Extravaganta upplevelser?

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Ibland är vi med om nåt som är utöver det vanliga och som stannar kvar som ett trevligt minne långt efteråt. Jag tänkte vi kunde dela med oss av lite olika såna upplevelser. Vad någon tycker är jättehäftigt kanske någon annan tycker är lamt och trist så allt är okej, men vi kanske kan undvika "hade morgonsex med sambon" och liknande mer vardagliga upplevelser.

Ett minne som dröjt sig kvar hos mig är när jag och min fru var på swingersfest för några år sen. Det var trevligt på alla sätt men lite trögstartat. Vi småpratade med ett yngre par, både snygga och sexiga på den nivån att de kändes lite för bra. Vi antog att de ville vara med några i samma ålder som dem så vi minglade vidare och snart började det bli mer action. Min fru är ganska försiktig av sig (vanligtvis men fan flög i henne den här kvällen) så vi hade sex med varandra med några par runtom oss. Hon sög mig och vi hade ett par på varje sida om oss. Sexigt att titta på. En av männen frågade plötsligt min fru om han fick ta henne bakifrån. Ha! tänkte jag, så där lättfotad är hon inte men istället så stönade hon fram ett ja och fortsatte sen att suga mig.

Mannens tjej började då hjälpa min fru att suga mig och då vaknade det andra paret till så plötsligt hade jag tre kvinnor som turades om att suga mig. Det övergick till en orgie på sex personer och någon timme senare var vi klara. De andra paren gick iväg för att ta något att dricka och vi låg utmattade kvar i sängen och tittade på varandra både med lust och förvåning. Vi visste inte ens vad någon av dem hette men vi hade haft het, vild sex utan hämningar.

Då dyker plötsligt det yngre paret upp i dörröppningen och tjejen frågar försiktigt om vi vill ha sällskap. Jag hinner inte reagera innan min fru säger "Gärna!" (killen var en ung muskulös snygging tyckte hon)

Det var tur att tjejen var så söt och sexig annars hade jag inte orkat med en omgång till. :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Min första trekant är något jag kommer ihåg för evigt. Spenderade en sommar i Salt Lake City, Utah när jag var runt 18 år. Träffade en trevlig tjej där som umgicks med, hela stan är mormoner så även hon. Vi umgicks i alla fall större delen av sommaren som vänner. Veckan innan jag skulle åka hem så hade hon ordnat en liten avskedsfest för mig med några av de andra bekanta som vi umgicks med.

En helt vanlig fest och det var jättetrevligt, ingen alkohol dock...mormoner. Mot slutet av kvällen var det bara jag, hon och hennes närmaste tjejkompis kvar. Vi satt i soffan och pratade om allt möjligt vi gjort medan jag varit där och de frågade om det var något jag inte hunnit göra som jag tycker var ”amerikanskt”. Jag skojade lite och sa ”Spela Twister”, är ju något man ser i många filmer. Båda tjejerna utbrast samtidigt ”Vi gör det nu!” och innan jag hann säga flaska var spelet framme.

Twister är ett spel som man spelar med kroppen, en plan med olika färger. Du snurrar ett hjul och ser vilken färg du får. Sen ska du sätta en hand eller fot på den färgen. Det slutar med att man blir rätt intrasslade i varandra och den som ramlar förlorar.

Vi hamnade i alla fall i en position där båda tjejerna står på alla fyra med huvudena mot mitt skrev, och jag är som böjd över ryggen på min tjejkompis. En del fnissade senare och där de påpekar ”is that a banana in your pocket or are you just happy to see us?” och jag har båda tjejerna på knä framför mig tillsammans sugande på min kuk.

Var första gången jag haft två munnar samtidigt på kuken och som överkåt 18-åring tog det inte många minuter innan jag sa till dem att jag är på väg att komma. Då sätter de munnarna på varsin sida om kuken och som formar ett ”rör”, suger och slickar tills jag sprutar ut en rejäl laddning över spelplanen.

De tittar upp på mig och ler, sen säger min tjejkompis.

”Concider this my going home gift so you remember our summer together”

...och det gör jag ju uppenbarligen :)
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Ibland är vi med om nåt som är utöver det vanliga och som stannar kvar som ett trevligt minne långt efteråt. Jag tänkte vi kunde dela med oss av lite olika såna upplevelser. Vad någon tycker är jättehäftigt kanske någon annan tycker är lamt och trist så allt är okej, men vi kanske kan undvika "hade morgonsex med sambon" och liknande mer vardagliga upplevelser.

Ett minne som dröjt sig kvar hos mig är när jag och min fru var på swingersfest för några år sen. Det var trevligt på alla sätt men lite trögstartat. Vi småpratade med ett yngre par, både snygga och sexiga på den nivån att de kändes lite för bra. Vi antog att de ville vara med några i samma ålder som dem så vi minglade vidare och snart började det bli mer action. Min fru är ganska försiktig av sig (vanligtvis men fan flög i henne den här kvällen) så vi hade sex med varandra med några par runtom oss. Hon sög mig och vi hade ett par på varje sida om oss. Sexigt att titta på. En av männen frågade plötsligt min fru om han fick ta henne bakifrån. Ha! tänkte jag, så där lättfotad är hon inte men istället så stönade hon fram ett ja och fortsatte sen att suga mig.

Mannens tjej började då hjälpa min fru att suga mig och då vaknade det andra paret till så plötsligt hade jag tre kvinnor som turades om att suga mig. Det övergick till en orgie på sex personer och någon timme senare var vi klara. De andra paren gick iväg för att ta något att dricka och vi låg utmattade kvar i sängen och tittade på varandra både med lust och förvåning. Vi visste inte ens vad någon av dem hette men vi hade haft het, vild sex utan hämningar.

Då dyker plötsligt det yngre paret upp i dörröppningen och tjejen frågar försiktigt om vi vill ha sällskap. Jag hinner inte reagera innan min fru säger "Gärna!" (killen var en ung muskulös snygging tyckte hon)

Det var tur att tjejen var så söt och sexig annars hade jag inte orkat med en omgång till. :)

Wow, vilken häftig upplevelse!!
 
Toppen