Det kan även vara så att att en tjej är oskuld men har "förlorat" mödomshinnan. Den kan ibland bara spräcks när man pysslar med något helt annat, det är tex när man rider (häst). Eller som jag, plötsligt en dag när jag var en 12 13 år så bara kom det lite blod och så var det med det. På vissa tjejer så kommer det aldrig något blod, den bara tänjs ut lite.
Tänk vilken skam för de som bor i sådana länder där religionen "kräver" att det ska märkas vid penetreringen plus givetvis komma blod, och sedan så händer inget!! Kan dom rent av bli stenade eller nåt sånt...? (har sett för mycket på Monty Python tror jag..)
Har en historia på detta ämne:
En kvinna skulle gifta sig och hennes blivande man trodde att hon var oskuld. Hon sökte upp en gemensam bekant som var läkare för att få råd.
- Inga problem, jag kan transplantera dit en trumhinna. Ger samma effekt och han mäker inget.
Sagt och gjort.
En tid efter bröllopet så träffades den nyblivne mannen och läkaren av en slump. Läkaren undrade om allt var bra.
- Ja, förutom en sak. Varje gång jag säger något till frun så lyfter hon på ena benet och säger: VA?