Egna runk- och sprutfilmer

Körde hemester i sommar och åkte runt på olika billiga småhotell och hostels landet runt, där jag hade många sköna runksessioner med och utan sällskap. Några filmade jag, och här är ett av de bättre spruten efter en 2-3 timmars edging. Tror det var i Örebrotrakten nånstans. Svårt att skilja de här enklare hotellrummen åt i efterhand, hehe. Vill nån höra av sig och snacka om hur jag kunde få det ännu skönare, bara DMa!

Posta gärna era egna runk och sprutfilmer här!

https://www.erome.com/a/6Q81t1Ct
Redigt jävla sprut, hade gärna sett den satsen på tjejkompisens bröst :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jäklar vilket sprut du fick till. Imponerande
Oj! Sådant sprut var många år sedan jag hade, om jag över huvud taget sprutat så någon gång. Kan bara minnas ett tillfälle då jag liggande på rygg sprutar över huvudet på mig själv, men det var i 30- årsåldern och efter en halv natt med porrfilm. Låg ute på jobb och hyrde några VHS-filmer. Tror det var bland de första gångerna jag kollade p-film.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Oj! Sådant sprut var många år sedan jag hade, om jag över huvud taget sprutat så någon gång. Kan bara minnas ett tillfälle då jag liggande på rygg sprutar över huvudet på mig själv, men det var i 30- årsåldern och efter en halv natt med porrfilm. Låg ute på jobb och hyrde några VHS-filmer. Tror det var bland de första gångerna jag kollade p-film.
Lustigt men detta kunde jag skrivit själv. Jag var inte på jobb men resten stämmer.
 
Toppen