Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

D

Domino

Gäst
Är nyfiken och fantiserar gärna gränslöst om det allra mesta, men kanske oftast:
Incest
Exhibitionism och voyeurism
Dominanslekar och tvång
Åldersskillnad
Rapeplay

Men, det finns mer och det går ju att kombinera en hel del av ovanstående ;)
 

hiraeth

Ny medlem
Ålder
40
Kön
Man
- Gloryhole, tänder på det men skulle aldrig kunna göra det. Inte en chans att jag stoppar in snoppen i ett okänt hål :LOL:
- Äldre kvinna, typ mellan 50-60, har aldrig varit nära så kommer aldrig hända förens man själv är där :LOL: Tänder på kvinnor i min egen ålder men tycker bara det är hett.
- Ha sex i tvättstugan med någon granne man inte känner. Oddsen är låga att hitta någon som skulle hoppa på en, som tur är är man inte attraherad av någon granne. (y)

Vet inte om det är så tabu, men förblir fantasier för mig iallafall.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tindrr

Hon tyckte jag skulle följa med henne hem
Men hon visste inte vad som väntade henne när vi kom hem till henne och hon fick säcken över sitt huvud och snaran om halsen
Hennes hennes händer var bakbundna bakom ryggen när hon landa på sin egen säng
Hörde hur hon gnydde och flämtade efter andan och lät skrämd och utelämnad på sina nybäddade lakan....

Hon skulle inte glömma denna kväll
Och natt....





(Och hon älska varje sekund av detta )
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Self-sucking är det någon som har erfarenhet av det?
Nä, det är bara att glömma numera. Inte vig och dessutom en rygg som värker så det är inte tal om att ens prova. Men i ungdomen lyckades jag i alla fall böja mig när jag låg på rygg så att jag fick det mesta av min sperma i munnen. Men pga obekväm ställning hände det inte så ofta. Det kan jag ångra nu....
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Self-sucking är det någon som har erfarenhet av det?

Jodå, i 20-årsåldern och ca 10 år framåt kunde jag slicka på mitt eget Ollon och forma läpparna runt toppen och sug-slicka lite grann.
Pallade upp med kudde under nacken och gick upp med benen längs väggen och sedan utåt/nedåt.
Kommer ihåg det som betydligt mer uppkåtande under förberedelserna och det inledande slickande, än när ejukulationen närmade sej.

Men, med tilltagande stelhet i kroppen och mage - så är detta ett kärt minne blott.
 
Last edited:
Toppen