Det var väl själva f@n

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Skärpning nu!

Många klagar på att den här delen av forumet inte handlar om det den ska handla om.

Tråd efter tråd invaderas av killar som berättar vad de tänder på, runkar till och hur gärna de vill ha kontakt med någon kvinnlig medlem här.

Nu skärper vi modereringen ett snäpp och stänger av de som inte fattar.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Skärpning nu!

Många klagar på att den här delen av forumet inte handlar om det den ska handla om.

Tråd efter tråd invaderas av killar som berättar vad de tänder på, runkar till och hur gärna de vill ha kontakt med någon kvinnlig medlem här.

Nu skärper vi modereringen ett snäpp och stänger av de som inte fattar.

Helt rätt!
Annars lär vi återigen skrämma iväg alla kvinnor
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Skärpning nu!

Många klagar på att den här delen av forumet inte handlar om det den ska handla om.

Tråd efter tråd invaderas av killar som berättar vad de tänder på, runkar till och hur gärna de vill ha kontakt med någon kvinnlig medlem här.

Nu skärper vi modereringen ett snäpp och stänger av de som inte fattar.
Jag håller helt med dej!
Om man ändå kunde utforma något mer i det svenska språket än tre fattiga ord som Runka, Ståkuk och sugen!
Har inte ni befogenheter att dela ut en varning och sen är det avstängning? Varför ska det hela tiden utfärdas varning på varning och ingen rättar in sig i ledet…
Jag tycker att ni med mer ansvar här inne gör ett ENORMT BRA JOBB, tack för att ni finns allihop!!! :)
Jag är HELT för detta med att EN varning utfärdas och sen är man borta om samma saker upprepas! Det kanske skulle hålla en yngre skara kvar här inne också, då jag ser att dessa korta helt värdelösa inlägg oftast är äldre ensamma män… (i sig väldigt tragiskt dock).
Men vi alla är väl här för att vi ska ha trevligt och jag stöttar ERA beslut i vad ni är beslutar!
Min röst har ni! :)

Tack för ordet!
 
Toppen