Någon som har provat Edging?

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Även kallad start och stopp tekniken , man runkar tills man är nära utlösning o sen stoppar man tills man känner att man kan börja o runka igen
 

mago666

Aktiv medlem
Kön
Man
Det jag kommer att tänka på här är CFNM och kanske ruined. Skulle inte bli ledsen om det var jag som satt där.
 
D

Danskan

Gäst
Jag har edget från 7.20 til 12, förän en sexig svensk kompis´bild fick mig att spruta.

Tack Pernill@ med de stora tuttor, kom sååå hårt med ett sprutt ut på bordet

Så beroende framkällende!
 
Last edited by a moderator:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Instämmer, älskar att edga i timtal!!
En gång byggda jag upp mig i flera veckor. Edga mig dagligen utan att komma och när man väl kom... Jävlar vilken orgasm!!
Har också gjort det en gång 31 dagar.
När jag väl bestämt för att komma var det svårt. Gick liksom i baklås. Men när jag kom OJOJOJ. Ståndet gick inte ens ned. Det blev en lika skön andra omgång
 

MrWolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är helt såld på edging. Att bara njuta fullt ut av att vara sååå kåt och hård men inte spruta. Runka men hålla mig precis på den gränsen när det är som allra skönast utan att låta mig själv komma. Kan hålla på i timmar! Jag edgar länge varje dag i flera veckor i sträck. Massor av skön försats men inte spruta! När jag till slut bestämmer mig för att spruta efter en lång edge play kommer jag hårt och länge med en massa sperma, det är också häftigt.
 
Toppen