Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Har precis börjat men ser fram emot att vara där du är nu. Är ju så skönt att vara nära och brottas med om man bara ska dra en gång till och låta allt komma eller lugna ner och avvakta.

Har byggt upp satsen sedan i lördags med kontinuerliga smårunk. Nu har jag några timmar egentid så då är det läge att tömma. Fråga är bara när var och hur...
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
Har byggt upp satsen sedan i lördags med kontinuerliga smårunk. Nu har jag några timmar egentid så då är det läge att tömma. Fråga är bara när var och hur...
Imponerande att du kunnat hålla dig så länge som från i lördags. Sommar och sol gör att jag behöver spruta dagligen :) Ofta flera gånger per dag. Men låter skönt för dig om du snart ska låta kuken spruta efter att byggt upp under några dagar.
 

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Imponerande att du kunnat hålla dig så länge som från i lördags. Sommar och sol gör att jag behöver spruta dagligen :) Ofta flera gånger per dag. Men låter skönt för dig om du snart ska låta kuken spruta efter att byggt upp under några dagar.

Det är sällan det händer, men jag försöker ibland. Men då vill jag också att det ska bli nåt mer än ett vanligt sprut i papper eller så. Börjar bli dags att komma på nåt.
 
Last edited:

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Hade en skön e-stim session tidigare och sprutade skönt. Men är fortfarande kåt och får nog ge kuken en oljemassage senare.
 
  • Gilla
Reactions: l77
Toppen