Dotterns kompis kröp ner hos mig

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Här kommer en lite novell:)
Den är baserad på viss del fantasi, viss del dröm och visa del verklighet. Vad som är vad, håller jag för mig själv :love: !

Det var en rätt vanlig fredag, jag var och hälsade på dottern. Hon bor och jobbar sedan länge på annan ort.
Så när jag hälsar på, så blir det alltid att jag stannar över helgen.

Detta vara en av årets första vårdagar, när man verkligen känner värme och man går i t-shirt.

Det var fredag, vi hjälptes åt att förberedd mat och grill.

Mitt i allt fix med mat och musik samt altandörr som är öppen, med altan i sydväst läge o kvällssol.
Så kommer dottern.
-Du pappa, Elis du vet!
-Ja just de.
-Jo hon kan väl också komma? Hon är ledig från jobbet och var lite behov av sällskap. Hon har precis gjort slut med killen.
-Ja men självklart, bara kul om hon vill hänga med oss.

Elis är några år yngre än dotter. Dottern är snart 24 och Elise än nyss fyllda 19.
Elis är rätt aktiv tjej, tränat hela sin uppväxt. Mycket gymnastik och en del fotboll, senaste tiden så har hon kört mycket thaiboxning.
En grymt rolig tjej, skinn på näsan och oblyg.

Klockar är knappt 18, så ser jag det kommer en bil körandes. Jag hör ett dovt muller, där kommer en amerikanare med rå V8, som hörs.
Det är en klassiker, en Ford Mustang GT500 Shelby. Ut hoppar Elise i vit top och kort tight kjol, med svarta solglasögon och uppsatt hår.
-Hej Stefan, tjoar hon glatt mot mig.
Jag blir ju nyfiken på bilen, så går och möte Elise.
-Hej Elise, men alltså wow, säger jag o kramar om henne. Hennes kram är lite hårdare än väntat och så får jag en puss på kinden.
-Ja men du Stefan, man måste ju fan få ha kul. Farsan har en del seg och förra killen köpte ut mig från bostadsrätten vi hade. Så jag fick bra med cash över.
Så detta är en av få i landet, med denna färgen och utrustningen.

-Ja jädrar, denna skulle man gärna åka eller än heller få köra en sväng.
Nycklarna flyger upp i luften.
-Du Stefan, den är din i helgen. Kör o njut.

Elise går mot dottern. Dottern heter Tuva och möter upp Elise i en kram och tjejig kyss.
Jag kollar in Elise, hon är galet sexig, i sina minimala kläder.
Jag hoppar in i bilen och startar den, gasar lite. Men tänker, ikväll ska jag inte köra, det får bli imon istället.
Jag går tillbaka till Tuvas marklägenhet. Vi fortsätter fixa med maten.
Inne i vardagsrummet, så står Elise och byter om, hon står helt naken och drar på sig mysshorts och en lös topp. Ingen bh eller trosor. Hon ser på mig och ler.
-Du Stefan, hur går det för en sån sexig farsa som dig, hittar du någon go MILF?
-…jag är tyst o tappar hakan, finner mig dock snabbt. Hehe..dåligt med MILFar, som passar mig.
-Äsch, du skulle tagit morsan, säger Elise. Hon verkar vild o skön som du!
-Hmm..ja kanske, det inte Elise vet, är att jag o henne mamma haft lite FWB relation ett tag.

Maten e nu klar och vi sätter och äter. Vi skrattar och har kul, så skoj med yngre tjejer. Vildare o roligare.
Kvällen går och det är dags för sängen.
Jag tar en dusch och sen går jag och lägger mig.
Dottern bor i en 3,5 så det är gott om utrymme.
Jag somnar snabbt, men vaknar till mitt i natten. Där står Elise i topp o trosor framför mig.
-Du Stefan, kan jag sova hos dig. Jag känner mig inte så okej. Det har varit så mycket ett tag och jag vill gärna ha någon att prata med och närhet. Men Tuva har ju somnat.
-Visst, jag kan prata med dig, svara jag och ska precis kliva upp.
-Nej..jag vill alltså sova hos dig, får jag det?
-…hmmm…ja jo, men är det inte konstigt!?
-Näää, varför det??
Ok, så kryper Elise ner.
Vi ligger med ansikten mot varandra, Elise vill se mig.
Jag blir trött och vill sova. Så jag fixar mig, jag märker att Elsie vänder sig och gosar in sig hos mig.
-Men ååhhh…Stefan, är du naken!?
-Mmm..alltid!
-Jaha..ok, men bara håll dig i styr, så går det bra ändå.

Men när Elise gosar in sig hos mig, tar min hand och lägger mellan sina bröst, för att sen vicka o trycka sig mot mig. Då är det omöjligt att inte kuken ska resa sig.
Så nu trycker min 50 åriga kuk, mot dotterns 19 åriga kompis rumpa.
-Mmm..du gillar mig Stefan.
Jag vågar inte svara, tänker jag och Elise kanske somnar snart.

Då tar Elise ner handen o fixar lite, sen tar hon min kuk och direkt styr in den i sin fitta.
-Åååhhh fy fan Pappa Stefan, om du visste vad jag velat detta.
Knulla mig nu, du får ta mig hur du vill. Jag är med på allt.

Detta får mig över gränsen, så jag tappar mitt moral och börjar pumpa denna 19 åringens fitta, så mkt jag bara kan.
Efter lite olika ställningar, så trycker jag in kuken i röven på Elise.
Hon verkligen skriker ut sina orgasmer.
Denna natten, så kommer jag 3 rejäla gånger och Elise kommer säker 10 gånger.

Jag vaknar på morgonen, ligger och håller om Elise.
Tuva kommer o petar på oss.
-Dags för turturduvor att vakna!

-Mmm..ja jo, jag ska upp, svara jag halvt borta.
Sen går jag upp, med lite skam att jag knullat en 19 årig kompis till dottern.

-Oj då pappa, du kanske ska ha något på sig!
-oj…ja ja..kanske. Så tar ett par mysbyxor o drar på dom.

-Jaha, så pappsen har haft en skön natt?
-Mmmm…känner lite skam, när jag svara lite tvekande.
-Men pappa, så kommer Tuva nära o kramar mig. Tuva har ett nattlinne i silke på sig. Jag håller om henne, vi krams, kanske lite för intimt o längre.
Kuken reagerar utan jag kan göra nått åt det. Så det syns väl i mysbyxor.
Jag har fortfarande ena armen om Tuva.
Tuva lägger sitt huvud på mitt bröst.
Jag låter min arm vila på Tuvas höft och rumpa. Sen kasar den ner o landar på Tuvas rumpa, utan att tänka på det, så klämde jag henne på rumpan.
-Mmm..mysig o skönt pappa…

Jag inser då detta o drar mig försiktigt undan och rör mig mot kaffet.

-Jaha pappa, så du knullar unga tjej då?
Lilla Elise fick din gubbakuk!!

Jag hinner inte svara, innan Elise kommer in i köket.
-Ja..och en sån skön kuk han har. Så kommer hon fram och kysser mig.

Nu sitter jag själv hemma, dagarna efter denna helgen. Jag känner, vad är sant vad är dröm!?

Men jag tror jag njuter av minnet!!
 
Toppen