Erat första runkobjekt?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kanske inte första men gillade runka till änglagård när hon tar fram tuttarna i butiken. Även göta kanal när hon kliver ner från båten.

Helena Bergström var lätt på Topp-5 listan över Sveriges sexigaste kvinnor dom åren när dom spelade in Änglagård 1 och 2.
Kommer ihåg den scenen när hon kliver av Zacks HD och klär om inför begravningen, i första filmen - hotpants, strumpeband och kort skinnjacka. Vilken 10-poängare.....
 

Rickenibba

Medlem
Kön
Man
Oj, svårt att komma ihåg vem det första objektet var.
Men började väl runka 85-86, då 11-12 år gammal.
Var, som alla skriver, mycket klädkataloger. Okej-tidningar med Pernilla W, Lili och Sussie, Samantha Fox, Sabrina, Madonna.
Mycket runkande till grannfruarna i grannskapet.
Lyckan var sen när man hittade farsans undangömda VHS-er. :)
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Elloskatalogerna är helt klart med där bland de första man runkade till. Kompisars lättklädda mammor/systrar måste också vara bland de första. En kompis familj hade ett vanligt nyckelhål in till dusch/toa och hade man tur så gick det att titta in i det på mammor och systrar när de duschade. Många fina runk vid det nyckelhålet...
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Sabrina i någon okej tidning var nog första satsen.... kan idag också vilja lägga en sats mellan hennes välformade behag, funderar ju på om det är helrakat
 

Malmo_Man

Aktiv medlem
Ålder
48
Första runkobjektet var mina föräldrar. Runkade första gången när jag hörde dom knulla i rummet bredvid mitt. Hade därefter många sköna runkstunder regelbundet när jag hörde dom. Vaknade både sena kvällar, nätterna och morgonen när jag hörde deras stön och sängen som knarrade och dunkade i väggen…blev alltid kåt av det.
 
Last edited:
Toppen