Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej graviditeten kom mycket senare och barnet föddes förra året. Den mamma kroppen som hon själv skrev på Instagram fick rätt så många sprut, tänder på gravida kvinnor.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej graviditeten kom mycket senare och barnet föddes förra året. Den mamma kroppen som hon själv skrev på Instagram fick rätt så många sprut, tänder på gravida kvinnor.
Aha... Du skrev så man kunde tolka det som att hon blev gravid efter ni haft sex med varandra
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej så var det inte på den tiden använde hon minipiller enligt vad hon sade. Jag kom fyra gånger inne i henne, två gånger vid varje möte. Med hennes hjälp slaknade jag inte direkt, nu gör jag alltid det åldern börjar ta ut sin rätt. Något som tände var att hon tog lite sperma på ett finger och slickade av det, trodde bara det hände i filmer möjligtvis hade hon sett det i någon film eller så var det på eget bevåg.
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle gilla om det var någon som smygtittade men som inte visste att man upptäckt det. Då skulle man kunna bjuda på sig själv och visa så mycket som möjligt och slutligen låta personen se sperman spruta ur ollonet. Att bli sedd eller riskera att bli sedd är alltid spännande och ger sköna orgasmer.
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Suga kuk med mycket försats, helst med förhud.
Ta satsen i mun.

Facesitting, tjej sitter på mig med fittan mot min mun och röven mot min näsa.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det kanske fler har haft men när jag var yngre så tänkte jag en gång på min syster. Självklart gör jag det inte idag
Samma för mig syrran och även min kusin tänkte men på i unga år. Gör det inte idag bara kusinen någon gång. I unga år hade man ju inte så mycket att välja mellan, de var precis som jag själv i början av tonåren och puberteten.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Finns ju en del och vissa saker kommer o går lite.

-Yngre tjej, lite åt suggerdaddy hållet
-Äldre fräsch dam
-Dotterns kompisar
-BDSM
-En del av kompisarnas fruar/tjejer
-GB
-Offentligt där risken är stor att bli upptäckt
-Fixa killar som sätter på en tjej
-Weekand med killkompis, sova/skeda, sexa ihop, dra hem tjejer o sätta på dom tsm.
-Knulla exfrun
-Ha sex någon ung tjej och sen hennes mamma
-Porrfilm
-Träffa någon tjej här från sidan
 
Toppen