Din första sexleksak

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Min första "dildo" var en tiny touch, rosa och ettrig som bara den. Jag har en kvar, men den glappar mot batterierna och låter som ett tröskverk och hörs förmodligen ända in till grannarna... Jag köpte den på ett sexleksaksparty när jag var 20 eller nåt. Sedan dess har det hunnit bli några fler i samlingen...
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Min första "dildo" var en tiny touch, rosa och ettrig som bara den. Jag har en kvar, men den glappar mot batterierna och låter som ett tröskverk och hörs förmodligen ända in till grannarna... Jag köpte den på ett sexleksaksparty när jag var 20 eller nåt. Sedan dess har det hunnit bli några fler i samlingen...


BILDER PLZ ;)
 

Jim_med_stången

Ny medlem
Kön
Man
Hmmm, Ibland känner man sig som den ända i sin ålder som aldrig ägt en sexleksak.... Och nu så tycker sambon att det skulle kännas lite odd om jag gjorde detta...

Har dock funderat på denna nya helt magnifika iden som finns på teknikmagasinet med att göra en egen dildo via avgjutning....
Dock verkar killen inte allt för haj på det... :S

Jag har gjort en sån avgjutning av min kuk, det var inte helt lätt att hålla den hård samtididgt som den rätt kompicerade bruksanvisningen skulle följas. Snabbt skulle det göras med för att inte geggan stelnade innan kuken var på plats.

Jag säljer min om det finns intresse... ,-)
 

soof

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag fick min första dildo utav två tjejkompisar när jag fyllde 15.
Den var mycket uppskattad kan jag lova ;)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
till min bästa kompis när hon fyllde 15, köpte jag en dildo som även fungerade som lampa, if hon inte ville använda den som dildo. har faktiskt inte sett nån sån senare..
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Har ingen sexleksak själv men jag "köpte ut" en dildo och en buttplugg till en tjejkompis för ett tag sedan! Hon bor fortfarande hemma och vågade inte beställa någon från nätet... Hon kallar dildon för Rosa Pantern, ganska kul! :D
 
G

Guest

Gäst
Har ingen sexleksak själv men jag "köpte ut" en dildo och en buttplugg till en tjejkompis för ett tag sedan! Hon bor fortfarande hemma och vågade inte beställa någon från nätet... Hon kallar dildon för Rosa Pantern, ganska kul! :D

Hehe.. har också köpt ut sexleksaker. Rätt skoj. Har köpt varsin rabbit till två tjejkompisar. Vi gick på deras håltimme ner till Love Store. Deras blickar var roliga när jag lämnade över dom. Har köpt ut en buttplugg till en internetträff förra hösten... Borde va förbjudet att göra som vi gör:)
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Köpte min första leksak, en vibrerande dildo tillsammans med mannen jag hade som lekkarmrat då. Har sedan dess inte varit inne i någon erotisk butik då det inte finns någon här i närheten... Detta var några år sedan...

Tur internet finns så jag får mina leksaker ändå! :p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Köpte min första leksak, en vibrerande dildo tillsammans med mannen jag hade som lekkarmrat då. Har sedan dess inte varit inne i någon erotisk butik då det inte finns någon här i närheten... Detta var några år sedan...

Tur internet finns så jag får mina leksaker ändå! :p

gulligt... :cool:
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag fick min första, rosa silikondildo med härliga ådror när jag fyllde 18 av mina närmaste vänner. Det är vääänskap det!!! :D;):p Har kvar den än i dag, men använder hellre Rabbiten eller G-punktstaven faktiskt. 18-årspresenten är lite liten för min smak nowadays ;) Tar helst emot en lite grövre och riktig sak på ca 21*16 cm ;););)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
18-årspresenten är lite liten för min smak nowadays ;) Tar helst emot en lite grövre och riktig sak på ca 21*16 cm ;););)
Oj...... Där ligger man i lä...! ;)

Fast keywordet i den meningen är egentligen riktig - inte måtten ;) Ingen dildo kan jämföras med en hårt juckande, varm och levande kuk, mmm! :love:

Då kan jag ställa upp och va din 26-årspresent!! :D

Haha! Vad snäll du är! :D
Lovar att alltid STÅ upp för dig....! :D
Eller åtminstone köpa en liten leksak till dig...;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
18-årspresenten är lite liten för min smak nowadays ;) Tar helst emot en lite grövre och riktig sak på ca 21*16 cm ;););)
Oj...... Där ligger man i lä...! ;)

Fast keywordet i den meningen är egentligen riktig - inte måtten ;) Ingen dildo kan jämföras med en hårt juckande, varm och levande kuk, mmm! :love:

Då kan jag ställa upp och va din 26-årspresent!! :D

Haha! Vad snäll du är! :D
Lovar att alltid STÅ upp för dig....! :D
Eller åtminstone köpa en liten leksak till dig...;)

Det ser jag fram emot, ska genast skriva en önskelista! :D
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
18-årspresenten är lite liten för min smak nowadays ;) Tar helst emot en lite grövre och riktig sak på ca 21*16 cm ;););)
Oj...... Där ligger man i lä...! ;)

Fast keywordet i den meningen är egentligen riktig - inte måtten ;) Ingen dildo kan jämföras med en hårt juckande, varm och levande kuk, mmm! :love:

Då kan jag ställa upp och va din 26-årspresent!! :D

Haha! Vad snäll du är! :D
Lovar att alltid STÅ upp för dig....! :D
Eller åtminstone köpa en liten leksak till dig...;)

Det ser jag fram emot, ska genast skriva en önskelista! :D

Det ser jag oxå fram emot...! ;)
 
Toppen