En Fleshlightfantasi

Jonnor85

Aktiv medlem
Ålder
38
Kön
Man
En fantasi som jag har som några säkert kan tycka är lite udda men jag hade tyckt det varit spännande att dela en Fleshlight med en annan kille. Typ att turas om att använda och spruta i den, kanske till och med att båda är i den samtidigt.
Någon med liknande fantasier eller kanske erfarenhet av det?
 

landerson

Välbekant medlem
Kön
Man
En fantasi som jag har som några säkert kan tycka är lite udda men jag hade tyckt det varit spännande att dela en Fleshlight med en annan kille. Typ att turas om att använda och spruta i den, kanske till och med att båda är i den samtidigt.
Någon med liknande fantasier eller kanske erfarenhet av det?

Jag har definitivt en liknande fantasi, i alla fall när jag runkar. Jag brukar fantisera om min bästa kompis och hur vi bla delar en Fleshlight. Det hade varit fantastiskt skönt att få prova på detta.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Sådana fantasier har jag bara alldeles nyligt börjat leka med.

I mina drömmar är vi två lika feminina grabbar som står och stöter kuken i varsin ände av en typ Tenga Double Hole Cup.
Drömmer om att vi kör en typ runka bulle-lek så en ’förlorar’ och måste sedan suga ur den eller stå med den tryckt mot ansiktet och göra ren den med tungan..

Needless to say så är jag alltid den som villigt förlorar i mina fantasier.

Tur att man har fantasiernas underbara världar att dra sig tillbaka till. Vette tusan om jag skulle ha velat eller vågat på riktigt.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jo, trångt hade det säkert blivit men det är väl inget fel i det. Jag har sett videoklipp på killar som dubblar en Fleshlight så det går att göra.
De killarna måste vara utrustade med rätt små saker. Jag tycker FL är trång och jag har bara en kuk i den.
 

Krille66

Aktiv medlem
Ålder
42
Kön
Man
Vilken härlig fantasi. Jag har en Fleshlight som är så jäkla skön o leka med hade vart kul o dela den med någon. Blir kåt av tanken. Skall dämpa min kåt het nu med min fleshligt o filma det gör mig ännu kåtare får se om jag lägger ut filmen här om det går.
 

Runkel

Aktiv medlem
Kön
Man
En fantasi som jag har som några säkert kan tycka är lite udda men jag hade tyckt det varit spännande att dela en Fleshlight med en annan kille. Typ att turas om att använda och spruta i den, kanske till och med att båda är i den samtidigt.
Någon med liknande fantasier eller kanske erfarenhet av det?
Ingen egen erfarenhet av just det men låter otroligt skönt! Har iofs dubbelrunkat och det är ju lite på det temat… och riktigt härligt!
 
S

Sugen_78

Gäst
En fantasi som jag har som några säkert kan tycka är lite udda men jag hade tyckt det varit spännande att dela en Fleshlight med en annan kille. Typ att turas om att använda och spruta i den, kanske till och med att båda är i den samtidigt.
Någon med liknande fantasier eller kanske erfarenhet av det?

Att vara 2 i den samtidigt hade nog varit väldigt upphetsande;)
 

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har testat och visst var det trångt. Jag och en polare tittade på porr och runkade. Efter ett tag tog jag fram flash lighten och vi turades om att knulla. Han låg lite på rygg i soffan så jag ställde mig på knä ovanför och började runka/gnida mot hans rakade pung. Sakta sakta förde jag ollonet mot öppningen. Tryckte först in ollonet, han verkade ok, så jag lät hela lemmen glida in. Var otroligt skönt att känna kukarna gnidas och knådas mot varandra. Vi var så nära att komma så vi var tvungna att pausa flera gånger. Till slut kunde vi inte hålla oss längre. Han kom först och vår gemensamma kanal fylldes med var varm kladdig spärma. Har har en stor sats när han kommer, så det rann över och ner över min rakade pung (blev väldigt glidigt mellan våra pungar). När hans kuk orgasmkrampade kunde jag inte hålla mig. Fick en orgasm så att jag skakade och ryckte. Vi var kvar ett tag och kände hur vi blev mjuka. Skulle ha viljat slicka honom ren men vågade inte. Men otroligt skönt var det.

Senare tillfällen har jag låtit honom komma först och knullat lampan med hans sats i. Kåtas upp av att se när satsen sakta rinner ut över min pung.

I vårt senaste äventyr sög jag honom i duschen efter bastun, samtidigt som jag runkade mig själv. Men det är en annan historia.
 
Toppen