Eftermiddagsmöte på Drottninggatan.....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är en vuxen kille, straight men bi-nyfiken som spenderar en del tid på sexsajtar, chattar och cammar med likasinnande. Har akademikerbakgrund, är verbal, blir kåt av berättelser och kan uppföra mej.


Det är svårt att få kontakt med tjejer/kvinnor – respekterar att det finns skillnader i sexualitet och de ganska ytliga kontakterna som jag har med andra killar går mest ut på att kolla på varandras kukar, snacka och sedan runka ihop. Tjejer/kvinnor generellt går inte igång på sådant.

Men det finns undantag – två unga kvinnor har jag haft längre chattrelationer med, där vi snackat om allt möjligt och lyckats kåta upp varandra ordentligt med varandras fantasier. Foto och cam har aldrig varit aktuellt – utan bara chatforum.


Men det är historier för andra tillfällen – nu skall jag berätta om en helt vanlig eftermiddag på jobbet när jag surfar runt på klubb6.se.


En av de profilerna jag brukar följa på klubb6.se flaggar upp om en ledig eftermiddag på hotell i Stockholm. Yngre kille, ngt söder om 40, jobbar i akademikermiljö, klädd i vanlig kontorsuniform, verbal, fantasirik och nyfiken.

Har kollat en del på hans foton, videoclips och vi har cammat tillsammans. Spännande och otroligt uppeggande!!


Han har ett rum på ett mindre hotell på Drottninggatan i Stockholm, som ovanligt nog ligger i källaren på ett gathus. Vi eggar upp varandra ett tag – jo, det kunde vara spännande…. vad vill du göra, vilka gränser har du…..

För mej är det viktigt med Sanitycheck – insisterar på att ses utanför på trottoaren, så båda kan bryta och vända på klacken om det inte känns bra. Vi byter kännetecken och enas om kl 17.30.


Rakar mej regelbundet i duschen på morgonen; pungen och 1 cm runt kukskaftet och själva kukskaftet självt. Trimmar busken, men låter den vara kvar då jag tycker jag är lite för gammal för att vara helrakad. Men, ett statement vill jag göra.

På sommaren, när det är lugnt på jobbet, har jag ibland med min necessär med leksaker i portföljen – man vet ju aldrig…. om jag nu skulle surfa lite och behöva runka av mej.


Pirrar under chattsamtalet och det fortsätter under eftermiddagen. Känner lite försats på kukhuvudet, som klibbar mot kalsongen.


Vid 17-tiden smörjer jag in kuken och pungen med hudlotion – har hittat en sort som tydligen massörer använder, med Silicon i – för reducerad friktion. Sätter på min kukring av tjockt gummi, smeker mej lite och går sedan mot tunnelbanan. Pirret fortsätter.


Jodå, en mörkhårig kille ngt söder om 40år med chinos och blårandig vit skjorta sitter utanför hotellet och spanar åt Hötorgshållet. Vi får ögonkontakt, jag säger Hej.

Ömsesidig okulärbesiktning - jag frågar om det känns OK - han nickar och jag instämmer.

Känner mej lite kladdig på ollonet, följer efter ner en våning och in på hans lilla rum med en 120cm säng längs ena väggen.

- Det är lyhört, så vi får vara lite dämpade. Jag startade PC’n på en random film med två yngre modeller, som du sa att du gillar. OK eller skall jag byta.

- Nänä, det blir bra, säger jag och börjar öppna byxorna. – Jag förberedde mej lite, och min lätt uppsvällda kuk gungar fram, lite blank av hudlotion och lite rödsprängd av kukringen.

- Oj då, säger han och hans riktigt maffiga lätt högersvängda kukskaft fjädrar fram med blottat rödsprängt ollon.


Vi sätter oss ner på sängen med ryggarna mot väggen, mina leksaker mellan oss. Visar mina leksaker och bjuder in till provning. Nakna på underkroppen och upphasade pikéer. Ingen av oss är intresserad av manskroppen, så det blir inget kyss och smek, utan fullt fokus på kuklekar


Tar av min gummikukring, masserar in lite mer lotion, har isär benen så den renrakade pungen hänger fritt och kuken svajar med ¼-stånd. Erbjuder att känna lite och mäta längd och omkrets, när han runkat upp min kuk till fullt stånd.

15 cm lång och 14 runt om vid roten….. och jag blir så sjukt kåt av att låta någon annan mäta min kuk. Har därför ett 40 cm måttband i leksaksamlingen.


Vi byts om, så min kuk får lugna ner sej lite, och jag beundrar en ganska grov lätt högersvängd kuk med ståtligt ollon. Han är inte omskuren som jag är, utan förhuden bildar en tjock ring under ollonet. Själv upptäckte jag i 12-årsåldern, när kuken började växa, att det var trång längst ut i förhuden – med självsprickor och smärtor som följd när jag började runka. Alldeles för sent, en del år senare, blev jag opererad och ¾ av förhuden togs bort. Idag täcker förhuden ollonet när kuken är slak, men blir snabbt urvuxet när jag får ståkuk.


Erbjuder honom lite lotion, runkar upp ett bra stånd, lånar ut 3 av mina grova gummiband och tajtar till runt hela paketet, runt pungen som stäcks ut och till sist runt kukroten. Blodgenomströmningen stasas och ollonet blir illrött och mycket känsligt för beröring. Kukskaftet sväller och blir snart deffat – ådringen och konturerna av svällkropparna syns tydligt under ett mörklilafärgat ollon. 17,5 cm lång, mäter alltid på ovansidan av kukskaftet från blygdbenet och fram till ollonets spets, medan omkretsen uppgår till 16 cm.


Han är nu rödrosig om kinderna, flåsig i andetagen, försatsen rinner droppvis och blandar sej med lotion. Ollonet är mörkt lilla, huden spänd som ett trumskinn och min lätta växelvisa beröring med en fjäder, tungspetsen och två-tre mycket lätta runktag kan leda till utlösning när som helst.


Vi byts om igen. Min kuk har lugnat ner sej men svarar snabbt på lite mer lotion, backhander-grepp runt kukskaftet och flera tjocka gummiband, där ett även separerar pungkulorna och gör pungen extremt känslig för beröring. Känner hur det börjar illa och pricka nerifrån benen och upp i ryggslutet.


Vill smaka på min kuk, torkar rent med våtservett, spända läppar runt ollonflänsen, virvlande tungspets på ollonets undersida, gnuggar ovansidan av ollonet hårt i gommen.

Allt blandat med backhander- och vanligt forehand-grepp i en salig blandning.

Han vet hur han själv bli avsugen och kan sin sak. Jobbar med pungen också och det är så skönt att skinnet sträck ut och det stramar när kukskaftet runkas.


Säger till att jag inte kan hålla mej längre – trots mikropauser och djupandning. Känner hur en kraft väller upp från benen, prickar och ilar i bäcken, ryggslut och fram i kuken.


Spänd i hela kroppen och en otrolig känsla sprider sej, svartnar nästan för ögonen – första satsen prickar väggen 30 cm under taket…… och då är väggen dryga två meter bort.

Så uppkåtad var jag och de påföljande 5-6 kraftfulla spruten av gulvit seg sagge dränerar inte bara pungkulorna och sädesledarna utan även mej själv fullständigt tom på energi.


Vi har bestämt att vara lite försiktiga med varandras kroppsvätskor, men efter att ha torkat min kuk torr från sagge, så suger han och nafsar lite på min illröda och uppspända ollonfläns och under stor njutning kan så kuken lugna ner sej och sjunka ihop.


Rollbyte – varsamt plockar jag av gummibanden och masserar upp ett lugnt och fint stånd med lite lotion. Provar att greppa hela hans stora ollon i munnen, börjar med försiktiga tänder och kraftfull tunga på ollonflänsen, hårt gnuggande av ollonspetsen uppe i min gom och sedan höghastighetsmunknull….. flåsande andning, röda kinder, och ryckningar i kroppen låter inte vänta på sej.

Tajtar till runt om paketet, sträcker ut pungen med sinnrikt monterade kraftiga gummiband. Monterar ytterligare ett runt roten på kukskaftet – och tar fram min Sjömansfitta…..

Ett latexreplikat med tunna fladdrande inre blygdläppar och klitorisknuta, tajt ingång och sedan ett 19 cm långt mjukt latexrör med kraftiga mjuka nabbar på insidan.


Han har nu fullt stånd och ollonet är mörkt lilafärgat. Smörjer in Sjömansfittan med lotion och väldigt försiktigt lägger jag hans ollon på de yttre blygdläpparna. Under ett lätt stön trär jag ner Sjömanfittan ända till blygdbenet och hela kuken är absorberad.

Omväxlande långa/korta och långsamma/snabba drag är otroligt skön och inom inte för lång tid är det dags. Jag drar ut kuken från redskapet och med stort hårt grepp i handen nuddar jag kuken i sin fulla längd mycket löst, när jag med mycket hög hastighet runkar hans kuk – och fortsätter genom hela utlösningen ända tills kuken börjar slakna.

Jag vet mycket väl hur en sådan behandling känns!


Nästan samma tryck som jag hade – men den här gången hamnade väggmonterade TV’n i skottlinjen och de efterföljande 6-7 stötarna med tjock sagge hamnade lite överallt; längre ner på väggen, på magen, på benen, på sängen, på mej och rätt så mycket på golvet.


Vi snackar lite om övningen, torkar eftersats på varandra, känner lite på våra rödrosiga och lite ömma kukar, är inte sugna att invänta ny kåthet för att runka ännu en gång. Växelvis går vi ut på badrummet och tvättar av kuken och händerna från allt klet.

Enas om att hålla kontakten på K6, klär på oss, skakar hand och skiljs åt.


Epilog: Sköter man en sådan träff på rätt sätt, så kan två eller tre killar/män lätt träffas och ha lite kul utan att anonymiteten behöver vara ett problem. Det är sjukt uppkåtande och denna lilla novell bygger på ett riktigt möte.

Jag har provat att leka ”gay-light kuklekar” med andra killar och vill fortsätta med det. Men, det finns ett motstånd och mycket rädslor kring detta.


Känner du dej nyfiken, så tveka inte att ta en kontakt för att prata om saken eller ändå hellre prova irl.

/ Indulgence62
 
Toppen