En klassiker...

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Är på kontoret en lördagkväll. Porrsurfar lite slött. Blir kåt, och eftersom det inte är en käft i hela huset drar jag ut aparaten och runkar. Är alltid lite extra skönt i främmande miljöer som kontorslokalerna. Efter ett tag är det dags och jag ställer mig upp och sprutar på linoleumgolvet (lättupptorkat). Jag har ryggen mot dörren. Några minuter senare knallar jag genom korridoren (mot kaffeautomaten eller nått), och ser då en jobbarpolare sitta och knappa på sin dator i rummet bredvid mitt. Waaaah!! Såg han mig? Gick han för att kolla om jag var där och såg mig stå och jaga ut en sats på golvet?? Jag har ingen aning. Om han såg mig är det grymt pinsamt. Pervostämplad för livet! Inte riktigt dock, det var flera år sedan och jag umgås inte med någon därifrån längre. :eek:
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Jag blev påkommen av en kvinnlig nattvakt en gång då jag knullade med en tillfällig bekant som jag hade tagit upp till kontoret en sen kväll. Nästa kväll stöter jag ihop med den kvinnliga vakten i hissen, ensam med henne. Jag tar mod till mig och säger nått i stil med, "Ja, du får väl se mycket här i huset". "Du kan inte ana hur mycket" svarade hon. Nu hör det till saken att huset är jättestort, säkert långt över 1000 arbetsplatser.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Yup. Misstänker att jag bara hade stått där och försökt att ignorera henne, vilket skulle fått mig att se rent löjlig ut kan jag tro.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag skulle nog kollat blicken på vakten
Om hon var snygg... hon kanske va liiiite sugen...



Smisk! känslan som sitter i
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Doc H,
Hon var inte särskild snygg vad jag kommer ihåg.
Men på den tiden hade jag inte fattat att man kan ha goa knull även med kvinnor som inte är snygga. Numera har jag lärt mig.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmm...
det grämer dig att du inte fick knullat vakttjejen...
vilket het knull det hade blivit.:p


Originally posted by fredrik66

Doc H,
Hon var inte särskild snygg vad jag kommer ihåg.
Men på den tiden hade jag inte fattat att man kan ha goa knull även med kvinnor som inte är snygga. Numera har jag lärt mig.



Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Doc H

mmm...
det grämer dig att du inte fick knullat vakttjejen...
vilket het knull det hade blivit.:p

Får mig ju att undra om du drar denna slutsats av att det var en vakt eller av att hon sett honom in action???
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hon hade sett honom...
ville ha lite av honom...hmmm.. lite spänning på jobb...





Smisk! känslan som sitter i
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Dra_Q_La,

Ja tjejer i uniform är som sagt inte fel. Min dröm är att få knulla med en kvinnlig polis, inbillar mig att de är lite tuffare än normaltjejen. Tyvärr har jag inte lyckats ännu, lite svårt att stött på en kvinnlig polis när hon är i tjänst.
 
Toppen