En Prinsessas verklighet, del 11

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Del 11:


Nathalie rörde sig inte utan drog bara upp hans kjol över höfterna, hon ville inte gömma sig i någon provhytt. Det var en röd liten strintrosa han hade på sig, och stay ups. Snabbt lösgjorde hon hans kuk och den kom fram i hela sin storlek. Den var len och ollonet glansigt av safter. Utan att tveka tittade Nathalie en gång mot expediten och sedan satte hon sig på huk med kuken framför munnen. Tungan slickade ivrigt längs skaftet innan ollonet omslöts av läpparna. Mmmm detta var precis vad hon behövde, en kåt kuk som var hård bara för henne. Hon sög mer och mer. Smekte på hans nylonstrumpor, lät fingrarna smeka längs trosan och över den nakna rumpan. Deras ögon möttes och han log mot henne, drog sina fingrar genom hennes hår och juckade i hennes mun.

-Res på dig och låt mig ta dig. Orden kom stötvis, men Nathalie lydde utan tvekan. Nu var det hon som stod med sin kjol runt höfterna och med en tunga som slickade och läppar som smekte hennes fitta. Hennes ben darrade, men med två stadiga händer runt midjan stod hon ändå stadigt. Orgasmen närmade sig. Hon ville inte komma än.

-Kom knulla mig nu. Jag vill känna din kuk djupt inne i mig.

Hon drog ifrån draperiet till ett av provrummen och lutade sig mot den lilla pallen. Hennes rumpa putade rakt mot honom och han intog sin plats, förde ollonet mot hennes fittöppning och trykte in den i henne. Kameran upphörde aldrig att ta sina bilder. Här stod de, till synes två kvinnor och knullade med varandra. Blusarna satt inte så snyggt längre, kjolarna var upprullade på höfterna, trosorna förda åt sidan för att ge plats och bådas stay ups hade glidit ner över knävecken. Likväl var de vackra där de knullade sig mot orgasmen.

-Spruta henne i ansiktet, jag vill få bilder på ett nysprutat ansikte. Jag vill se sperman rinna ner över kinderna.

Nathalie och Niklas fortsatte att knulla. Att se sig själv i spegeln bli påsatt bakifrån av en kvinna med kuk, samtidigt som en kvinna till stod bredvid och tog bilder av akten var en upplevelse utan motstycke. En snabb ryckning och hon visste att nu skulle hon få sperma i ansiktet. Expediten dirigerade dem och Nathalie lade huvudet på pallen och tittade rakt upp mot kuken som närmade sig. Kameran var alldeles till höger om henne och nu skulle det ske. Några små sugningar på den hårda kuken och så började den rycka okontrollerbart. Sperman forsade ut ur den. Strängar landade på hennes panna, i håret, på näsan och tack o lov, även i munnen. Bilderna måste blivit kanon tänkte hon när hon sög ur de sista dropparna ur hans fortfarande styva kuk.

Han drog sig tillbaka men bara för att komma åt att slicka henne igen. HOn satt kvar med huvudet på pallen och hans huvud mellan sina ben. Det ilade så skönt och snart skulle hon komma. En person i bakgrunden visade sig för henne. En kvinna i 45-års åldern. Hon tittade på det älskande paret. Hon såg ut att njuta av det hon såg. Helt ogenerat tittade hon Nathalie i ögonen medan Nathalie upplevde en böljande orgasmdyning. Ryckningarna ville inte sluta och kameran hade hon för länge sedan glömt. Men kvinnan som tittade på henne höll hon kvar med blicken. Hon ville verkligen visa hur skönt detta var. Att få en orgasm i ett provrum.

Tillfredsställda började de att byta om till sina gamla kläder. Niklas tog på sig byxor och tröja och Nathalie sina egna kläder. Kjolen och blusen bar hon med sig till kassan. Niklas gjorde det samma. Expediten gav dem rabatt och ett stående löfte om att allt de köper efter en modevisning för henne blir till butikens inköpskostnad. De log mot varandra och insåg att de inte skulle behöva köpa kläder någon annanstans längre. De bytte inte telefonnummer utan kom överens om att då de träffas i butiken blir de enda gångerna de träffas. Det skulle göra det hela än mer pirrande.

Nathalie öppnade dörren för sin väninna då de lämnade butiken. De gav varandra en kram och två kindpussar innan de gick åt varsitt håll tillfredsställda och lyckliga. Nathalie torkade sig lite i ansiktet med sin näsduk, all sperma var inte riktigt borta än. Men det spelade ingen roll. Hon hade hittat sin njutning igen. Det var huvudsaken.
 
Toppen