Djupare vänskap?

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Undrar lite hur vanligt det är att kontakterna här leder till djupare vänskap och kontakter irl, inte nödvändigtvis av sexuell karaktär man kan ju finna vänner man bara gillar ändå och som man blir kompis med.
Träffade själv en underbar kvinna som jag har en "vänskaplig" förbindelse med och inte av "bara sexuell karaktär" utan vi är just kompisar sen hjälper hon mig lite med min fetisch också men i huvudsak en kompis relation.
Träffade henne inte på Onna utan på en snarlik sight medans Onna låg nere.
Så har ni knutit nåra kontakter utöver chattandet här på Onna skulle väll frågan vara då innan jag surrade till det *L*
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Så har ni knutit nåra kontakter utöver chattandet här på Onna skulle väll frågan vara då innan jag surrade till det *L*

Nope, det har jag inte - och har inte heller haft för avsikt att göra det, på någon nivå........men erfarenheten har ju lärt mig att man aldrig ska säga aldrig!:D
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Så har ni knutit nåra kontakter utöver chattandet här på Onna skulle väll frågan vara då innan jag surrade till det *L*

Nope, det har jag inte - och har inte heller haft för avsikt att göra det, på någon nivå........men erfarenheten har ju lärt mig att man aldrig ska säga aldrig!:D
---------------------------------
Hihi ja jag hade nog den avsikten från början med, men vart efter tiden går och man lär känna varandra så kändes det ofarligt, Inget sex vill jag dock framhålla för jag känner att det skulle inte vara rätt!
Nej den jag träffar är en god vän vi har mycket att prata om, fikar och delar erfarenheter som livet gett oss, Man får ju sånna med åren och de börjar ju bli rätt många nu har jag märkt att vissa tycker ;) (börjar få mycket kunska om bd/sm nu efter våra samtal ;)
Sen var det ju den där detaljen med vissa klädesplagg som "min vän" också villigt hjälper till med:oops:
Ha nu en underbar helg alla onnaner och onnanissor...
 
Toppen