Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

C

coolball4fun

Gäst
Ja. Faktiskt så stämmer det. Har aldrig haft tjej. Hade kontakt med en på Tinder men vi var för lika i sättet och vad vi gillade. Så det blev inget. De jag varit intresserade av har antingen inte varit det tillbaka och bara velat vara vänner. Eller så har dom varit upptagna
Eller så ser du kvinnor på fel sätt? Ser dig ganska ofta nedvärdera kvinnor genom att kalla dem horor osv. En sak att kolla på porr och uppskatta att dem väljer att visa upp sig och en annan att se dom som horor.

D

Deleted member 72491

Gäst
Eller så ser du kvinnor på fel sätt? Ser dig ganska ofta nedvärdera kvinnor genom att kalla dem horor osv. En sak att kolla på porr och uppskatta att dem väljer att visa upp sig och en annan att se dom som horor.
Säger det aldrig till tjejer, sen skriver de flesta här också det ibland så jag är nog inte ensam. Men ha din egen åsikt så har jag min. Bara sånt jag tänker i fantasin inte när jag pratar eller skriver med dom

C

coolball4fun

Gäst
Säger det aldrig till tjejer, sen skriver de flesta här också det ibland så jag är nog inte ensam. Men ha din egen åsikt så har jag min. Bara sånt jag tänker i fantasin inte när jag pratar eller skriver med dom
Är det inte ganska svårt att skilja på fantasi och verklighet ibland? Speciellt om man aldrig har varit med en kvinna

Toppen