en historia om mor och dotter, en historia om incest

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hade efter min skilsmässa blivit tipsad om att "kanske" börja dejta igen på kända detjingsajter.
la upp en profil och började lägga om några sparsamma bilder på mig själv och lite så.

fick några intressanta förslag och erbjudande efter ett tag, träffade några kvinnor och det blev väl en del casuall sex av det. men ingen som det klickade så med.

men efter en tid fick jag kontakt med Eva, en kvinna enligt mig som äldre gentleman, en riktig Foxy Milf, het som få och trevlig att först messa med och ganska snart även prata i telefon med.
vi bestämde träffa och jag tyckte det kändes ganska "seriöst" så jag bjöd hem henne på "fika" en helgeftermiddag.

När dagen kom så stod faktiskt de utanför min dörr.
Eva hade berättat om sin tonårsdotter, en nyfiken varelse, lite mer tillbakadragen än sin mamma, men ack så söt. De är lika långa, även om Eva är lite mer kurvig än sin tonårsdotter Mikaela, så är de väldigt heta på sina egna sätt.

bjöd in dem, de var en varm högsommardag så de var inte mycket till klädsel som täckte deras solbruna hud.
såg hur Eva hade bemödat sig att ha vackra matchande lingerer på sig, bh och trosa i läckra tyger med diskret spets, de sågs igenom den tunna sommarklänningen. dessa lämnade lagom mycket åt fantasin, hennes fina bröst höjdes upp av bh n och hennes bröstvårtor var styva och försökte ta sig igenom tyget, rumpan var något man ville klämma på, känna att man inte var i en skön dröm.
medans Mikaela hade tajta väldigt korta jeansshorts, modell slitna och håliga, som visade hennes vackra skinkor, solkyssta och fasta, hennes små bröst ville igenom den vita tajta toppen, som var tunn, att den inte lämnade mycket åt vidare fantasi.

-Vatten, läsk eller något? Medan jag brygger kaffe och plockar fram
-Gärna kallt vatten. svarade de båda ganska samstämmigt.

svårt att inte snegla på dem när jag visade ut dem i trädgården till den lätt skuggade platsen vid pergolan. de placerade sig i lounge gruppen och jag plockade fram glas och vatten från utekylen. hällde upp och begav mig in. vi hade pratat lite lätt på vägen och de berättade om bilfärden, värmen i bilen.
Eva ursäktade sin dotter, att hon var med, men hon hade blivit så väldigt nyfiken och ville följa med till min stad.
-Mikaela ska ner på stan sen för att kolla shoppingen. ursäktade Eva
-hon är välkommen att stanna, sola i trädgården, hänga vid poolen? tyckte jag

Mikaela tittade lite på oss och sken upp
-låter skönt, hänga här och sola, har dock ingen bikini.

Eva tittade förebrående på sin tonårsdotter.
-Tror inte H har så mycket problem om du solar toppless i trosor och badar naken i poolen?
hon vände sig och kastade en frågande blick på mig.
-Nä, Feel free..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
vi hamnade i launch gruppen under pergolan, en kopp kaffe till "vuxna", en cola till Mikaela samt en fin söt rom till Eva, the fine stuff. samt en trevlig whiskey till mig. samt en stor karaff vatten att fylla på vätskebalansen med i värmen.

-har du verkligen bakat kakan själv? undrade Eva.
jag hade gjort en vegansk kladdig chokladkaka, med mycket nötter och annat gott i som skulle få fart på de glada hormonerna hos Eva, nu hade jag en kvinna till som åt av min kaka, de verka båda nöjda.
snacket flöt på och vi flörta med varandra, även Mikaela verka njuta av sällskapet.
tills tonårsdottern reste sig upp och tittade lite frågande på mig.
-Var är närmaste toa? mycket vatten och coca hade gjort sig påmint.
-I poolhuset precis bakom dig, där är en dusch och toa där.

hon smet iväg genom entrén till poolhuset snett bakom oss.
vi hann knappt byta samtals ämne, Eva passa på att zippa lite rom och förföriskt flytta sig lite närmare .
-du ser t o m bättre ut än på bild, Eva. och snygga lingere har jag noterat. och njöt av hennes närhet, hennes förförande dofter.

-Jag har varit en olydig flicka!
Mikaela tittade skyldigt på först mig och sen förskrämt på sin mamma.
-jag hann inte ur mina shorts, så jag kissade i duschen, vet att min styvpappa hatade det...
-Det är okej. flikade jag in. innan Eva avbröt mig.
-Mikaela då! vad ska vi göra åt det?
Eva tittade förebrående på Mikaela.
-Straffa mig?

de tittade båda två på mig och jag satte ner mitt vattenglas och vände mig till Eva som log lite lurigt
och tittade mot Mikaela.

-Ställ dig på alla fyra på fotpallen! jag nickade mot den stora fotpallen mellan två av de tre sofforna.
hon gick sakta bort mot fotpallen, de få stegen, sakta som för att teasa mig, denna unga tonårsflicka.
kröp upp och ställe sig på knä, stod kvar en stund, putade på rumpan utan att titta på mig, tittade rakt fram
med ryggen mot mig, sjönk hon sakta ner på alla fyra och svankade mot mig.
vände sig sakta mot mig och log.
-straffa mig, jag förtjänar det.

Eva skruvade upphetsat på henne och på mig, såg hur bulan hade vuxit sig hård i mina linneshorts...
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag gick fram till Mikaela, hon följde mig med blicken
höjde min hand lätt och lätt den snärta till hennes skinka, hon gnydde till.
-Tack!
jag daska till henne andra skinka
-tack! svarade hon igen, efter stönet av smärta och njutning, hon ryckte i kroppen men stod svankat mot mig
jag tittade henne i ögonen
-det ska vara Herr, tack herr!
hon log och slog ner blicken

Eva tittade på oss och hade låtit den tunna sommarklänningen glida upp över låren, hon satt lätt tillbakalutad med halvt särade ben och man kunde skönja trosornas gren, som var fuktigt och lätt genomskinliga. de satt hårt mot hennes venusberg och fittläppar, hon flyttade sig sakta rytmiskt fram och tillbaka för att låta trosans tyg trycka på fittan, hon satt och onanerade, gned sig framför oss.
-Mikaela är en duktig flicka... flämtade hon fram
-Men lite olydig ibland.

jag hade låt min hand daska Mikaelas skinkor under tiden, det som inte täckes av tyg, de tajta slitna jeansshortsen satt verkligen hårt över hennes nu heta skinkor, var röda och hon gnydde skönt i mina öron.
-tack herr H! och fanns en njutning bakom flämten.

-Herr H, mina trosor är så blöta, precis som mina shorts, måste få ta av dem? Mikaela tittade frågande och hennes blick var beslöjad av kåthet och lätt fuktiga av tårar, det gjorde säkert ont även om hon njöt i fulla drag.

-Varför är de blöta?

Mikaela tittade lite förskrämt på mig och mumlade
-jag har kissat i dem. ett längre uppehåll och hon sänkte blicken
-min snippa är blöt...
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
-Ta av dem då!

hon stod kvar på knä, men tråcklade sig ur sina tajta urtvättade jeansshorts och drog med sina minimala stringtrosor, de föll på marken med ett plask. såg hur hon skämdes.
där hon stod på alla fyra, skinkorna lyste röda och varma efter mina daskar. hennes fitta lyste röd av upphetsning och glänste av fittsåssafter i ljuset.
hon gnydde lite av smärtan från skinkorna, plågan av de heta skinkorna och vaggade sakta farm och tillbaka med sin putande rumpa av ren upphetsning. såg hur vackert hårlös hennes stjärthål och fittläppar var.

Eva gnydde bakom mig och jag såg hennes blick som var kåtvild när jag vände min blick mot henne.
-Vi vaxade våra fittor igår.
hon tryckte fram sitt underliv mer och hennes bröst och bröstkorg spändes upp när hon tryckte upp sin bröstkorg mer.
bröstvårtorna spände under tyget och var sten hårda
-är så skönt att vara naken, hårlös och ren på fittan.

Mikaela hummade jakande med.
jag gick fram till henne och smekte henne över skinkorna, följde linjen ner mot hennes fitta, farligt nära hennes unga tonårsfitta.
-Jag är oskuld. mumlade hon.
-aldrig haft nån snopp i mig. sa hon tyst.
-men jag är ouppfostrad som kissar i din dusch.
jag vaknade från min trans av hennes ord och lät två snabba slag landa på ömsom skinka.
hon gnydde och putade.
-Tack! Herr H. hennes röst var gällare

min hand började också kännas öm.
Eva tittade på sin dotter och sen på mig.
jag lätt två tre slag landa på Mikaela skinkor. hon gnydde och tackade mig

-Kanske dags att uppfostra din mamma Mikaela, hon behöver nog också smaka på lite smisk?
hon hann inte svara förrän Eva-
-Ja, jag behöver nog också uppfostras.
jag knäppte upp mitt breda läderskärp och drog ur det ur mina linneshorts klykor.
vek det på mitten och slog det provande i min hand-

-ta av dig klänningen och ställ dig här!
visade med blicken att hon skulle ställa sig bredvid sin dotter.
-på alla fyra!
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
fotpallen var mer i storlek med en dagbädd, så båda kvinnorna fick ordentligt med plats.
tror nog att Eva uppskattade den uppmärksamhet jag odelat gav henne när hon så sensuellt så hon kunde, och utan att förstöra frisyren tog av sig sin tunna sommarklänning. hennes former var vackra, hon var en foxy milf med formerna på rätt ställe.
lagom stora bröst, som framhävdes av hennes exklusiva bh, henne hud var lagom solkysst av lata dagar på stranden, hennes mage var lagom platt och hennes långa slanka vältränade ben slutade i en bedårande rumpa, den var verkligen välformad. hela hon var en vacker syn. hon visste nog om det och gillade verkligen att visa upp sig för mig.
jag försökte spela lugn, men mitt inre var i uppror, min kuk var hård och pulserade i shortsen och vill ut.

-Såja, ställ dig bredvid din dotter och ta emot dit straff.
Hon putade med den välformade bakdelen och svankade mot mig medan hon tittade kaxigt och spänt på mig.
-jag förtjänar mitt straff Herr H.

jag lätt det dubbelvikta breda läderskärpet landa över hennes skinkor, hon gnydde och försökte undkomma lite lätt.
-Svanka!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
6.
Mikaela tittade på sin mamma där de stod med ansiktena nära, deras blickar lyste av kåthet, smärtblandad njutning och djurisk lättja.
-Mamma, visst är det skönt att vara olydig? att få rumpan smiskad.
Eva bet sig i läppen och svankade inbjudande för varje slag över skinkorna med det breda skärpet, hennes skinkor färgades röda och jag såg hettan stiga.
-hårdare! jag är så olydig!
jag lätt bältet randa hennes stjärt allt rödare. hon flämtade av den smärtblandade njutningen
-Ta av dig trosorna och lägg dig på rygg Eva! hon var en lydig MILF och drog förföriskt och sakta av de flortunna stringtrosorna och lätt dem fall ner på trädäcket, hade de inte varit blöta av fittsås så är jag övertygad om att de hade svävat ner på marken så tunna de var.
hon blottade sin ljusrosa kåtsvullna fitta för oss, den var helt hårlös och slät. hennes anus var rosa och slätt, lätt öppet. hon var säkert van att ta emot både kukar och dildosar i den röven...

-Vad tänker du göra med oss? undrade Mikaela lite förskrämt och upphetsat.

jag njöt av situationen, jag såg på dem båda att de och njöt av hela händelseförloppet.
Mikaelas blick var vild och kåt, hon bet sig i läppen och fingrade på sina bröstvårtor genom det tunna tyget till toppen.

Eva såg längtande på mig, kollade in min kropp, den vita linneskjortan var nu helt uppknäppt och bulan i mina ljusa shoryt var hård. min pulsernade kuk längtade efter att få släppas fri. att få knulla dessa båda slampor hårt och brutalt. knulla dem som de kåta slynor de är.

-Ta av dig toppen och sätt dig över dina mammas ansikte, hon ska få slicka dig!
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
7.
jag tittade på medan hon drog toppen över huvudet, denna unga slanka tonårsflicka, toppiga bröst, knappt en handfull stora, fantastiskt fasta att de knappt rörde sig, mörkröda svullna bröstgårdar och styva uppnosiga bröstvårtor. toppen hamnade på trädäcket bredvid alla andra kläder.
-känn på dem, snälla. hon smekte sakta sina bröst och tittade uppfodrande och bedjande på mig.
jag sträckte mig fram till henne, hon stod på knä med lätt särade ben, hennes skinkor var röda och heta, hennes kön kåtsvullet och fuktigt, doften av fitta fanns i luften.
lät min hand sträcka sig mot hennes kind, smekte ner mot hennes hals, kände på hennes spända hals med ett grepp runt hennes hals, sakta rörde jag min hand upp mot hennes mun och lät henne smaka på min tumme.
Mikaelas mun var girig, hon sög in tummen och kysste med den, sög min tumme som den vore en kuk.
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
8.
Mikaelas bröst var ljusare i område, syntes att hon solade med små bikini och trosor, lite vitare runt de röda bröstgårdarna och rosa bröstvårtorna. hennes skinkor som nu var ordentligt röda var solkyssta men med vita område där solen inte träffat. hett med sol-linjer.
jag lekte mig ner med handen mot hennes bröst, hon bröstade sig framåt för att möta min hand.
-De är så skönt känsliga. flämtade hon när min hand nåde hennes bröst och kupade sig runt det, smekte och hon njöt verkligen när jag smekte hennes bröst underifrån och greppade det och lät tumme och pekfingret fånga hennes styva bröstvårta.
hon la huvudet tillbaka och böjde överkroppen mot mig där hon stod på knä med särade ben och hennes fitta var svullen och vidöppen, läpparna blottades, hennes kön var naket och hårlöst.
-Var hårdhänt mot dem, var stygg mot mina bröstvårtor!
jag knep hårt, hon flämtade och tittade drömskt på mig, jag knep hårdare.
-Ja, ja. gnydde hon.

gav henne en lätt örfil.
-Nu får du sätta dig över din mammas mun. Hon ska slicka dig tills du kommer! men inte utan att fråga först!

hon svängde över Evas ansikte och satte sig med kroppen mot mig och Eva låg framför mig med benen brett isär.
en härlig het syn. mamma på rygg med blottat kön och stjärthål, brösten som var klädda i den vackra bh, hennes bröstvårtor stod genom tyget och längtade efter att få komma fria, hennes fasta Milf-kropp var verkligen inbjudande. brösten var lagom handfull stora och stod rätt upp. ett bra jobb för dyra pengar som hennes ex-make fått punga ut med, men inte fått så mycket nytta av.
dottern satt gränsle över hennes ansikte och mun, de satt mot mig båda två.
jag lätt läderbältet sakta smeka över Evas lår, insidan av låren, mot hennes gren, hennes nakna svullna fitta.
drog det längs fittläpparna och klittan. jag hörde hur hon flämtade mellan Mikaelas lår.
Lätt livremmen daska på hennes fitta och hon stönade och drog lätt ihop sina ben.
-Sära och håll dem särade! Slicka henne nu.
Mikaela sjönk sakta ner över sin mammas ansikte och mun och tittade på mig med vild blick.
flämtade av ren njutning. Eva kunde sin sak.
jag höll Eva på topp genom att låta hennes fitta smaka på daskar från livremmen, inte allt för hårt.

jag ställde mig nära Mikaela och sa till henne att plocka fram min hårda kuk ur shortsen.
hon smekte bulan först med ett försök att ha ögonkontakt, men jag förstod på hennes andhämtningar och på hennes vilda blick att hon var nära, mycket nära.
jag daska Eva fitta några gånger, lite hårdare så hon tappade bort sig i slickandet av sin dotters ungflicksfitta.
-Eva koncentrera dig på hennes röv! slicka hennes stjärt. hon byte fokus och Mikaela såg först lite besviken ut men fann ny njutning av att hennes mamma nu slickade hennes trånga anus.
-Du får inte komma utan lov! Ta nu fram min kuk och sugen mig!

tog en grepp om hennes mellanblonda halvlånga hår i en improviserad hästsvans.
hennes små händer fumlade upp min gylf och knapp och tog flämtade fram min pulserande kuk. runkade den lätt och tittade förskrämt på den som den vore ett monster, ett positivt monster, hon log lite för sig själv och tittade på mig.
-Du är till och med större än min storebror.

Eva gnydde av dasken och tittade fram från sin dotters sköte, helt blöt om munnen av fittsafter och saliv.
-Ja.

-kom hit båda två och sug mig, ska munknulla er båda.
Mor och dotter ställde sig på knä på fotpallen och greppade med varsin hand om min kuk och började sakta suga på min kuk som det vore en stor godisklubba. mina tinningar pulserade och jag var i himmelriket. två änglar sög på min kuk som ingen annan gjort innan, har alltid fanatiserat om en dubbel avsugning, nu slog det in, avsugen av Milf mamma och tonårsdotter.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
9.
Eva tittade på mig och sen på min hårda kuk.
-Du är till och med mer välutrustad än min son.
Ett sånt uttalande väcker nyfikenhet.
-Ja, visst är han. svarade Mikaela.
Eva tittade förvånat och frågande på sin dotter?
jag tyckte att detta blev mer och mer intrikat.

-Hur vet du det min kära dotter? att Thomas har en stor kuk.
Kunde inte låta bli att även greppa Eva längre hårman som en improviserad hästsvans och lät handen landa runt hennes bakhuvud och munknullade henne sakta i väntan på dotterns svar.

dottern skruva på sig, inte så långt eftersom jag hade ett bra grepp om hennes hår.
jag fick lugna mig i mammans mun, deras behandling av min kuk, att jag fick en dubbel avsugning av mor och dotter samt deras kunskap om sonen/ storebrors kukstorlek. gjorde att jag var farligt nära att komma i moderns mun.
-Berätta nu! jag tittade strängt på dottern och hade mammans mun som knullhål. Ett stadigt grepp om hennes nacke och kuken i munnen och halsen. hon sög girigt och tittade frågande på dottern medan hennes grepp hårdna runt min kuk.

-Ja. skruvade Mikaela på sig.
-Kom på Thomas när han precis hade duschat. hon tittade lite skamset bort.
-Han hade precis duschat, han låg naken på sin säng, han är ju rätt het.
Mamman hummade jakande med min hårda kuk i sin mun.
-Han låg och runkade sin stora kuk. Hon tittade drömskt på mig.
-Jag smög in och kände hur pirrig och blöt jag blev av synen. Hans hårda kuk, hans kåta flämtningar.
Mamman hade slutat suga mig och jag tryckte ner kuken i halsen på henne för att åter få henne att suga.
såg hur Mikaelas händer smekte sina bröst, nöp i bröstvårtan och lät handen sakta smeka ner för magen och nå målet. hennes kåta fittighet.
-Känner hur blöt dina mamma är!
Mikaelas hand smekte trevande över Evas lår och mot hennes blöta fittläppar och nåde hennes trånga fitthål med två fingrar, gled in en bit och såg hur Evas ögon slöts av njutning.
-Nå? jag vände mig till dottern igen.
-Mamma är så jätteblöt och öppen.
-Hur skön var storebrors kuk?
Hon tittade upp på mig och lät ännu ett finger glida upp i sin mammas fitta.
-Han såg mig, stå där och smeka min fitta i trosorna
-Mhmm?
-Han sa till mig att visa min snippa för honom, hur jag lekte med den. han runkade sakta och hans blick var bestämd.
-Sa han så?
Hon skruvade på sig och skämdes över orden
Och kanske handlingen?
-Nä, han sa att jag skulle visa fittan för honom, pulla den för honom.
Eva gnydde av att Mikaela fingerknullade henne i fittan och jag munknullade henne. Hon var bara ett verktyg för vår njutning.
-Gjorde du som han sa?
-Ja, jag tog av mig trosorna och satte mig i hans fåtölj och särade ordentligt. Hans kuk var den första hårda jag sett. den är typ lika stor som din
-Runka han för dig?
-Ja, det var så skönt, så förbjudet att så skamlöst visa upp sig för sin egen storebror.
hon nöp sina bröstvårtor och hade svårt att stå stilla.

Eva var nära att komma.
min hårda kuk inkörd och munknullad av mig och hennes egen tonårsdotter fingerknullade hennes fittsåskladdiga milfknullhål.
hon gnydde och rörde sig oroligt.

Mikaela kunde inte låta bli att låta sin andra hand vandra neråt, utforska njutningen av att smeka sig själv. lika skamlöst som hon gjort för sin storkukade runkande storebror.
-Kom du för honom?
-Ja. flämtade hon.
-Han sprutade på mig och jag kom när han kladdiga sperma träffade min mage, bröst och hals.
Hon smekte sig själv hätskt och fingerknullade sin Milfmamma. kunde inte låta bli att hårdknulla Eva i munnen och halsen. Hon njöt verkligen av att bli utnyttjad.
-Eva, kom för oss och visa för oss vilken slyna du är.
-Mamma, Thomas kuk är stor och skön, sprutade ner mig så skönt.

Eva kom, hon kom stenhårt och mitt grepp om hennes hår var fast när jag kände hur djupt ner i halsen min kuk var
samtidigt som dotterns fingrar obönhörligen knullade henne. Hon skakade i hela kroppen och försökte skrika ut sin njutning, men min hårda kuk gjorde det svårt. så det blev mest ett gurgel från strupen.
Hon föll ner på madrassen på fotpallen och låg utslagen och glittrande av solljuset från hennes svett på hennes sommarbruna hud. pärlor av svett över den slanka kroppen som var vackert vältränat tonad. hennes bröst var lösa sånär som lite bh som hängde kvar. hennes köns exponerades där hon låg med särade ben över kanten. halsen var inte längre spänd men pulsådrorna syntes och pulserade hårt.
-OMG, tack. så himla skönt. mumlade hon.
jag höll ett fast grepp om Mikaelas hår och hon runkade mig sakta.
-Gillar stora hårda kukar.
-Mhmm. Vill att du suger minst lika bra som din mamma nu!
Hon tittade leende på mig och drog och nöp hårt i sin bröstvårta, samtidigt som hon smekte sin tonårsfitta.
-Älskar känslan av att vara naken och hårlös på fittan, blöt och svullen. mina bröstvårtor gillar verkligen att bli hårt behandlade. Vill bara suga din stora härliga kuk. känna den långt ner i halsen.
-Vilken drömtonårsslampa du är!
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
10.

Eva tittade på medan jag munknullade hennes söta lilla tonårsslampa.

-Thomas kuk, din Kuk H är skön, men innan har jag fantiserat om hans kuk.
Hon låg ganska avslappnat. hon hade tagit av sig Bh n och slängt den bredvid resten av kläderna
fingrade lite förstrött på sina bröst, lekte med de styva bröstvårtorna, ganska hårdhänt. lät handen smeka magen och ner mellan benen. en suck slank ur henne när hon hittade sin klitta.
-Sett honom i duschen, stått och masserat den stenhårda tonårskuken. så himla hård och stor.
Dottern sög och slickade min kuk, sög in mina rakade kulor en och en. slickade sig mot mitt anus.
-Min man har inte mycket till kuk.
hon vände sig lite snett mot oss och smekte sin fitta lite snabbare nu.
-Mina båda bröder och pappa hade rejäla kukar. såg dem i duschen och kom på dem ibland när de runkade.
Mikaela runkade mig med ett fast grepp och sög på toppen.

-Drömde när jag var ung att min pappa hade mig i knäet, en tonårsflickas dröm, satt där med tunna bomullstrosor och gned mig mot pappas kuk. han pussade mig faderlikt på pannan.
såg hur hennes blick åter var vild.
hur han befriade mig från mina trosor för att känna hur blöt och villig jag var.
Hon smekte allt snabbare.
-Har aldrig berättat min fantasi för någon innan.

mitt grepp om tonårsdotterns hår hårdnade
-Att jag satt naken i hans knä och han utforskade sin lilla tonårsdotter.
kände på hennes brådmogna bröst, klämde på hennes skinkor.
-När mina båda bröder kom in i rummet.
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
11.

Eva smekte sig alltmer hetsigt, ena handen på bröstet och klämde på sina lagom stora bröst och nöp hårt i bröstvårtorna
medan andra handen lekte runt magen och venusberget, retade sig själv och flämtande när handen nåde ner till hennes kåtsvullna och blöta kön.

-Satt naken i pappas knä, hans kuk var stenhård i hans byxor, skjortan är uppknäppt, hans lagom muskulösa bringa syns. in kom mina båda bröder. jag sitter där i pappas knä, benen särade, ordentligt särade och pappas händer leker och utforskar min kropp.
Hon blundade. som att återuppleva fantasin.
-Känner på pappas kuk, släpper ut den ur byxorna, en rejäl kuk. Han kysser mig ömsom faderligt ömt och nafsar mig kåtgirigt. jag är helt förlorad. Runkar trevande hans kuk medan han flämtar.
Eva tittar på oss, dottern är helt besatt av att suga min kuk. jag kommer att fylla hennes mun närsomhelst så kåt som jag är.
Måste ta ett rejält tag om hennes hår och slita bort henne. Mikaela gnuggar frenetiskt sin fitta.
Eva fortsätter sin fantasi.
-Mina båda bröder står nakna och sådär tonårstränade och runkar sina massiva stånd. känns så stora för en liten tonårsflicka.

Mikaela tittar på mig.
-Mina farbröder, de är så heta. fortfarande.

-Pappa vänder på mig och låter mig glida med mina fittläppar över hans kuk, medan jag visar rumpan för mina bröder. de runkar som i trans där jag glider fram och tillbaka över pappas kuk och han håller isär mina skinkor, blottande min fitta och mitt trånga stjärthål.

-Mamma, har Klas och Jörgen så stora kukar? flämtar Mikaela
-Ja och i fantasin satte jag mig ordentligt på pappas kuk, lät den glida in i mig, sakta, första gången min flickvagina blev uttöjd av en vuxen mans kuk, i fantasin. jag brukade fingerknulla mig själv med mina fingrar när jag tänkte på mina fantasier.
-Mina bröder såg hur pappas enorma kuk töjde mig och han lekte hårdhänt med mina fasta bröst, ömmande men jag njuter. pappa ger mina bröder ett tecken och jag känner en tar ett fast grepp om mitt hår och lägger sin kuk mot mina läppar.
"Sug min kuk lillsyrran! har längtat efter detta!" det är Klas stora stenhårda kuk som trycks mot mina mun och jag släpper in den i min välkomnande munhåla. Jörgen står bakom mig och leker med sin överdimensionerade kuk mot mitt stjärthål. helt söligt av fittsafter.
Eva tittade på oss med vild blick, hon fingerknullade sin fittgrotta och började smeka upp sitt rövhål.
-Jag dubbelpullade mig ofta där i flicksängen när jag drömde om att bli ordentligt rundknullade av mina pappa och bröder. Jörgen kom tillslut in min rumpa och jag var välfylld. sittande på pappas ordentligt stora kuk och mina bröder knullande min mun och anus.
Hon hade nu tre fingrar i fittan, tummen på klittan och tre fingrar i sin anal.
-Brukade knulla mig skönt med stora stearinljus som ung. Hon flämtade häftigt.
Eva var riktigt nära nu.
-Jag blev av med oskulden med en man jag älskade, det var skönt. Men hade gärna gjort verklighet av min fantasi med pappa och mina bröder sen.
Hennes kropp böjdes upp i en båge, hennes fingrar bottnade hennes kåta hål och tummen gnuggade hårt på klittan och hennes kåtstön var härligt när hon återigen kom.

Jag vände mig till dottern som pullade sig hårt nu, hon tittade först på sin mamma som låg utslagen av ännu en häftig orgasm.
Våra blickar mötes.
-Du då?
med stora och vilda ögon tittade hon på mig, munnen flämtande öppen.
-Jag är oskuld.
Tog hennes hår och tryckte åter in kuken i hennes mun.
-Du får hitta din kärlek som tar den.

Mikaela kom i en skakande orgasm, jag kunde knappt hålla henne stilla där jag fortsatte att munknulla henne tills jag känner hur jag var på väg och denna gången tryckte jag ner kuken i halsen på tonårsdottern och kände hur skönt det var. bara att fylla hennes hals med min massiva laddning sperma som jag hade sparat på.
Hon var långt borta i sin orgasm men vaknade frustande från sin njutning och fick stora ögon när hon fick min sats långt ner i halsen.

Jag och Mikaela rasade ner ihop tillsammans i en hög, i varandras armar.
vi låg där med våra ansikte tätt, tittade dimmigt in varandras ögon.
-Du är så himla skön, duktig.
Kysste hennes läppar och drog henne tätare
-Tack, detsamma.

Vi drog till oss Eva så vi låg i en tät omslingrad hög av naken svettig hud
-Du är underbar Eva.
-Du är så skön mamma.
Eva bara mumlade typ ett tack

Jag visste att detta bara början på en skön kväll och ett bra förhållande
 
Toppen