Egen sats i munnen.

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Om du inte gjort det så börja träna med att hålla tillbaka när försatsen kommer och smaka på den. För min del finns både stånd och lust kvar. Sen kan sperman komma av bara farten och då gäller det att knipa till igen och smaka på den.
Jag tror du blandar ihop försats med små mini-(för-)utlösningar som kommer från välfylld prostata.
Försatsen kommer från två körtlar som sitter vid bäckenbotten. De "savar" autonomt, för en del rikligt och lätt, för andra knappt alls, och det kan du inte styra hur gärna du än vill.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Jag tror du blandar ihop försats med små mini-(för-)utlösningar som kommer från välfylld prostata.
Försatsen kommer från två körtlar som sitter vid bäckenbotten. De "savar" autonomt, för en del rikligt och lätt, för andra knappt alls, och det kan du inte styra hur gärna du än vill.
Tack, man lär sig alltid något nytt. Huvudsaken är att det funkar, min mini (för-) utlösningen smakar helt annorlunda (gott) än den ”riktiga” utlösningen och lusten finns kvar efteråt. Det var det som var mitt tips för att ev lära sig tycka om att ta det i munnen.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack, man lär sig alltid något nytt. Huvudsaken är att det funkar, min mini (för-) utlösningen smakar helt annorlunda (gott) än den ”riktiga” utlösningen och lusten finns kvar efteråt. Det var det som var mitt tips för att ev lära sig tycka om att ta det i munnen.
Så sant, försatsen (glidmedlet fr körtlarna) smakar mkt bättre än både sperma och prostatans "saft". Jag skulle säga - riktigt gott - i jämförelse. :p
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har sprutat mig själv i munnen och även sprutat i handen och slickat i mig och gillar verkligen min egen sperma och dessutom så tycker jag om att slicka fitta och skulle absolut kunna tänka mig att slicka och sörpla i mig blandningen av min sperma och kvinnans fittsaft, har inte gjort det, men jag gör det gärna om tillfälle bjuds. Svårt att se att det skulle vara äckligt, fast fittor kan ju förstås smaka lite olika, men min sperma är helt okey. Återstår att smaka någon annans sperma, lite spänning att se fram emot kanske.:unsure::p(y)
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med försatsen får man inte nog av:pHar sprutat mig i munnen flera gånger eller i handen och slickat i mig,det smakar helt ok.
Helt enig, försatsen är delikatessen. Tar gärna sperman i munnen, men det är mer för "kåtkänslan" än själva smaken. Försatsen har en mild fin smak (tog lite på fingret och slickade i mej just nu) det är riktigt gott, och ger dessutom samma härliga kåtkänsla som en sats sperma gör.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tar min egen sperma också i munnen ibland. Men problemet för mig är att jag tappar lusten (och ståndet) direkt i samband med orgasmen, så jag har utarbetat en metod där jag runkar tills jag känner satsen är på gång och inte går att hejda. Då stoppar jag upp runkandet och tar sperman i handen och slickar i mig. Den smakar väl egentligen inte gott, men heller inte illa, men är så upphetsande. Lusten och ståndet har jag kvar så jag fortsätter att runka och når ganska snart orgasm och resten av sperman tar jag på min mage....
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar inte min egen sats i munnen, det är som kenny601 säger, man tappar lusten så fort man får orgasm. Men ja ska prova hans tips om att sluta onananera precis innan det går nästa gång jag är själv. Men min försats smakar underbart.
 

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Har absolut kysst en tjej efter att jag sprutat henne i munnen. Aldrig blivit så att hon har hela satsen kvar, men visst smakar det sperma efteråt när man hånglar. Jag gillar ju sperma o sprutar nästan alltid satsen i munnen när jag runkar.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar att kyssa min sambo när hon tagit mitt sprut i munnen.
Allra helst om hon sakta och sensuellt också spottar ut sperman i min mun så jag får svälja gång på gång.
Jag älskar att slicka hennes nedsprutade bröst rena, att slicka hennes fitta när jag sprutat i henne eller slicka i mig sperma från hennes trosor.

Jag älskar min egen sperma oavsett vart jag sprutat.
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Har någon av er fått en avsugning av en tjej och hon har låtit er spruta henne i munnen och sedan kysst er med just satsen i munnen?


Frågan har säkert varit uppe innan:oops:
När jag sprutat min fru i munnen så kysstes vi ofta, när hon hade satsen i munnen, jag sprutade mycket på den tiden. Jag minns hur gott det smakade med en kyss och mycket sperma I munnen det var gott att svälja lite åt gången.
 

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Precis som andra har skrivit så tappar jag lite lusten att svälja när jag får orgasm...

Upptäckte dock en liten life hack..om jag edgar mig själv så lyckas jag kanske få 2-3 utlösningar så jag både får i ansiktet och så att jag kan svälja innan jag får orgasm;)
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Som flera andra beskriver tidigare så tappar jag helt lusten för att ta sperma i munnen efter att jag fått en orgasm, dock innan orgasm så kåtar det upp mig enormt att få sperma i munnen särskilt om jag blir uppmuntrad eller tvingad till det då jag ogillar smaken.

När jag edgar med lösfittan ibland och råkar spruta lite i den (inte full orgasm) så brukar jag slicka den ren, händer även att sambon säger åt mig att slicka henne ren om jag råkar komma för fort i henne vilket är väldigt uppkåtande.

Minns även de gångerna jag sugit gubbkuk och blivit uppmuntrad att vara en duktig pojk och ta satsen i munnen och inte spilla, då var jag så kåt att kuken nästan vibrerade :ROFLMAO:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hade en stor upplevelse idag, edge'ade med olja och gummiband till mina favoriter på xHamster. Efter låååååångt förarbete var det så dags, kuken deffad, kukskaftet ådrigt, ollonet mörklila, huden spänd som ett trumskinn, superkänsligt för beröring trots olja.....
Lutade mej bakåt i kontorsstolen, nästan horisontellt, droppade på lite olja till på ollonet och tog två-tre mjuka tag till....

Sprutade två feta saggesträngar upp i ansikte, glasögon, panna och nästan lite i munnen.
Vilken urladdning, helt tömd på energi efteråt.
 
Toppen