En otrolig historia

stanli40

Medlem
Kön
Man
För cirka 27 årsedan, hade jag ett förhållande med en gift kvinna. Några år äldre än mig. En liten nätt underbart vacker kvinna. Med ljuvliga former. Jag träffade henne på ett dansställe.
Första gången åkte vi hem till mig och hade ett underbart sex. Vi rusade in och klädde av oss i reptilfart. Sedan tillhörde natten oss.
Vi hade ett förhållande i närmare 2 år. Vi träffades i hemlighet hos mig varenda gång. Cirka 2 gånger per vecka. Utom 1 gång.
Efter cirka ett och ett halvt år, bestämde vi att jag skulle åka hem till henne. Hennes man var ute med kompisar.
Vi låg i hennes dubbelsäng i 69:ans ställning. Jag hörde något konstigt i hallen. Tjejen, hörde också att något var på gång. Jag vaknade till liv. Hon reste sig upp och det gjorde jag med. Hon samlade upp mina kläder och gav mig dom. Jag fattade knappt någonting, förrän jag hade kläderna i min famn och hon förde mig till garderoben. Och där stod jag. Naken och såg mellan spjäjorna, vad som hände och vad jag såg. Hehehe. Jag såg en av mina strumpor, liggandes på golvet. Mellan sängen och garderoben. Där stod jag och kände mig jävligt liten och dum.
Mannen kom in och var full. Han trampade på min strumpa. Tjejen såg det och såg mot mig. Det missade inte jag heller. Han tog av sig kläderna och raglade mot toan. Det kändes som en hel evighet. Stor var han också. Tjejen rusade mot mig. Öppnade garderobsdörren och förde mig mot utgången. Naken, som bara den. Strumpan fick jag med mig. Där stod jag i svalen och tog på mig kläderna, klockan 2 på natten.
Vi skrattade länge åt detta. Men tänk om han öppnade garderoben.......

Jag har flera otroliga historier. Faktum är att alla är sanna. Men denna tar priset.
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Men du hade ju tur att dom hade en garderob som du kunde gömma dig i... En polare till mig var i samma situation och han kände karln i huset och tyckte inte att det var läge att möta han i den situationen så han slängde ut sina kläder via balkongen å hoppade ut. Som tur var det från första våningen men det var mitt i vintern å nästan en halv meter snö... :(

Men bättre fly än illa fäkta som dom säger!!! Men karln i huset hade varit lite fundersam nån dag efteråt vad det var för spår i snön under deras balkong...
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jag känner mest spontant att synd dom inte åkte fast
för det första vara otrogen -AJABAJA
och sen killen som kände karln ihuset, kan man vara mer svining rätt ut sagt,vara med en väns flickvän/pojkvän osv.
men bara min spontana reaktion när jag läste detta.
 

CC_LQ

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner mest spontant att synd dom inte åkte fast
för det första vara otrogen -AJABAJA
och sen killen som kände karln ihuset, kan man vara mer svining rätt ut sagt,vara med en väns flickvän/pojkvän osv.
men bara min spontana reaktion när jag läste detta.

Ja, det är aldrig skoj med vänstrare... Men mannen i den första historian verkade vara lite... Svinig han med :p
 
Kön
Man
Jag känner mest spontant att synd dom inte åkte fast
för det första vara otrogen -AJABAJA
och sen killen som kände karln ihuset, kan man vara mer svining rätt ut sagt,vara med en väns flickvän/pojkvän osv.
men bara min spontana reaktion när jag läste detta.

Moralism nej tack. Det finns skäl för allt. Och det är bara sex. Alla har sina behov. Man ska respektera alla och aldrig trampa på någon. Man måste försöka ta livet och sexet med ett leende. Allt sex är sexigt.
Var bara tvungen att lägga min röst eftersom jag aldrig förstår denna ursinniga och svartsjuka klappjakt på otrohet. Se till hjärtat, inte vad-är-du-skyldig-mig.
 
Toppen