Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Måndag, tisdag, torsdag och fredag är jag ensam hemma på förmiddagarna. Då går jag omkring naken i bostaden, sätter mig i soffan och fikar eller ser på tv, whereby eller något annat upphetsande. Ständigt med kuken i handen.... så även idag!
 
K

KjellKåt

Gäst
Kollat runt på sidan, läst några noveller och kollat lite länkar så nu har lillen stått och vänta på lite massage.
Pillar lite på ollonet och en skön känsla fortplantar sig genom kroppen. Masserar undersidan på ollonet en liten droppe framträder i mynningen.
Runkar........................
Så var det över, en snabb runk och sperma på magen men en himmelsk känsla när första skvätten sperma trängde fram.
 

MrWolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollat runt på sidan, läst några noveller och kollat lite länkar så nu har lillen stått och vänta på lite massage.
Pillar lite på ollonet och en skön känsla fortplantar sig genom kroppen. Masserar undersidan på ollonet en liten droppe framträder i mynningen.
Runkar........................
Så var det över, en snabb runk och sperma på magen men en himmelsk känsla när första skvätten sperma trängde fram.
Låter underbart! Vilken härligt skön start på dagen! Ligger naken i sängen själv, hård och kåt nu.
 

MrWolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu. Ligger naken nyvaken och mysigt sängvarm och med hård kuk nu. Edgar kuken. Njuter av att dra ut på det. Kanske kommer snart. Kanske bara fortsätter att ha det skönt med stenhård kuk och sparar att spruta tills ikväll. Ser fram emot att vara småkåt hela dagen idag.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Just nu. Ligger naken nyvaken och mysigt sängvarm och med hård kuk nu. Edgar kuken. Njuter av att dra ut på det. Kanske kommer snart. Kanske bara fortsätter att ha det skönt med stenhård kuk och sparar att spruta tills ikväll. Ser fram emot att vara småkåt hela dagen idag.

Samma här. Kollar i en äldre aktuell rapport
. En sexig tjej som heter Anna. Jäklar vad jag blir kåt på henne. Kuken är stenhård nu.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Runkade och sprutade på Whereby/swedenonani för en timma sedan. Tyvärr väldigt lugnt. Det slutade med att jag fick sitta själv med kameran på och tömma mig.... men det är skönt med orgasm ändå!
 
Toppen