Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

tasken94

Välbekant medlem
Kön
Man

tasken94

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kopplar av med en lunchrunk och tittar på Sensual Jane som är så vacker när hennes stora knullrumpa blir penetrerad av en stor penis bakifrån. Jag är så kåt och det är så skönt att onanera för Jane som får försatsen att formligen forsa ut och den slickar jag ivrigt i mig! Hon får så mycket sperma över sina stora bröst på slutet och jag önskar SÅ att jag kunde runka ut min sats i hennes mun!
Härligt med en lunchrunk nu, kollar lite milfs
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Mina 2 stora fetisher är kuk och kvinnor med sexiga händer med långa naglar. Nedan är lite av vad jag tittar och runkar till.

Tittar på mycket liknande bilder samt klipp på youtube med långa naglar.


Sen älskar jag snygga kukar, behöver nödvändigtvis inte vara så stora, nu råkar ju nedan vara en stor rackare och jäkligt snygg, älskar tydlig ollon, kanske inte är den hårdaste kuken men ändå helt ok för att vara den storleken.


Nedan är de 2 förenade, långa sexiga naglar och en rejäl kuk, hon suger kuk så jäkla sexigt, så jäkla underbart när hon suger och använder båda händerna med långa sexiga röda naglar.
Hans kuk är så lång så han får hålla tillbaks 5 cm.


Hon är jäkligt het med sexiga händer och han en helt fantastisk kuk, kuken är väl lite mera än vad hon klarar av, ser ut som att även han får hålla tillbaks ca 5 cm. Älskar den franska manikyren med de vita topparna, blir sjukt kåt.
Han är riktigt bra på att knulla henne.


Runkade till nedan när jag skrev detta, snygg sexig blondin, men sexiga händer och snygga bröst, han har kanske inte den största kuken, i en normal värld så är den stor, men inte porr-stor, han kanske inte är bäst på att knulla men han får köra in hela längden.

Fina filmer utom den sista där hon har hår på fiffi:eek:.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Jag kopplar av med en lunchrunk och tittar på Sensual Jane som är så vacker när hennes stora knullrumpa blir penetrerad av en stor penis bakifrån. Jag är så kåt och det är så skönt att onanera för Jane som får försatsen att formligen forsa ut och den slickar jag ivrigt i mig! Hon får så mycket sperma över sina stora bröst på slutet och jag önskar SÅ att jag kunde runka ut min sats i hennes mun!
Riktigt bra sprut.
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Söt tjej får sprut i fittan
Upphetsande film! Inga fotomodeller och ingen akrobatik. Bara ett vanligt par som knullar som det görs hemma hos vem som helst. (y)
 
Toppen