Ertappat

Little_one

Medlem
Kön
Man
Japp det har jag...jag var hos en kompis när jag skulle upp och hämta nåt på hans lillbrorsas rum, då satt han och runkade...han var 13 år då...så han tyckte ju att det var sjukt pinsamt, men jag tyckte bara att det var kul att komma på nån :D
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
kom på min bror med att runka i duschen en gång.. lite pinsamt för båda.. skulle bara ta en sak innanför dörren och jag tänkte inte på att han duschade så jag stegade in och där satt han på duschgolvet.. lite jobbig stämmning efter det..
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag har kommit på min syster ett flertal gånger plus att jag har råkat klampa in när min pappa och hans tjej hade sex :unsure:
 
N

nallen89 [under18]

Gäst
Nix men har vart riktigt nära att bli påkommen :oops:
 
Kön
Kvinna
Några gånger har jag kommit på brorsan när han runkade, på den tiden hade morsan i en liten lägenhet så jag och brorsan blev tvugna att dela rum och han runkade ibland när han trodde att jag sov.
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jepp jepp, händer titt som tätt...
Fullt ös på testosteronet gör ju att man behöver lugna ner sig, och bor man tillsammans med två andra i en trea så blir det lätt att man blir kåt vid fel tillfälle..
Min ena rumskompis kom på mig med handen i skrevet, och det har väl hänt nån gång till efter det...

Lite utmanande att runka när det är fler runt omkring, med chansen att bli påkommen av nån anledning... Är vanligen inte särskilt exhibitionistisk...:)
 
G

Guest

Gäst
jag ertappade faktiskt en tjej nu i veckan...!!:)

Jag va på Lindex och skulle handla underkläder till min sambo när jag kände att jag blev kissnödig. Beslöt mig för att lämna affären för att uppsöka närmaste toalett. På väg ut frågade jag en i personalen var denna fanns.
(Då jag inte va på "hemmaplan")

Hon sa att jag kunde använda personaltoa som fanns bakom dörren med kodlås
-"Koden är 6611, och toan är direkt till höger"

Jag gick in och ryckte upp dörren...där satt en fullt njutandes kvinna med ena benet på handfatet och kjolen uppdragen i midjan :p

jag stönade ur mig ett "ursäkta" och stängde dörren och lämnade affären...utan att köpa något :)
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
jag ertappade faktiskt en tjej nu i veckan...!!:)

Jag va på Lindex och skulle handla underkläder till min sambo när jag kände att jag blev kissnödig. Beslöt mig för att lämna affären för att uppsöka närmaste toalett. På väg ut frågade jag en i personalen var denna fanns.
(Då jag inte va på "hemmaplan")

Hon sa att jag kunde använda personaltoa som fanns bakom dörren med kodlås
-"Koden är 6611, och toan är direkt till höger"

Jag gick in och ryckte upp dörren...där satt en fullt njutandes kvinna med ena benet på handfatet och kjolen uppdragen i midjan :p

jag stönade ur mig ett "ursäkta" och stängde dörren och lämnade affären...utan att köpa något :)



Det där kändes fel....... Skulle du inte ha erbjudit dina tjänster?;)
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
jag ertappade faktiskt en tjej nu i veckan...!!:)

Jag va på Lindex och skulle handla underkläder till min sambo när jag kände att jag blev kissnödig. Beslöt mig för att lämna affären för att uppsöka närmaste toalett. På väg ut frågade jag en i personalen var denna fanns.
(Då jag inte va på "hemmaplan")

Hon sa att jag kunde använda personaltoa som fanns bakom dörren med kodlås
-"Koden är 6611, och toan är direkt till höger"

Jag gick in och ryckte upp dörren...där satt en fullt njutandes kvinna med ena benet på handfatet och kjolen uppdragen i midjan :p

jag stönade ur mig ett "ursäkta" och stängde dörren och lämnade affären...utan att köpa något :)



Det där kändes fel....... Skulle du inte ha erbjudit dina tjänster?;)

Jag håller med...om jag hade suttit där med fittan våt och blottad och en kille kom in utan att erbjuda sig att hjälpa till så hade jag nog blivit lite förnärmad... ;)
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Jag har ertappat min syrra när hon hade sex med sin dåvarande pojkvän. Jag var inte så gammal.. Så jag förstod inte riktigt vad de höll på med. Tyckte dock att detta var ett konstigt beteende, att de låg nakna på varandra, och för att syrran blev toksur och skrek åt mig att knacka nästa gång.. Därför har denna händelse suttit kvar i mina tankar, och som ni kanske förstår; så vet jag nu verkligen vad de höll på med.

Har även ertappat min kusin, som är homosexuell, när han hade sex med sin pojkvän. Det var en relativt äcklig syn, då det kom som en chock. Jag menar, ofta man tänker sig sin kusin ha sex med en annan man (även om jag visste att han är homosexuell).
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har aldrig ertappat en kompis med kuken i handen. Men klev in i en polares sovrum en gång när han låg under täcket med en färsk spermafläck precis brövid sig på lakanet... De va kul. Han skämdes som en tok.:D
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hehe. Va dum jag är. :p
Sen har ju även jag själv blivit ertappad ett par gånger. :oops: Men de kan ju bero på att jag gillar att runka riskabelt. Jag blir liksom extra upphetsad då.

En gång när jag var ute och runka i en skog nära min mammas lägenhet. Jag gömde mig i en buske och plocka fram den. Mitt i allt så hör jag plötsligt nån som ropar "Lägg av med det där!". Jag ser att jag blivit upptäckt av en gammal gubbe som är ute och går med sin hund. Jag flyr hals över huvud. :oops:

En annan gång ligger jag i lugn och ro och drar en tarzan naken under täcket i min säng när min kompis som är ett år yngre och hans lillasyster kommer in. Då hade dom kommit förbi och mamma hade skickat upp dem för att väcka mig. [:(!] Satans mamma. ;) De va pinsamt. Men de pinsamaste var att dom inte sa nåt eller gick. De bara stod där och jag sluta ju genast och bara sträckte mig ur sängen och plocka upp kalsingar ifrån golvet och drog på mig. :oops:
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag har sett en av mina fiskarkompisar runka utanför stugan en morgon då jag kikade ut för att kolla vädret. Han upptäckte mig inte då men jag råkade försäga mig en gång när vi badade bastu några år senare och då fick jag se honom runka igen - fast mitt framför mig.
Jag har också sett/kommit på killar som "smugit i busken" när jag solat naken vid min tjärn och då har jag själv blivit ertappad med handen i "sockerskålen".
 
Toppen