Er underbara smak.

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Att många tjejer smakar på sig själva är ju bara i sig så gudomligt upphetsande!

Men, händer det att några av er är så där extra kinky och låter någon annan smaka av er utan att de vet?
Till exempel att ni förstulet och i största hemlighet kanske smeker ert fittblöta finger runt sambons kaffekopp eller något liknande?

Fick en sådan fantasi om en kompis sambo som skulle bjuda oss på varsitt glas saft och dröjde extra länge på sig, och då hon väl kom ut med glasen så var det nästan som om hon bestämt sig för vilket glas som var mitt.
En underbar fantasi, även om den mest troligt inte var verklig.
Men många gånger har jag både njutit och kommit till fantasin om just det saftglaset.

Så snälla berätta
Händer det att ni kan komma på sådana underbara, kinky idéer?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nej, har inte tänkt i dom banorna faktiskt, och har inga planer på att göra så heller.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej, alla är vi ju olika och tänder på olika saker.
Detta är en helt nyuppkommen fantasi hos mig själv och ville bara veta hur vanligt det är.

Och som följdfråga skulle jag vilja fråga: händer det att någon av er kladdar av sig smaken över ert egna glas, er egen kopp eller något annat ät- eller drickbart?
 

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Att många tjejer smakar på sig själva är ju bara i sig så gudomligt upphetsande!

Men, händer det att några av er är så där extra kinky och låter någon annan smaka av er utan att de vet?
Till exempel att ni förstulet och i största hemlighet kanske smeker ert fittblöta finger runt sambons kaffekopp eller något liknande?

Fick en sådan fantasi om en kompis sambo som skulle bjuda oss på varsitt glas saft och dröjde extra länge på sig, och då hon väl kom ut med glasen så var det nästan som om hon bestämt sig för vilket glas som var mitt.
En underbar fantasi, även om den mest troligt inte var verklig.
Men många gånger har jag både njutit och kommit till fantasin om just det saftglaset.

Så snälla berätta
Händer det att ni kan komma på sådana underbara, kinky idéer?
 

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Att känna smaken från kanten av en kaffekopp eller doften av fitta ur ett glas är säkert lika spännande som att slicka en fitta.
 
Toppen