Får det plats med två kukar i en fleshlight ?

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången vi testade var en morgon jag vaknade före min sambo och hon låg med ryggen mot mig och jag tog fram en massage stav något grövre en normal kuk,
Lät den sakta glida in i hennes fitta och den fick vibrera lite lagom.
Efter en stund så började hon att stöna lite så jag förstod att hon tyckte det var skönt så då kom jag på en tanke att undrar om min kuk får platts också så jag bad henne att ligga kvar på sida och sen så satte jag min kuk bakom massage staven och presssde in min kuk sakta tillsammans med massage staven och när min kuk var helt inne så kände jag hur skönt det var ar att känna hur massage staven vi Bretagne mot min kuk som gick sakta in och ut.
Efter enstund å kunde jag inte hålla mig längre utan sprutade när kuken var långt inne i fittan sen låg vi stilla en stund och Luke gled sakta ut och vi låg och pratade och sa att vi måste prova med en man till framöver och känna om det känns lika bra så det vart en test med en man på naken badet och det var riktigt härligt tyckte vi båda två så nu händer det ganska ofta att vi har en DP tillsammans med en man till!
 
Toppen