Ertappat

aza_sv

Medlem
Kön
Man
På påskafton var jag ute på en promenad i Dalarna hos några kompisar som jag besöket. Jag gick på en skogsstig och hade bra insyn på grannarna. längst ner på vägen ligger ett hus lite mer avskilt och på terassen på baksidan låg grannen (mannen) och solade naken. Jag såg att han lekte med sin kuk och stannade till i skydd av ett oar smågranar och tittade nyfiket.
Efter bara en kort stund började han runka på riktigt och det dröjde inte länge innan han sprutade. Jag stod kvar och kikade med bultande tinningar och så hur han drog lite innan hantorkade av sig.
När jag kom tillbaka till mina vänner var de och handlade så jag fickj 20-30 minuter på mig att råda bot på min upphetsning!!:oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
På påskafton var jag ute på en promenad i Dalarna hos några kompisar som jag besöket. Jag gick på en skogsstig och hade bra insyn på grannarna. längst ner på vägen ligger ett hus lite mer avskilt och på terassen på baksidan låg grannen (mannen) och solade naken. Jag såg att han lekte med sin kuk och stannade till i skydd av ett oar smågranar och tittade nyfiket.
Efter bara en kort stund började han runka på riktigt och det dröjde inte länge innan han sprutade. Jag stod kvar och kikade med bultande tinningar och så hur han drog lite innan hantorkade av sig.
När jag kom tillbaka till mina vänner var de och handlade så jag fickj 20-30 minuter på mig att råda bot på min upphetsning!!:oops:


Jag behöver själv 20-30 minuter för att råda bot på min upphetsning när jag läser vad du upplever:p:p Tack för att du delar med dig:love:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Inte ertappat men när man bodde hemma förstod man ju vad som hände. Min yngsta syrra stod nästan alltid i duschen när jag kom hem från skolan och jag tror hon velat att dörren hade varit tjockare för det hördes. Mina brorsor är helt extrema också... släktsjukdom börjar ja tro

Det var väldigt mycket smygande för oss med sex och onani iom att vi hade väldigt intoleranta föräldrar som nog hade dödat oss om dom vetat hur vi höll på när de inte var around:)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Tror att jag ertappade min bästis med fingrarna i syltburken när vi gick i gymnasiet.
Hade sovit över hos henne och skulle duscha på morgonen och när jag kom ut från badrummet stod hon framåtböjd vid fotändan av sängen och såg lite "konstig" ut ... Frågade vad hon gjorde och hon svarde raskt att hon nös..

Nånting har stört mig i den bilden under alla år och en dag klack det till i mig att hon givetvis måste ha haft en skön stund medan jag stod i duschen...
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Lite utmanande att runka när det är fler runt omkring, med chansen att bli påkommen av nån anledning... Är vanligen inte särskilt exhibitionistisk...:)

De är väl klart. Att dra en runk när andra kan upptäcka en är ju hur nice som helst. Blir så förbannat kåt själv så fort den chansen finns. Har ju lett till att jag blivit upptäckt ett par gånger visserligen. :oops: Men what the fuck. Kan ju inte sluta för de.

Och för att besvara forumfrågan. Jovisst. Gick in en gång i kompisens sovrum när han låg utmattad på sängen och en fin pöl våt sperma låg mitt på täcket. Hehe. De va roligt. Han försökte skylla ifrån sig men misslyckades helt. Senare samma dag så sa han sanningen. Vi är väldigt goda vänner så de va inte mer med de. Han har dessutom upptäckt mig både en gång innan och en gång efter. :p
 
Toppen