Ditt allra första ungdomsmöte med äldre mansperson med sexavsikter.

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Min första gång med en riktig ful gubbe var jag typ 17 och gick på gymnasiet, vaktmästaren vi hade var runt 50+ fast ganska välhållen..och ett sjätte sinne för att hitta nyfikna unga män;)

Skit-trevlig kille..men såhär i efterhand fattar jag inte att han vågade gå på som han gjorde..

Började med att bjuda på cigg, lite senare blev det sexskämt..tillslut gick han rakt på sak och frågade om jag hade provat suga kuk!
Hade redan haft en sugkompis i skolan men jag svarade nej ändå..vet inte varför?

Hursom...har aldrig sugit en bättre kuk, varken före eller efter, än;)

Hela skolmiljön på kvällen och hur han behandlade mig under tiden jag sög honom..han var väldigt dominant men samtidigt vänlig och berömde mig när jag gjorde det skönt för honom!

Han körde mycket med,

"Duktig pojke"
"Visst är det gott?"
"Du är jätteduktig"
Han pratade hela tiden, från början till slut..och även efter:)

Kan fortsätta om nån vill höra mer sen..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min första gång med en riktig ful gubbe var jag typ 17 och gick på gymnasiet, vaktmästaren vi hade var runt 50+ fast ganska välhållen..och ett sjätte sinne för att hitta nyfikna unga män;)

Skit-trevlig kille..men såhär i efterhand fattar jag inte att han vågade gå på som han gjorde..

Började med att bjuda på cigg, lite senare blev det sexskämt..tillslut gick han rakt på sak och frågade om jag hade provat suga kuk!
Hade redan haft en sugkompis i skolan men jag svarade nej ändå..vet inte varför?

Hursom...har aldrig sugit en bättre kuk, varken före eller efter, än;)

Hela skolmiljön på kvällen och hur han behandlade mig under tiden jag sög honom..han var väldigt dominant men samtidigt vänlig och berömde mig när jag gjorde det skönt för honom!

Han körde mycket med,

"Duktig pojke"
"Visst är det gott?"
"Du är jätteduktig"
Han pratade hela tiden, från början till slut..och även efter:)

Kan fortsätta om nån vill höra mer sen..
Klart vi vill höra hela berättelsen, inte bara första kapitlet...
 

dankar76

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag var 17 med en äldre man (ca55) första gången.

Ombord på en Stenabåt Gbg-Kiel. I hans hytt, jag var full och han utnyttjade väl det.

Han sög av mig sen sög jag honom och han satte på mig.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången jag hade sex med en kvinna var enväninna till min mamma som var 45 år gammal och jag var 15 år!
Det som hände var att hon ringde på dörren och jag var ensam hemma och hon frågade efter mamma och undrade om hon var hemma, jag svarade nej och sa att mamma var och hälsade på sin syster och då frågade hon om hon fick komma in, vist gåtfulla det!
Hon var välformad med stora härliga bröst och jag har haft erotiska. fantasier om henne länge, efter en stund så kom hon fram till mig och frågade om jag ville ha en kram av och viste inte vad jag skulle svara så rätt som det var så kände jag hennes kropp emot min och hennes hand började smeka mig utanpå mina byxor i strvetoch jag kände hur min kuk började på att svullna och bli hård så hon hukade sig ner och drog ner mina byxor och sa, det ser ut som att din fina kuk behöver lite omsorg.
Och hon började på att suga min kuk och jag försökte att komma åt hennes bröst för att smeka dom, och jag kunde inte hålla mig längre utan tömde min sperma i hennes och hon svalde allt och slickade min kuk ren på sperma.
Sen gick hon in i mitt rum och klädde av sig naken och särade på sina och jag såg hella hennes underbara fitta. Och hade bara sett på fittor i porrtidningar så jag stod där som förlamad och då sa nu är det din tur att slicka min fitts. Så jag kröp ner mellan hennes och lät min tunga komma in mellan hennes blygdläppar och slickade och sög lite på hennes clitoris och jag kände hur blöt blöt hon började på att bli och hon stönade också när jag sög på hennes klitta som började på att bli stor och hård.
Sen sa hon att jag ställer mig på knä här i sängen och så låter du din kuk glida in i mig och jag kände att min kuk började på att bli hård igen så jag lät ollonet glida runt lite i hennes öppning in fittan sen fick den glida in ända in till roten och jag tog ett stadigt tag om hennes höfter och knullade till jag tömde all sperma djupt inne i henne!
Efter den gången så träffas vi ganska ofta och hade sex det var underbart få ha en äldre kvinna att ha sex med!!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Något av det bästa och tidigaste var en kvinna i vårat radhusområde som hade annonserat efter hjälp med gräsklippningen. Var inte det som hände vi var fyra ny blivna tonåringar hon började såga av oss vi fick fem minuter var.
Vi fick klämma lite på hennes bröst, att ha samlag kunde vi inte eftersom vi inte var femtonår. Vet inte om det är olagligt att suga av en trettonåring man vi klagade inte och hon gillade det också. Det var inga pengar inblandade.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var i 20 års åldern, hade provat nakenbad för första gången. Låg en naturistcamping där så var rätt mycket folk.
Problemet var att jag inte kunde hålla kuken i styr, den levde sitt egna liv. Gå med stånd på ett nakenbad är inte poppis så blev en del badande för att kyla av mig.
Grillen tändes och några gubbar satt där och pratade medans dom grillade.
Dagen gled mot sitt slut och började bli dags för hemfärd, då ropar en gubbe, vill du ha en korv.
Tackade ja så hamnade bland dom, sitter och kollar in deras kukar som känns otroligt stora mot min som visserligen växer till sig.
Försöker låtsas som det regnar när en gubbe mitt mot mig styvnar till lite sakta. Se att han tittar på min kuk.
Vi blev bara tre stycken kvar, han med stånd går ut och badar så följer med. Hjälpte lite för att få ner kuken. När vi väl kom upp så säger han som sitter kvar, vill du ha en öl.
Jag tacka nej, berättar att jag ska köra hem. Ligg kvar i min vagn i stället säger han.
Så blev det, vi drack öl alla tre, efter ett tag reser sig en av gubbarna går fram till mig säger, får jag medans han tittar på mitt stånd. Jag bara nickar, han tittar sig omkring, böjer sig ner och sluter sina läppar runt mitt ollon. Tar inte mer än någon minut innan orgasmen sprider sig i kroppen, pumpar ut min sats i hans mun. Nu är vi tre med stånd så går in i vagnen och blev en trevlig kväll.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Något av det bästa och tidigaste var en kvinna i vårat radhusområde som hade annonserat efter hjälp med gräsklippningen. Var inte det som hände vi var fyra ny blivna tonåringar hon började såga av oss vi fick fem minuter var.
Vi fick klämma lite på hennes bröst, att ha samlag kunde vi inte eftersom vi inte var femtonår. Vet inte om det är olagligt att suga av en trettonåring man vi klagade inte och hon gillade det också. Det var inga pengar inblandade.
Chain Saw Massacre? Lol
 
M

MrTom

Gäst
Det här hände på 60-talet och jag var 15 år, var på stan och på vägen hem behövde jag lätta på blåsan! Gick ner i en toalett vid ett torg där toaletten låg en trappa ner, ställde mig vid urinoaren för att pissa mot den blanka väggen! Några meter bredvid stod en man i 50-årsåldern och jag såg att han hade kuken fram och runkade, kände hur jag själv blev hård av att se hans stora kuk! Han närmade sig sakta och förde sin hand mot min kuk, jag lät honom runka mig och snart sprutade jag min sperma mot den blanka väggen! Det var en härlig känsla att känna en annan hand som runkade min kuk till orgasm!
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här hände på 60-talet och jag var 15 år, var på stan och på vägen hem behövde jag lätta på blåsan! Gick ner i en toalett vid ett torg där toaletten låg en trappa ner, ställde mig vid urinoaren för att pissa mot den blanka väggen! Några meter bredvid stod en man i 50-årsåldern och jag såg att han hade kuken fram och runkade, kände hur jag själv blev hård av att se hans stora kuk! Han närmade sig sakta och förde sin hand mot min kuk, jag lät honom runka mig och snart sprutade jag min sperma mot den blanka väggen! Det var en härlig känsla att känna en annan hand som runkade min kuk till orgasm!
Tom, var det vid Vaksala Torg, eller Fyris Torg? Enda toaletterna jag minns fanns då, kanske fanns fler?
 
M

MrTom

Gäst
Det var Vaksalatorg! Träffade den mannen flera ggr där, andra gången fick han in mig i ett av båsen där han sög av mig! Det gick alldeles för fort för mig första gången, men lärde mig att hålla igen med tiden! Det var så otroligt skönt att bli avsugen av en expert, fick suga hans stora kuk några ggr också och sen dess var jag beroende av att suga kuk!
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var Vaksalatorg! Träffade den mannen flera ggr där, andra gången fick han in mig i ett av båsen där han sög av mig! Det gick alldeles för fort för mig första gången, men lärde mig att hålla igen med tiden! Det var så otroligt skönt att bli avsugen av en expert, fick suga hans stora kuk några ggr också och sen dess var jag beroende av att suga kuk!
Så trevligt :)
 
Toppen