Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Trekant med ett 70+ par, DP och DVP med frun.
Att tillsammans med en kompis göra allt med hans 16 åriga dotter.
Bli påsatt av en välhängd hunk och filmad.
Tillbringa en helg i en ensligt belägen stuga med sjötomt tillsammans med ett 10-tal swingers. Vi äter, badar och knullar med allt och alla
 
S

Sökerdomina85

Gäst
Vill du ses och få suga kuk sötnos
Sötnosar ska vara kåta & villiga kvinnor är tanken. Ses ute där det bjuds på att du får suga och kan få bli knullad. Jag har Skype och kan även dela med mig av nummer. Dogging och anonymsex låter det spännande? vi hade allttid kunnat ses fler gånger vem vet. Är svensk med en skön kuk och är artig och kommer ge dig det du vill ha. Jag är 38 år och ser ut enligt dom flera som i 30 års åldern. Jag bor ensam ge mig även förslag annars? Ja kan vara både mer Dominant eller eller undergiven eftersom jag är switch. Jag är flexibel. Jag hade inte riktigt planerat en midsommar. Det är väl extremt lite action på denna sidan men som flesta hemsidor är ju skit med mycket snack och mindre verkstad.
 
Last edited by a moderator:

BigboyGBG

Aktiv medlem
Kön
Man
Träff med ett moget par 60+där mannen är bisexuell så vi kan ha sköna ohämmade lekar alla med alla. Både kvinnan och mannen får gärna vara lite tjocka och gärna helrakade könsorgan.
Fantiserar om att vi knullar utomhus i solen i en trädgård eller liknande och att vi sedan sover alla tre tillsammans i sängen på natten.
 
Toppen