Det här med o runka vid datorn?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
... hur kul äe det egentligen? Jag brukar använda datorn till att onanera med men jag tycker inte alls det är så skönt som alla säger!

Jag har prövat att vika laptopen runt snorren, men jag tkr bara tangenterna skaver, och det blir kladdigt med sperma i tangenbordet! Och jag har prövat att jucka i hårddisken, men det är inte heller nån höjdare... 5400 rpm svider mot ollonet!

Man skulle ha en sån där med vibb i musplattan? Full vibb och sen stänga locket om snorren o bara njuta!

Gör jag nåt fel? ;)
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
måste va det! ;) jag har provat sex med musen också, men det enda hål jag kunde hitta var batteriluckan, och skönt var det inte :D
Ibland är det ju så att datorn suger också, men inte ens det är skönt...
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag vill nog hålla med dig SuperLasse. Jag har inte heller förstått det där riktigt. Jag har testat vattenpumpen i datorn efterson den suger. Men jag bara fastnade varje gång. Den sög ju inget speciellt skönt...
En annan gång fick jag gå med bandage om kuken flera veckor. Jag kom lite för nära en av fläktarna.

Någon kvinna som uppnått något med en dator?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag vill nog hålla med dig SuperLasse. Jag har inte heller förstått det där riktigt. Jag har testat vattenpumpen i datorn efterson den suger. Men jag bara fastnade varje gång. Den sög ju inget speciellt skönt...
En annan gång fick jag gå med bandage om kuken flera veckor. Jag kom lite för nära en av fläktarna.

Någon kvinna som uppnått något med en dator?

Det spelar ingen roll vilken kapacitet hårdvaran har, om inte kunskapen om mjukvaran finns;)
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Risken för hand skador är stor med, när man väl hittat nått porrigt och kommit upp i ordentlig arbetstempo med handen.
Lätt hänt att missbedömma avståndet till datorbordet och råka dra till den med knogarna så huden ryker.
Jobbigt att förklara sina runk relaterade skador för folk då. :D
 
Toppen