Få ett par nedsprutade trosor!

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja gud så läckert det vore!
Helst skulle jag dock vilja ha ett par alldeles strax efter så de är härligt kladdiga och sköna.
Men oavsett vilket så skulle det vara riktigt sexigt med ett par ’nedrunkade’ och sexiga trosor... endera för att själv få leka med dem, för att smaka på eller helst att få klä sig i dem om storleken är den rätta.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Alla mina tankar kring onna med andra är givetvis att vara trosklädd och bli lite "lekt med"...

Om det nånsin blir någon runk träff i mina trakter (givetvis med män som är "ok" med fjollor)
Så vore det en porrig grej att antingen få de jag har på nerkladdade, eller om det känns fräshare ha med ett par som det kan sprutas på, för att sedan byta om :)
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej men fick kontakt med en kille en gång på nätet, som ville ha ett par kallingar av mig som jag runkat i. Jag fixade ett par lade i påse , o lämnade på överenskommen plats . Vet ej om killen var den han utgav sig förbi vara , stannade ej kvar o se vem som kom. Men fick en dag senare. Tack brev o han skrev vad han gjort med dem , de räckte för mig .
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon som skulle vilja ha det? Tänker tanken skulle va tändande runka spruta i ett par trosor sen ge dom till en annan som gillar trosor ;)
Drömmen vore ju att träffa någon och spruta ner han eller min frus trosor tillsammans.
xhamster.com/videos/two-perverts-cum-on-my-gfs-satin-bra-and-knickers-xhTLtr3
 
Toppen