Någon som har provat Edging?

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag är helt såld på edging. Att bara njuta fullt ut av att vara sååå kåt och hård men inte spruta. Runka men hålla mig precis på den gränsen när det är som allra skönast utan att låta mig själv komma. Kan hålla på i timmar! Jag edgar länge varje dag i flera veckor i sträck. Massor av skön försats men inte spruta! När jag till slut bestämmer mig för att spruta efter en lång edge play kommer jag hårt och länge med en massa sperma, det är också häftigt.
Det är jätteskönt. Kollar i en tidning jag köpte igår nu.. Men inget sprut än
 
K

KjellKåt

Gäst
Har jag gjort i många år, är så fint att känna orgasmen komma men inte spruta. Bara hämta andan och runka på nytt.
Gäller lära känna sig själv för då kan man få en skön orgasm utan sprut.
Tyvärr så sätter åldern lite pinnar i hjulet för ståndet vill inte alltid vara med, men även en slapp kuk kan man runka.
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Ja edging är i alla fall mitt sätt att njuta och vara kåt i timmar i sträck. Enda lilla problemet som kan hända efter timmar och dagar i sträck med edge play är ju förstås jättejobbiga blue balls :LOL: Värt!
Jag har edgat sedan tidiga tonåren, fick ofta jobbiga blue balls då, men nu var det längesen. Så det går tydligen att ”träna” bort (y)
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Förstår att det gäller att sluta precis innan utlösning men det är inte så lätt. Tips på att lyckas hålla tillbaka sprutet tages tacksamt emot.
Ja det gäller att lära sig hur man fungerar. Jag måste vara avslappnad, spänner jag fel muskler i skinkorna eller benen kan jag glida övergränsen till orgasm för tidigt.
 

sanosej

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Gillar det också! Men när jag inte kommit på några dagar och varit riktigt kåt händer det att jag börjar läcka sperma när jag har pissat. Blir inte hård utan det kan komma ett par satser helt okontrollerat - kan vara lite pinsamt om man står vid en pissoar och plötsligt stönar till och lägger några småsatser när man bara ska skaka av kuken. Någon mer som råkar ut för detta?
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Älskar att "edga" och gör det ofta nu för tiden. Inte så mycket förr utan har nog blivit betydligt mer senaste 5-10 åren.En del gånger går jag 3-4 dagar utan att spruta helt, men det blir lite småsatser längs vägen förstås. Det är så himla skönt efter första dagen att gå runt i ett slags "kåt-rus" och tänka på sex och porr i alla möjliga olika situationer. För mig blir det också som så att kuken är stor och svullen, men inte lika hård längre. Så härligt att känna den svullen i byxorna och hur det läcker försats konstant. Ibland går jag faktiskt med kondom på, prova det, det är skönt tycker jag. Kondomen smiter åt härligt runt kuken och all försats samlas i den vilket känns underbart!
När jag sedan väl bestämmer mig för att låta det gå, så blir det såklart en enormt kraftfull orgasm och vanligtvis kan jag komma 3-4 gånger tätt inpå varandra då. Helt fantastiskt!
Sedan är man tömd, belåten och tillfredsställd så det heter duga, och sover som en princessa den natten, för är det något som inte funkar något bra för mig under dessa dagar så är det sömnen. Väcker mig själv flera gånger av kåta drömmar och svårt som fan är det att somna om utan att få spruta. Så har någon tips på det vore det toppen! :)
 
K

KjellKåt

Gäst
Gillar det också! Men när jag inte kommit på några dagar och varit riktigt kåt händer det att jag börjar läcka sperma när jag har pissat. Blir inte hård utan det kan komma ett par satser helt okontrollerat - kan vara lite pinsamt om man står vid en pissoar och plötsligt stönar till och lägger några småsatser när man bara ska skaka av kuken. Någon mer som råkar ut för detta?
Jag kunde i yngre år få små orgasmer och utlösning om jag runkat utan spruta. Gillar att fota och filma mig naken ute som inne och det kunde få mig att få en lätt orgasm och läckte sperma. Som du skriver kunde det ske en utlösning när man pinkar. Stånd är ju inget krav för att få orgasm med sprut.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag kunde i yngre år få små orgasmer och utlösning om jag runkat utan spruta. Gillar att fota och filma mig naken ute som inne och det kunde få mig att få en lätt orgasm och läckte sperma. Som du skriver kunde det ske en utlösning när man pinkar. Stånd är ju inget krav för att få orgasm med sprut.
Det sista håller jag med om för det är mycket skönt att ha ståkuk
 
Toppen