Din första sexleksak

thebitch

Ny medlem
Kön
Man
Innan jag kom in på detta forum har jag inte varit så intresserad av sexleksaker.

Tyckte att det räckte så bra med mina egna händer och fingrar. Jag provade med en frukostkorv i en kondom när jag var i 18-årsåldern. Det var ingen höjdare, så jag blev aldrig sugen på att testa något annat.

Men - här har jag fått så många lockande tips att jag köpte en, alldeles innan jul.

Jag var alltså 38 år, och ju mer jag tränar på den - desto mer tycker jag om den:p

Heheh, min första ''sexleksak'' var en eltandborste som jag körde runt i fittan när jag var typ 10-11 år. Det var grymt skönt och jag satt på toan på golvet och njöt.( mina föräldrar trodde att jag borsta tänderna ) XD
 

lajt

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har haft det mesta i mig, men ärligt talat så har jag alltid blivit besviken. När jag är upphetsad kan jag frestas att testa de mest konstiga saker, men det är aldrig lika härligt när man väl gör det som i fantasin. En leksak som dock sticker ut ur mängden är min dildo med sugpropp. Att sätta fast den på insidan av badkaret och bli tagen stående på alla fyra är HELT underbart!!!
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag har haft det mesta i mig, men ärligt talat så har jag alltid blivit besviken. När jag är upphetsad kan jag frestas att testa de mest konstiga saker, men det är aldrig lika härligt när man väl gör det som i fantasin. En leksak som dock sticker ut ur mängden är min dildo med sugpropp. Att sätta fast den på insidan av badkaret och bli tagen stående på alla fyra är HELT underbart!!!

Det låter alldeles förträffligt! Det måste du berätta mer om!! ;)
 
Toppen