Drömmer om otrohet.

600watt

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
Drömmer om en tjej söm är oskuldsfull som kan skilja på sex för sex och sex för kärlek. Hon ska kunna ha sex med andra för njutning o endast lustar, men vad hon än är med om så vill hon alltid komma hem och ha vilt, romantisk sex.
Får ett mess att hon blir sen för hon träffa en random, spännande snubbe på jobbet och när hon stiger innanför dörren och sen tittar hon lite lurigt på mig o börjar kyssa mig o berättar sina äventyr.
 

600watt

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
Härlig tanke....Men skulle man klara det utan att känna att hon är inte bara min....
Poängen är att har man ett riktigt bra förhållande så litar man på varann. Även om jag inte vill ligga med andra kvinnor så vill jag att min själ ska kunna se mig kyssa en annan kvinna bara för att det är skönt att möta varann, hon kanske ler lite sen går iväg med en annan.
Men i slutet så ligger vi båda under samma täcke o bara älskar varann.
Hade blivit lite svartis om hon har för mycket kel o kärlek i den hon ska ha sex med.
 

600watt

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
Marioteten av kvinnor är inrotade i att allt ska va på ett visst sätt, cinderella story men man ska inte bara hålla sig till en bara för att det ska va så. Live and let live.
Jag är inte heller cockold på det sättet o jag gillar inte förnedring, vill ha öppenhet o frihet.

mitt ex erkände att hon kysst en snubbe på fest o hon berätta dagen efter, gjorde mig dunder kåt, hon skulle senare haft sex med han men det blev inte så men hade hon ljugit eller försökt o dölja då hade jag vänt henne ryggen.
 
Last edited:
Toppen