En undran

Status
Stängd för vidare inlägg.

60pelle

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hej! Är det någon här som fått till en träff här med andra medlemmar. Det kanske inte är ok att söka träffar här på onanera?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det finns ett eget spår hår på onanera.se för kontaktannonser. Skriv en sökning där så kanske du har tur och får träff
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hej! Är det någon här som fått till en träff här med andra medlemmar. Det kanske inte är ok att söka träffar här på onanera?
Jo då, jag har träffat flera killar härifrån irl för att leka kuklekar. Ett par betraktelser:
• andelen Snacke-Pellar är högt och lite trist.
• ett bra sätt att förbättra oddsen för träff, är t.ex att kommunicera att jag är på US med dag och tid. En chansning om någon kommer, men det har lyckats mej rätt många gånger.
 

Maloja

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Man kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Man kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)
Jag är kåt
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Man kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)
Tror du menar Frösvi, Svedvi finns inte längre
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Man kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)
Svedvi var ny för mig. Måste kolla nån dag :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Man kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)

Jag uttryckte mej lite kort och abrupt. Min bedömning av din profil är inte SnackePelle. Det epitetet förtjänas av någon som sitter bakom tangentbordet och kåtar upp sej själv och tyvärr även sådana som mej. I själva verket har en sådan person aldrig för avsikt att gå från Prat till Verkstad. Det blir bara snack och aldrig kuklekar irl. :cautious:
Att det är komplicerat att hitta en mötesplats är ett faktum. Där har jag valt att använda Filmklubbarna i Sthlm City. Men, jag har stor respekt för er som bor på orter där dessa Filmklubbar inte finns.
Oavsett vilket - glöm inte SanityCheck!! ;)
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag uttryckte mej lite kort och abrupt. Min bedömning av din profil är inte SnackePelle. Det epitetet förtjänas av någon som sitter bakom tangentbordet och kåtar upp sej själv och tyvärr även sådana som mej. I själva verket har en sådan person aldrig för avsikt att gå från Prat till Verkstad. Det blir bara snack och aldrig kuklekar irl. :cautious:
Att det är komplicerat att hitta en mötesplats är ett faktum. Där har jag valt att använda Filmklubbarna i Sthlm City. Men, jag har stor respekt för er som bor på orter där dessa Filmklubbar inte finns.
Oavsett vilket - glöm inte SanityCheck!! ;)
Instämmer om SanityCheck. Bra att snacka på tel lite innan eller att träffas ute på stan innan det blir verkstad :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen