Ditt äldsta/yngre möte?

Kåtis007

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Kvinna
Jag var 17 när en äldre herre i vårt hyreshus började uppvakta mig, han var 67 då. Han fick kämpa lite innan jag vågade låta honom förföra mig. Det var det bästa jag gjort, vi hade ett sexförhållande i nästan 2 år. Han lärde mig så mycket och tog min oskuld. Trots att han var nästan flint och hade en stor mage, men han var så duktig på att slicka och få mig att njuta. Det var med skräckblandad förtjusning vårt förhållande, tror mamma hade sina aningar men sa inget. Kanske var hon lite avundsjuk
 

Strumpbyxan

Medlem
Träffade en ung tjej på en fest som gick i kinky och fetish tecken i Göteborg
Vi var båda ganska vågat klädda
Vi hade träffats genom en kinkyklubb tidigare från nätet.
Detta var dock första gången vi träffades i verkligheten med att gå till samma fest.
Efter att vi tröttnat på festen lovade jag köra henne hem
då jag var nykter.
Hon hade tidigare under kvällen hetsat upp mig med att viska snuskiga saker hon visste vi båda tände på
Hon hade även glidit ut en av sina converse och smekt med sin nylonklädda söta fot under bordet mot min kuk i byxorna
Så kåt hade hon redan fått mig.

Väl i bilen när hon satte sig i passsegerarsätet så satt hon med särade ben så hennes minimala kjol ej lyckades dölja trosorna
Då såg jag att hon hade öppna trosor med härligt svart buske med skönt härligt stora särade blygdläppar
och jag såg hur riktigt våt hon blivit av kvällen fest
Gillar du vad du ser frågade hon helt oblygt
Ja mycket svarade jag
Min kuk stod som ett spett under mina slitna vittvättade jeans med massor av öppna hål som var poppis på 80 talet de många hålen avslöjade att jag bar svarta nylonstrumpbyxor även dom med rivna hål i
Tjejen jag skulle köra hem
såg mitt stånd spänna i mina jeans
Hon var väldigt liten och nätt i växten
vek isär sina ben hårt där i passagerarsätet och en härlig nylonklädd svart fot hamnade mot min kuk när jag försökte köra
Hon blottade nu hela sin underbara svullna fitta med särade blygdläppar där i sätet medan hon nästan sjunkit ned på rygg och underliv rakt upp
Slicka min kåta fitta väste hon till mig
Jag gjorde en liten omväg och svängde in på en ganska känd parkering i Göteborg
Stannade vid ett skogsbryn mes gaska dunkelt ljus
Hon knäppte upp mina jeans medan jag böjde mig ned över henne och slickade henne
Min kuk stod som ett spett och spände ut mina svarta strumpbyxor till bristningsgränsen
försats hade redan börjat göra nylonet blött över min kåta kuk
hon både runkade min kåta kuk genom nylonet och slickade i sig av min försats
samtidigt som hom låg med hårt särade ben och blottade den söta svullet kåta fittan genom hennes fint kolsvarta fittbuske
vi båda gillade och tände på samma slags fetish
det hade vi både kommit fram till innan träffen på kinkyfesten vi just lämnat och under kvällen
hon var helt underbar där hon nu låg och särade i de svarta trashiga stumpbyxorna och hennes söta lilla skottskrutiga minikjol med stor öppning i strumpbyxorna och stram trosa högt uppdragen med öppning så jag såg hela hennes blöta fitta flöda av kåthet
plötsligt när jag tittade upp genom sidofönstret ser jag två gubbar i mörkret utanför med kukarna hårda och stora stå och runka medan dom tittade intresserat på hennes kåthet
Oj sa jag tydligen fler dom blivit kåta av dig ser jag.
Hon tittade upp och fick se deras erigerade kåta kukar runka hårt.
Mmmmm vilka härliga kukar
dom skulle man ju fått smaka
Vill du det.. sa jag
Ohhh ja det hade varit så skönt i min fitta nu
hon var inte helt nykter
Så jag frågade en gång till
Vill du verkligen det
Ja det hade varit så häftigt om du tittat på samtidigt.
Jag öppnade genast dörren och ställde mig utanför bilen med mitt hårda strumpbyxstånd
Skule ni vilja knulla tjejen skönt?
Ja svarade dom båda upphetsat
hon kom ur bilen lika snabbt som jag fast skorna och den lilla kjolen lämnade hon kvar i bilen
Vi gick in några meter i skogen till en liten gräsklädd bergavsats

Där hjälpte jag henne ned och höll hennes ben hårt särade medan jag stod bakvänd på knä med mina ben särade över hennes ansikte hon sög min kuk
nedan jag såg första gubben ivrigt tränga in sin kuk i hennes kåta fitta utan några som helst problem.
Han pumpade henne hårt några minuter
och hon började precis gny och stöna av välbehag när han sprutade djupt inne i henne
Den andra mannen som var ngt yngre
kanske 60 år hade både större kuk
och gjorde ett lugnare mer vant intryck
Han började lugt pressa sin kuk mot hennes anal
Nej nej inte min röv gnydde hon
Jag visade mannen att det inte var okej
jag tog grepp om hans kuk och styrde den mot hennes öppet kåta fitta där blygläpparna stod svullet öppna och välkomnade
Han sjönk in i henne hårt
stötte stenhårt mot hennes fitta så det smackade
efter ca 5 minuter sprutade han med ett vrål in i henne
Hon var så nära att komma att jag dök ned och började tokslicka henne medan mannen drog ur sin kuk och vände sig om för att gå bort en bit
Jag slickade henne tills hon stormkom mot min mun med att skvätta
fick både sperma och sprutorgasm i min mun
Knulla mig nu sa hon högt
Jag ställde mig mellan hennes små sköna hårt särade ben
jag pressade in min kuk utan att dra ned strumpbyxorna
hon jämrade sig högt medan min kuk sjönk in i värmen av hennes sköna blöta fitta
Vi började grovhångla med sperman från de båda männen från min mun
hon svalde och stönade högt och hon kom i en vådsam skakande ogasm
Hon ställde sig snabbt upp med hennes små söta nylonklädda fötter där i mörkret
satte upp en fot jättehögt upp mot ett träd
Nu ska du få något jag vet du vill, sa hon
Kom...
Jag gick fram och sjönk ned mellan hennes ben
öppna munnen och blunda
Jag runkade min kåta kuk medan jag gjorde som hon sa
och kände hur hon pissade en varm skön stråle rakt mot min mun
Jag lyfte mig genast och pressade min mun mot hennes fitta hårt då hon pissade så gott ned i mitt svalg
Genomblöt av hennes skönt varma piss ställde jag mig upp
trängde åter in i hennes fitta där hon stod med ena foten högt upp kvar mot trädet
knullade henne hårt med min strumpbyxkuk
tog hennes ankel och fot hon hade mot trädet mot min mun och sög den och slickade hennes fotsula tills jag sprutade henne helt full av min sperma

Vi gick sedan båda nöjda tillbaka till bilen
jag fick sitta på en filt då jag var pissblöt

Vi åkte hem till henne där jag fick låna dushen
och hon tvättade min tröja
Sedan knullade vi ett par gånger till både på natten och morgonen men mer helt vanligt regelrätt knull i sängen.

Hon älskade verkligen kinky skön sex ute
vilket även jag tänder på enormt.

Och att få vara närvarande då hon blev knullad av två helt okända kåtgubbar gjorde verkligen inte saken sämre.
 
Last edited:

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var 17 när en äldre herre i vårt hyreshus började uppvakta mig, han var 67 då. Han fick kämpa lite innan jag vågade låta honom förföra mig. Det var det bästa jag gjort, vi hade ett sexförhållande i nästan 2 år. Han lärde mig så mycket och tog min oskuld. Trots att han var nästan flint och hade en stor mage, men han var så duktig på att slicka och få mig att njuta. Det var med skräckblandad förtjusning vårt förhållande, tror mamma hade sina aningar men sa inget. Kanske var hon lite avundsjuk

Såna historier får en ju att fantisera och drömma, jag får acceptera att jag blivit en snuskgubbe på gamla dagar.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag läser era minnen med åldersskillnad kommer jag att tänka på en episod från tidigt 80-tal. Tillsammans med en kollega hade jag som då var 30+ ett jobb på någon månad i Visby. En helg när vi stannade kvar besökte vi Stadshotellet där det var dans.
Det var demokratisk dans så fritt för damer att bjuda upp när det behagade. Efter några varv på golvet upptäcker jag att min kompis håller på att försvinna med en tjej. Men plötsligt står en parant o vacker kvinna framför mej och bjuder upp. hon är säkert över 50 men med ett vackert leende. Vi dansar både en, två och tre gånger. Hon berättar att hon tillsammans med sin man är på lillsemester på Ön, men att han inte gillar att dansa. efter tredje dansen frågar hon om jag inte vill komma över till deras bord för en drink. Litet förundrad tackar jag ja. Det känns lättsamt och trevlig men när de frågar om jag inte vill följa med upp på rummet för en liten whisky, blir jag tveksam men jag blir nyfiken o tackar ja.Väl uppe på deras rum går hon in i badrummet och han häller upp ett stort glas till oss alla tre. Han tar av sej kavajen o ber mej göra detsamma. Sen säjer han att han inte är det minsta svartsjuk, snarare tvärt om. Av medicinska skäl kan han inte ha intimt med hustrun men älskar att se när hon njuter med någon. Detta händer väldigt sällan men nu vill de båda tydligen.
Snart kommer hon ut från badrummet och till min förvåning slänger hon ett par röda trosor på sängkanten. Hon sätter sej bredvid mej och jag får en lätt puss på mun som snart blir en passionerad kyss. Du vet vår hemlighet säjer hon frågande och fortsätter att hoppas du vill leka med oss. Lätt rusig kan jag inte kan jag inte motstå frestelsen. När jag ser henne dra klänningen över huvudet och hon står med liten strumpebandshållare och blottat sköte framför mej, åker mina kläder av. Mannen sitter lugnt kvar o ler. Snart är både hon o jag nakna. Minns att jag hade världens sjå att inte komma för fort och kände lyckan när hon började stöna högt och nästan skrek ut sin lusta.
hade väl knappt hunnit samla mej förrän jag hörde honom med lugn säja att det var dags för mej att gå. Något annat var väl inte att vänta. Fick en härlig avskedskyss av henne och sen drog jag.
Känslan när jag gick genom Visbys gator i natten av att ha tillfredsställt både en 30 år äldre kvinna och dessutom hennes man på något sätt var omtumlande.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gillar att älska med äldre kvinnor de vet själva vad de gillar och hur de skall få en man att njuta, de vet hur de skall använda musklerna i slidan. Man kanske inte kommer samtidigt men det kan man hoppas på. Man kan ju smekas både innan och efter tills båda är nöjda.
Någon äldre har bara varit glad att hon fått en yngre man att komma. Nu när jag själv är 50+ är det lite annorlunda finns inte så många äldre lediga eller som är villiga.
 

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Vill gärna höra erat möte med när ni var yngst hur gammal den äldsta ni träffat var? Och vad som hände? Och tvärtom.

Jag träffade min mammas bästa kompis när
Jag va runt 20. Hon 45+ känt mig sen jag va liten.

Även när jag var 18 hos en polare förfesta, fingra hans mamma på balkongen 40+ ;)
När jag var 32 (eller möjligen 33) så träffade jag en kvinna på krogen som var 67 år, hon följde med hem till mig. Vi satt i köket och pratade och drack vin och sedan sög hon av mig, knästående på köksgolvet.

Jag hade druckit för mycket så det var svårt att komma. Hon tog av sig blusen, lutade huvudet bakåt och uppmanade mig att runka av mig i hennes ansikte. Då gick det för mig!

Vid ett annat tillfälle träffade jag henne igen, då tillsammans med hennes väninna som var något yngre, 60 kanske. Jag hånglade med den den ena och fingrade fittan samtidigt som den andra sög min kuk, efter ett tag byttes de av. När jag hade kommit så slickade de varandra. Tyvärr var det även den gången alltför mycket alkohol inblandat och jag minns dåligt.

Åt andra hållet så blev jag avsugen i bilen av en 20-årig tjej när jag var runt 40. Hon var ihop med en annan man och på tillfälligt besök, jag skjutsade henne en rätt lång väg och vi komma att prata om allt möjligt, inklusive sex. Vi stannade till på en McDonalds och i ett mörkt hörn av parkeringen började vi smekas.

Risken för upptäckte gjorde alltsammans extra spännande. Jag kom i hennes mun. Sedan väntade hon tills jag hade knäppt brallorna innan hon öppnade bildörren och spottade ut sperman.
 
M

MrTom

Gäst
När jag var på en offentlig toalett på 60-talet blev jag avrunkad av en äldre man i 60-årsåldern, jag var då 16 år.
Återvände till toaletten flera ggr för att få samma sköna behandling av den äldre mannen, en dag var han där och han bad mig komma med in i ett av båsen som fanns där. Han gick ner på knä och drog ner mina byxor till anklarna, min kuk stod redan och snart kände jag hur hans varma mun omslöt min hårda kuk. Han behövde inta suga länge innan jag sprutade min sats i hans mun, det var en härlig upplevelse och det var nog det som fick mig gilla att bli avsugen av en man. Har blivit avsugen av kvinnor men äldre män är absolut dom som suger bäst!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var på en offentlig toalett på 60-talet blev jag avrunkad av en äldre man i 60-årsåldern, jag var då 16 år.
Återvände till toaletten flera ggr för att få samma sköna behandling av den äldre mannen, en dag var han där och han bad mig komma med in i ett av båsen som fanns där. Han gick ner på knä och drog ner mina byxor till anklarna, min kuk stod redan och snart kände jag hur hans varma mun omslöt min hårda kuk. Han behövde inta suga länge innan jag sprutade min sats i hans mun, det var en härlig upplevelse och det var nog det som fick mig gilla att bli avsugen av en man. Har blivit avsugen av kvinnor men äldre män är absolut dom som suger bäst!
Vet inte hur det är med äldre män men äldre kvinnor kan sina saker. Min skönaste avsugning fick jag av en flickväns mormor i hennes bastu. Efter som hon var änka och jag var tillsammans med hennes barnbarn var jag nu mannen i släkten. Vi hade börjat basta i mormors bastu min flickvän hennes två systrar mamman och mormor. Alla tjejerna skrevade med benen så man såg allt även om det inte hade rakade slidor. Mamma var lite mer diskret. Det luktade svett och kvinnokön i bastun jag fick ett kraftig stånd, en av systrarna fnittrade till är då kåta på oss. Mormor sade det är normalt ta det som en komplimang.
När mormor och jag blev ensamma såg hon av mig kom två gånger på lite mer en fem minuter, hon svalde all min sperma.
Min flickvän hade inte sugit av mig innan men både hon och hennes storasyster gjorde det men hade mycket att lära sig av mormor.
 

tasken94

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var 32 (eller möjligen 33) så träffade jag en kvinna på krogen som var 67 år, hon följde med hem till mig. Vi satt i köket och pratade och drack vin och sedan sög hon av mig, knästående på köksgolvet.

Jag hade druckit för mycket så det var svårt att komma. Hon tog av sig blusen, lutade huvudet bakåt och uppmanade mig att runka av mig i hennes ansikte. Då gick det för mig!

Vid ett annat tillfälle träffade jag henne igen, då tillsammans med hennes väninna som var något yngre, 60 kanske. Jag hånglade med den den ena och fingrade fittan samtidigt som den andra sög min kuk, efter ett tag byttes de av. När jag hade kommit så slickade de varandra. Tyvärr var det även den gången alltför mycket alkohol inblandat och jag minns dåligt.

Åt andra hållet så blev jag avsugen i bilen av en 20-årig tjej när jag var runt 40. Hon var ihop med en annan man och på tillfälligt besök, jag skjutsade henne en rätt lång väg och vi komma att prata om allt möjligt, inklusive sex. Vi stannade till på en McDonalds och i ett mörkt hörn av parkeringen började vi smekas.

Risken för upptäckte gjorde alltsammans extra spännande. Jag kom i hennes mun. Sedan väntade hon tills jag hade knäppt brallorna innan hon öppnade bildörren och spottade ut sperman.
Lät riktigt härligt, skön mogen puma
 
M

MrTom

Gäst
När jag var 15 var jag på en toalett med pissoar, när jag lättade på blåsan märkte jag en äldre man som stod några meter bort. Noterade att han runkade och jag blev hård av att se hans stånd, jag började också runka och han närmade sig sakta med blicken på min kuk. Han greppade min kuk och började runka mig och snart sprutade jag på den blanka pissoarväggen, det var en skön känsla att känna en annan hand på min kuk. Mannen drog sig åt sidan och fortsatte runka och snart sprutade han sin säd på väggen, jag gissar att han var i 60årsåldern!
Det var starten på mitt bisexuella liv med många sköna upplevelser med män!
 
M

MrTom

Gäst
Andra gången på toaletten där jag blev avrunkad av 60-åringen så träffade jag honom igen, han lockade in mig i ett bås och låste dörren. Snart var mina byxor neddragna till anklarna och jag stod naken på underkroppen, kuken var redan hård. Mannen satte sig ner på toastolen och började först att runka mig men snart började han slicka mitt ollon, plötsligt hade han hela min kuk i sin varma mun. Det var en fantastisk känsla att få sin kuk sugen, jag försökte hålla mig så länge som möjligt för att få njuta av stunden! Nu kunde jag inte hålla mig längre utan min sats pumpade in i hans mun och han svalde allting utan problem, han slickade ren min kuk och jag drog upp mina byxor och lämnade båset efter den sköna upplevelsen.
 
Toppen