Duschflukt

K

kekedk

Gäst
Återigen en affärsresa, lika trist som vanligt, men nu var jag i en ny stad som jag tidigare inte besökt. På eftermiddagen hittade jag simhallen med äventyrsbad och relaxavdelning så jag spenderade några timmar där, simmade åtskilliga längder och bastade ett tag. Det var inte så mycket folk där då de flesta inte slutat jobba än.

Kände att det var dags att börja dra sig till hotellet så jag tog min handduk och gick mot omklädningsrummet och duscharna. Det var tomt även där. Det var många duschar lite oregelbundet placerade och de var byggda som halvcirklar med vitt och blått kakel. Det var även ett dekorativt vattenfall på väggen vid kortsidan som porlade rejält. Jag gick längst bort till duschen vänster om vattenfallet och satte på vattnet, krånglade av mig badbyxorna och sköljde ur klorvattnet. Hängde upp dem och handduken och klev in i de varma strålarna, blundade och njöt av värmen.

När jag tog lite schampo från vägghållaren och började tvätta håret hörde jag att svängdörren till dushrummer slog i karmen och någon kom in i duschrummet. Jag sköljde ur schampot och undrade om det var någon där. Jag lutade mig fram och kunde se att det var en yngre kille med asiatiskt utseende, kanske runt 20. Svårt att avgöra. Han såg inte att jag var där och ljudet från mitt duschvatten smälte ihop med ljudet från vattenfallet.

Han gick in i duschen på högersidan snett mot mig. Jag tog ett steg bakåt för att inte synas men jag kunde se honom i dushen. Han hade svarta små badbyxor på sig och han sköljde sig med vattnet från takstrilen. Han stod still och blundade en stund. Såg sedan hur han klämde lite utanpå badbyxan och sedan kollade sig runt ifall det var någon mer i duschrummet. Tror inte han såg mig. Han tog av sig badbyxorna och det hoppade fram en ganska liten mjuk kuk med bara några raka strån ovanför kuken. Han stod där och kollade neråt på den.

Plötsligt ställde han sig lite bredare med benen och började pissa. Pisset for nästan i 90 graders vinkel rakt fram från kuken. Samtidigt började den ryckvis växa och resa på sig. Den växte ganska fort och han pissade hela tiden. Till sist stod den med en rundad böj rakt upp och han pissade sig själv på bröstet och magen. Kände att min kuk började växa av den synen. Nu avtog hans stråle och han tog tag i sin kuk och böjde den ner och släppte så den flög upp och smaskade in mot magen. Han hade inget hår på pungen och den var kanske 10cm i fullt stånd med förhud över hela ollat. Han började runka lite och kollade hela tiden på sin egen kuk. Jag kollade fascinerat och runkade lite sakta på min egen kuk.

När han drog skinnet fram och tillbaka så blottades knappt ollat och förhuden bildade en liten strut för varje framåtdrag. Plötsligt började han gå omkring med ståkuken. Den låg nästan tajt mot magen på honom. Han gick fram till vattenfallet brevid mig och pressade ner ståndet så kuken pekade rakt fram. Han stoppade in den i vattenridån och vattnet slog ner mot den med sådan kraft att den hölls kvar rakt ut. Jag kollade på när han "knullade" vattenfallet. Det såg verkligen häftigt ut. Efter en liten stund slutade han jucka i vattnet och tog ett steg bakåt samtidigt som han vände sig åt mitt håll. Han stelnade till förskräckt när han fick syn på mig och höll genast båda händerna framför sin kuk.

Jag bara log mot honom och tog ett steg fram så han kunde se mitt bultande stånd. Då tog han tag i sin kuk igen och gick sakta mot min dusch. Han ställde sig mittemot och lät toppen på sin kuk nudda spetsen på mitt olla. Vi sa ingenting. Han cirklade runt med sin blöta förhud på mitt olla en stund. Han backade några centimetrar och våra försatser hade blandats och hängde i en gungande sträng mellan våra kukar.

Han drog bak sin förhud och tog tag i min kuk samtidigt som han pressade ollonen mot varandra, de gled runt lätt med all försats och när han drog fram sin förhud svalde den även mitt olla. Det var varmt och mjukt under hans förhud och så otroligt skönt att bli kuk-knullad. Mina händer höll jag bakom mig så han fick sköta all hantering själv. Han runkade och vispade på med sitt olla mot mitt.

När han släppte taget gled min kuk ut ut hans förhud med ett smackande ljud.
Han tog handen runt båda våra kukar och började runka dem samtidigt tryckta med undersidorna mot varandra. Upphetsande att se hans förhud glida fram och tillbaka på hans korta kuk. Vi var ungefär lika stora men min var några centimetrar längre.

Efter en liten stund tog han min kuk i sin vänstra hand och runkade sin med med den högra. Han runkade fortare nu och jag anade vad som skulle hända. Han sprutade ut sin varma säd i långa snabba vattniga strålar, först mot min mage men sedan dränkte han min kuk med sperma. Då kunde inte jag hålla mig heller utan lät det gå, så jag sprutade på hans kuk medans han höll i min kuk. Han kramade försiktigt om min kuk och lät den glida ur hans hand.

Han vände sig om och gick tillbaka till sin dusch för att skölja av sig och hämta sina badbyxor. Han hade fortfarande kraftig ståkuk när han drog på sig badbyxorna igen men eftersom hans kuk inte var så stor kunde man knappt se på bulan i byxorna att han hade stånd. Han gick ut i omklädningsrummet och när jag duschat av mig och kom ut där var han redan borta.

Kul badställe tänkte jag när jag gick tillbaka till hotellet. Kanske skulle det bli fler bad där framöver om jag har vägarna förbi.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Underbart att vara med om. En gång på ett hotell så gick jag direkt till relaxen och det kom en annan kille i samtidigt. Jag hade på känn att han hade samma ärende som jag. När han tog av sig såg jag att han hade en stor penis som jag tyckte var lite hård. Jag var nästan helt hård när jag gick till duschen och där stod min 19 cm hårda kuk som ett spett. Jag hämtade handduken och gick ogenerat mot bastun och då kunde jag se att hans fina kuk hade uppnått sin maximala storlek! Det blev trevligt att basta då.
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Mmm härlig berättelse. Gjorde mig riktigt kåt och våt av försats
Du kanske gillar den här också?
Mmm härlig berättelse. Gjorde mig riktigt kåt och våt av försats
 
Toppen