka. Man ser troligen ollonet lite, men jag har absolut ingen överbliven förhud vid sådant stånd...
 
K

Knubben86

Gäst
Åh, gillar också soft to hard-grejer. En bra sån video/gif är otroligt tändande trots att jag inte är det minsta intresserad av killar.

Har inte riktigt tänkt på hur min kuk/förhud gör eftersom jag ofta börjar smeka innan jag är helt hård. Får göra ett experiment nån gång när jag är riktigt kåt för att kontrollera.


Ja ,varför är det så sjukt tändande egentligen? Men det är väl så att mannens kön signalerar så tydligt å då kanske reptilhjärnan minns orgier från antikens dagar eller nåt?

Berätta gärna hur din kuk gör när den reser sig om du klarar låta bli att röra den när du får stånd :-D
 
K

Knubben86

Gäst
Min gör inte heller så... Jag röstade att förhuden helt täcker mitt ollon vid fullt stånd, men jag vet inte exakt om det är så, för kuken får sällan ett så kraftigt stånd av sig själv. Jag behöver ge den extra stimulans och det innebär att förhuden dras fram o tillbaka. Man ser troligen ollonet lite, men jag har absolut ingen överbliven förhud vid sådant stånd...


Jag la upp samma fråga på reddit för en tid sen men de som hade sån kuk tyckte själva att det var ett problem då de ansåg sig ha för lite förhud till att börja med.

Ibland när jag är nära å komma så kör jag saktare och saktare sista biten tills jag känner det är omöjligt att hålla emot. Då, på sista draget drar jag tillbaka förhuden så långt det bara går så att det är lite ont-skönt samtidigt som det går för mig ...
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja ,varför är det så sjukt tändande egentligen? Men det är väl så att mannens kön signalerar så tydligt å då kanske reptilhjärnan minns orgier från antikens dagar eller nåt?

Berätta gärna hur din kuk gör när den reser sig om du klarar låta bli att röra den när du får stånd :-D
Tyvärr är det inte så lätt att göra det längre som det var i tjugoårsåldern. Men om jag väntar några dagar och tittar på något najs kan det gå att bara smeka strängen för att bli hård. Får testa det så småningom. Men spontant tror jag inte att förhuden drar sig tillbaka helt från ollonet utan att jag själv gör det.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjena, ganska straight kille här ...tänkte bara dela med mig om en liten hangup jag har på kukar.

Är inte välhängd eller så men gillar utseendet på min kuk.
Men det finns en slags kuk jag verkligen är avundsjuk på. Det är den slags kuk som förhuden åker tillbaka helt av sig självt när killen får ett praktstånd.

Just den grejen är jag så jävla avundsjuk på, den ser liksom så redo ut .
Kollar på en del "soft to hard" , gillar att se när dom växer av sig själva.
Kan hålla på och smårunka länge till det, jämföra olika men när jag trillar över en gif eller filmsnutt där man får se en slapp kuk långsamt vakna till liv och börja växa tills dess att den precis i sista steget av hårdnandet av sig själv pressar tillbaka förhuden och ollonet är helt blottat,...ja då brukar jag tappa kontrollen å spruta hej vilt.

Om du är en av dom som har en sån kuk, grattis! Det haglar inte av filmer på just detta fenomen tyvärr så om ni känner till vart man kan hitta eller om ni vill visa upp eran egna lem så gör det en dag ni behöver en egoboost ;).

Är helnöjd med min kuk i övrigt, den skulle va ännu snyggare om den kunde fälla bak förhuden själv, vid stånd är fortfarande 2/3 av ollonet täckt.

Peaceout!
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjena, ganska straight kille här ...tänkte bara dela med mig om en liten hangup jag har på kukar.

Är inte välhängd eller så men gillar utseendet på min kuk.
Men det finns en slags kuk jag verkligen är avundsjuk på. Det är den slags kuk som förhuden åker tillbaka helt av sig självt när killen får ett praktstånd.

Just den grejen är jag så jävla avundsjuk på, den ser liksom så redo ut .
Kollar på en del "soft to hard" , gillar att se när dom växer av sig själva.
Kan hålla på och smårunka länge till det, jämföra olika men när jag trillar över en gif eller filmsnutt där man får se en slapp kuk långsamt vakna till liv och börja växa tills dess att den precis i sista steget av hårdnandet av sig själv pressar tillbaka förhuden och ollonet är helt blottat,...ja då brukar jag tappa kontrollen å spruta hej vilt.

Om du är en av dom som har en sån kuk, grattis! Det haglar inte av filmer på just detta fenomen tyvärr så om ni känner till vart man kan hitta eller om ni vill visa upp eran egna lem så gör det en dag ni behöver en egoboost ;).

Är helnöjd med min kuk i övrigt, den skulle va ännu snyggare om den kunde fälla bak förhuden själv, vid stånd är fortfarande 2/3 av ollonet täckt.

Peaceout!
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med. Det är underbart fint. Jag har omskurit mig för att få ha det så. Hade väldigt lång förhud innan
 
Toppen