Dubbelmacka

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja veta hur många av er kvinnor som blivit knullade av en kuk i varje hål samtidigt. Hur var det att bli så helt uppfylld? Gjorde det ont?

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Låter härligt! Måste prova det någon gång. Men jag undrar bara varför din sambo inte skriver själv?

T

Tophat

Gäst
Hon brukar skriva själv när hon vill träffa män för träff antingen på nakenbad eller på Blue Vision.

T

Tophat

Gäst
Hej Cross jag är i Eskilstuna nu och gör mig i ordning för en kväll instanser tillsammans med en väninna till mig!
Kram från Nillam♥️

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej Cross jag är i Eskilstuna nu och gör mig i ordning för en kväll instanser tillsammans med en väninna till mig!
Kram från Nillam♥️
Hej Nillam! Det låter trevligt, hoppas det blir en bra kväll! Själv ska jag se en porrfilm. Vad är det för begivenheter på gång för er då?

T

Tophat

Gäst
Jag och min väninna var på Paradiset swinger klubb i går kväll och det var ganska mycket par samt män och kvinnor där så det vart en underbar och skön kväll med mycket sex!
Kram från Nillan och Mru!

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Det låter helt underbart! Jag måste snart åka ner till Stockholm och få lite skönt sex. Idag har jag på mig öppna strumpbyxor och spetstrosor samt en svart liten bh. Skulle helst bära kjol och högklackat men har en massa ärenden på stan idag så det får bli jeans skjorta och lågskor. Som vanligt kåt som en marskatt!

Toppen