En anal överraskning...

Gaparen

Ny medlem
Kön
Man
Efter en firmafest med jobbet så delade jag taxi hem med en kollega och hennes man. Vi bodde åt samma håll så det passade utmärkt att dela en taxi efter en blöt fest på stan.

Kvinnan hette "Tina" och var en lång blondin med rejäla bröst och en välsvarvad, lite mullig kropp. Hon var över 40 men hennes kropp osade sex. Hennes röv hade väckt mitt intresse flera gånger och jag drömde om att få knulla henne i röven. Den var stor och välformad guppade läckert när hon trippade fram.

Kvällen till ära var hon iklädd en tight rosa klänning som slutade strax nedanför rumpan. På fötterna hade hon ett par högklackade vita skor och svarta strumpbyxor. Jag satt i framsätet och sneglade i backspegeln när Tina och hennes man satt och småkysstes och skrattade.
Väl framme hos Tina frågade hon, till min förvåning, om jag ville följa med in en sväng?. Tja tänkte jag det kan väl vara kul och hoppade ur taxin rädd för att avslöja mitt stånd i brallan.
Jag och mannen satte sig i soffan medans Tina fixade några öl.

Jag och hennes man satt i soffan när han plötsligt frågade lite viskande:
-Gillar du henne?
- Jag nickade medhållande...
Utan ett ljud satte han på tv´n och startade en film på videon. Till min förvåning var det en porrfilm med Tina i huvudrollen!
På filmen stog hon i en soffa medans 3 män med masker för anskitet knullade henne sönder och samman i alla hål. Närbilder på stora kukar som pumpade hennes trånga hål. Jag blev helt hypnotiserad av filmen så jag märkte inte när Tina kom in i rummet med ölen.
-Jasså, ni har hittat min lilla film, sa hon skrattade och drog upp sin lilla kjol så en renrakad fitta blottade sig. Mannen stängde av filmen och gick fram till henne bad henne gå ner på knä.

Tina lydde lydigt och snart hade hon sin mans jättekuk i munnen som hon slickade ivrigt på. Jag kunde inget annat göra än att dra fram min kuk och börja runka. Tina sken upp när hon såg mitt praktstånd och drog mig intill sig oxh började leka med dom två svullna ballarna. Hon slickade och sög och det var läckert att se hur läppstiftet smetades ut över min kuk. Jag fick backa lite för att inte spruta för tidigt.
Plötsligt ställde sig Tina upp ledde oss ner i källaren.

Hon ledde oss till ett rum med en soffa i. Jag kände igen soffan från porrfilmen och la märke till hur fläckig soffan var. Golvet var kaklat och framför soffan fanns en brunn. Väggarna var täckta med porrbilder på Tina som all hade varit tagna på soffan. Stora högupplösta bilder där hon knullades i röven av okända män och satt och log in i kameran med ansktet fullt av sperma. jag höll på att explodera av kåthet av bilderna samtidigt som Tina ställde sig på knä i soffan och putade med röven mot oss. Hennes man gav mig en mask samtidigt som han visade mig en filmkamera och log...

-Gör vad du vill med denna lilla horan, sa han och började filma.

Jag gick fram till Tina och luktade på hennes fitta. Doften var söt och det lilla rövhålet såg inbjudande ut. Jag böjde mig och började slicka den varma fittan medans hennes man höll stadigt i kameran medan han runkade. Fittan smakade ljuvligt och min tunga gled mellan fittan och rövhålet. Tina stönande och började massera sitt slutna rövhål som sakta öppnade sig inbjudande. Jag hjälpte till med min tunga som gled in och ut i det trånga hålet. Jag smiskade hennes skinkor och spottade i röven på henne för att förbereda henne på min kuk.

Jag ställde mig i soffan bakom henne och styrde in min kuk mot rövhålet. Kuken gled in efter lite tryckande och det var en berusande känsla att ha min kuk långt upp i röven på min arbetskamrat!!!En härlig doft av parfym, fittsaft och anal fyllde det lilla rummet.
Hennes man berömde mig och bad mig gå åt sidan medans han fixerade kameran på ett stativ

-Kör in kuken i munnen på henne, sa han och stoppade in sin jättekuk i hennes gapande rövhål och började pumpade brutalt och hårt
Jag gick fram till Tina som utan protest tog min rövdoftande kuk i munnen och slickade ivrigt i sig safterna.

Mannen drog ut kuken ur röven på henne och sa:
-Visa upp din rövhål för kameran.
Tina drog isär rumpan och man kunde se ett enormt hål vidga sig.

-Åh, stönande Tina medans hon nästan fick in hela handen i röven. Hon titttade in i kameran och slickade begärligt sig om läpparna.

-Sätt dig upp soffan, var nästa befallning från hennes man.
Vi gick båda fram till henne och hon började smeka och suga våra kletiga kukar. Hennes man böjade stöna medans Tina runkade hans kuk fort. En jättesats av sperma sprutade ut över hennes ansikte. Det skvätte överallt medans Tina gjorde sitt bästa för att få allt i ansiktet.
-Jag älskar det - Spruta mera! jag vill ha eran varma saft.
Sperman rann nerför hennes kropp och smetade in saften över hela kroppen. Nu kunde jag inte hålla mig längre utan skrek ut min orgasm medans jag sprutade sperman över hennes kladdiga ansikte och hår.
(Orkar fan inte skriva mer tyvärr...:)
 

shorty

Medlem
Kön
Man
fan du kan ju inte sluta sådär mitt i.
jag kommer ha fina fantasier om att bli tagen av två män ikväll...
 
Toppen